the story of MY car....

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

the story of MY car....

Мнение от ati » 09 Окт 2003, 22:46

Ето,че намерих малко време за да мога да ви споделя за новата си придобивка-имам кола,която е на мое име,но не е мойта кола.Защо?ами защото моята кола не е жълта,няма пренишки тунинг и всичко й е наред.Но нека да започна отначало.
Миналата седмица ходих да гледам една 320-ска в Надежда.Още когато отидох и видях колата си помислих”Боже,това не може да е истина”.Това бе едно 320,жълто на цвят с отвратителни престилки отпред и отзад в стил бързи и яростни,спойлер на тавана!!!,огромна черна непрозрачна лента на предния джам и една антена по средата на капака на багажника.Някоймного си беше поиграл да погрози тази кола.Когато дойде собственика(таксиметров шофьор) и ми я отвори щях окончателно да получа удар-отзад има една адски грозна щора от петица или друго по-голям автомобил,поради която последната е буквално забита в задните колонки и хваната с болчета за самия таван!!!Тапицерията отгоре е с отвратителен черен вид,не знам от какъв материал,но стой много селско.Педалите също не са подминати, а на тях са завинтени с болчета едни пластмасови блокчета, имитиращи алуминиеви талкива. Не ме питайте защо с ереших да спася тази окаяна кола, просто парите с които разполагам в момента това ми позволяват,пък не исках да чакам зимата да мине, доката се активизират отново хората да си продават колите. Както и да е, в понделник купих колата, което аложи ходене до Ихтиман с един Голф Джи Ти Ай, който разбира се много вървеше, само дето аз не можах да го разбера. В 12 часа аз си бях отново в София и бях оставен сам до новата си придобивка. Поне пича ми даде доста части (дори прекалено много). Ето какво си спомням,че имам допълнително – 4 броя предни носачи, 2 задни, два моста, изхододящи колектори, входящи колектори, мигач, фарове, стоп, кормилна рейка, кормилен лост, джанта, кабеляци, спирачни дискове,спирани барабани,накладки, две врати,един калник,3 стъкла,карбуратор,стартер и още части,за които в момента не се сещам. Звъннах и събудих Асен_Х да дойде да ми помогна и искам най-сърдечно да му балгодаря,за времето,нервите и горивото,които отдели за мен,защото без него си бях погинал. Докато той дойде аз натоварих каквото можах в моята кола,но остана доста отвън.Когато Асен пристигна сложихме и доста неща при него и напълнихме и неговия багажник. Моята кола обаче е с две спаднали(по думите на продавача) гуми.Когато тръгнахме да помпим задна дясна с еоказа,че тя много яко издиша по ръба, а другата отляво успяхме да напомпим донякъде. Решихме да сложим резервната гума на Асен. Да обаче колата не искаше да помръдне(май забравих да спомена,че колата има два акумулатор,но и двата са паднали от стоене).Какво с еоказа- гумата на Асен е по-висока и опира в амортисьора. Тогава вече ни беше писнало,защото от 1 час бяхме там и не бяхме тръгнали още и решихме да тръгнем със спуканата гума и да пробваме да я напомпим на някоя бензиностанция или така да стигме до Бавареца,закъдето се бяхме запътили. Е да обаче който ни е виждал с Асен ще е наясно с факта,че претоварена (сигурно около 300-400 килограма на задната ос) кола със спукана гума,паркирана на лек наклон няма да можем да поместим. С чужда помощ също не успяхме,та поне се успокоихме,че може би причината се крие другате,а не в нашата слаботелестност. Дори пича,който ни помогна видя колко части имам в багажника и ми вика: тоя продавач май не е подбирал какви части да ти даде, ами е давал наред..,на въпроса ми защо мисли така, той ми сочи един капак на глава и казва: това примерно не е от тази кола,това е капак за шестак, а аз отговарям:анджак де.Оня гледа малко като гръмнат и ме пита:АМА ТОВА ШЕСТАК ЛИ Е?Леле,това е само кола за Бужурище бе,то няма какво да й тежи.Човека остана много учуден,че на тези тройки имало и шестаци(той караше Форт Проб,но имал 4 е30-ски),а като разбра,че това е малкия шестак щеше буквално да колабира.Та прекарахме някак колата в такова положение,че да може Асен да ми даде ток да запаля.Още със запалването,което беше на газ си казах-е тва е колата-двигателя не искаше да се изфорсира и въпреки това звука от шестака така ме згря,че още ме държи.тръгнахме леко полека с двете коли и поради спуканата гума,претоварената кола и карето между скоростната кутия и кардана,което е за смяна карахме съвсем бавно(а да и колата едва едва пълзеше-не искаше да вдигне повече от 2500 оборота и нямаше сила да тръгне).Отогре на всичкото на едно излизане от малка пресечак,чакайки да се изнесем на по-голям булевард Асен естествено спря,обаче на мен ми се закачи обувката в тъпата пластамсова плочка и крака ми остана на газта,без да мога да натисна спирачката. Понеже отпред нямам броня,а и капака на е21-цата е по-изнесен напред щях да се спра в багажника на Асен. Не знам защо не дръпнах ръчната,което ми се е случвало да правя при подобен лсучай на моя кола,но тази някак не я чуатвам все още моя и някак неуверено деи\йствам.Единственото което направих бе да натисна съединителя.Добре че в този момент Асен тръгна и не можах да го джустирам.На кръстовището си събух обувките и продължих по чорапи да карам с 30,придружен с шума на спукана гума.След около 3-4км вече шлящането на гума стана непоносимо,но заради задната щора почтни нищо не виждах назад,затова реших да надника през страничния прозорец назад и добре че го сторих- още с изваждането ми на главата ме лъхна мириса на прегоряла(не изгоряла) гума и гледам назад едни пушеци зад моята кола.Спирам и гледам задна лява сцепена,стопена и пуши и съска все едно от пещ я вадят.Другата гума беше само спукана.явно че така нямаше да стане работата,затова зарязахме моята и отидохме с на Асне колата до Бавареца да взема две гуми от него. Върнахме се(това става при моста за Надежда) и сменихме гумите. Тъкмо си казвам: ей ся поне ще мога да видя как върви тази кола…е да ,ама не-карето така силно с еобажда,че целия ми скоростен лост подскача и дори малко преди киро се развъртя горната половина и ми остана в ръката.Плюс това жилото за ръчната опираше в гумата,което също допринасяше за по-вискокия фонов шум.И двигателя пак не щеше да се изреже.така с 40-50 стигнахме до Бавареца (Асен по едно време го хванаха лудите от бавото ни предвижване и се изряза нанякъде).
Пристигнали при Бавареца колкото можахме я разтунинговахме на място и махнаме лепенките итн (отзад на джама имаше Валволин надпис,по багажника лепенки БГ ала бала)
На следващия ден отидох да си видя съкровището и с Бавареца отпушихме газта,а когато превключина бензин……Аз се влобих в работат на този двигател на газ,а като го чух на бензин щях да получа орагазъм.Не е човешко това.Естествено не се сдържах и направих ендо кръгче на бензин.Спря ме това,че при 3500 на първа отново ми изкочи лоста за скоростите и се прибрах в сервиза.Докато паркирах Бавареца ме гледаше през страничното стъкло и ми вика: А,това да не е усмивка на лицето ти а?дааа,бавно развинтващи се шестаци,а))) и се смее.
Да,по колата има много работа,но след онзи ден момент не съжалявам ,че си я взех-в момента дори съм взел заем за да мога да я прехвърля на мое име и да я оправя да мине през КАТ,но дори смао заради звука от празния ход си струва. А между 6000 и 6400 се чува и едно фучене като от турбина, абе който не го е чувал няма как да го разбре,аз просто се разтапям като го чуя.Не знам как ще я карам тази кола,без да дава 25 литра разход,обаче звука не е нормален.
Сега разбирам напълно Роската,като казва,че това е ИЗРОДСКИЯ АВТОМОБИЛ.Това не е средстов за предвижване от А до В, това не е просто машина,това е направено да доставя максимално удоволствие,тези инжинери трябва да ги затворят някъде,това не е нормално,пристрастен съм към тази кола,въпреки че нищо не работи по нея с изключние на Двигателя, който си заслужава главната буква.Благодаря на Господ,че ми даде възмоност да си взема такава кола,Благодаря на БМВ за изродката машина и Благодаря на всички Вас за подкрепата.
Обичам ви, ентусиасти, още един изрод се присъедини към глутницата!!!!!!!!!!!!
ПС-снимков материал в новия форум за Е21 :wink:
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook