120d xdrive или 328i xdrive

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 224
Регистриран на: 2.08.2014
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi / Волво ЕХ30, 428 к.с.

120d xdrive или 328i xdrive

Мнение от sssssl » 03 Авг 2014, 15:38

Здравейте! След няколко месеца ми предстои покупка на кола и сред вариантите, които предполагам, че ще отговорят на изискванията ми, са двата автомобила от заглавието. Интересуват ме всякакви мнения, но това, което на пръв поглед ми направи впечатление при сравняване на характеристиките на двете коли е еднаквия радиус на завой - 5,7 м :shock: http://www.carexpert.ru/compare.php?vie ... -2012s284& От руския сайт сигурно нещо са се пообъркали, но така и не успях да намеря достоверни данни. Живо ме интересува и какъв им е клиренса на двете коли.
Също бих ви помолил да ме ориентирате за дилър на БМВ в София. Благодаря!

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 6.02.2011
Пол: Мъж
Кара: 528i '97

Re: 120d xdrive или 328i xdrive

Мнение от Ant0n » 04 Авг 2014, 16:33

Клиренса на 120d е 140 мм., а на 328-цата 145 мм. Радиусът на 120d е 10,9 метра, а на 328-цата 11,3.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 224
Регистриран на: 2.08.2014
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi / Волво ЕХ30, 428 к.с.

Re: 120d xdrive или 328i xdrive

Мнение от sssssl » 04 Авг 2014, 19:23

Мерси за отговора! Октавията, която карам в момента, има диаметър на завой 10,8 м(по метода "от стена до стена"). Живея в кооперация с дворче (там си паркирам колата) и хич не ми се иска да купувам по-малко маневрена кола.
Това което търся е: мощен, компактен автомобил, 4х4, ръчка. Споменатата единица в голяма степен отговаря на изискванията ми, само да не беше малкия багажник. Прекият конкурент А3 не предлага ръчни скорости за 184 коньовото куатро. А3 седан, дето е с по-големия багажник, изобщо го няма в изпълнение 184 коня куатро. И се заформя дилемата - S3 седан или 120d xdrive (3ката май ще отпадне заради по-слаба маневреност :( )
Става въпрос за ежедневка - карам всеки ден, 7/7. На ясно съм, че спортното Ауди с клиренс от 12 см и нископрофилни 18ки, не се вписва в понятието ежедневка.... От друга страна съм добре запознат с проблеми, поддръжка, диагностика, дилъри и т.н. що се отнася за коли произведени от концерна VW. За БМВ нищо не знам :oops:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: 120d xdrive или 328i xdrive

Мнение от Leon » 06 Авг 2014, 8:50

1-та е много тясна, особено в сравнение с октавиа, насочи се към трета серия. Х-драйв и спортно окачване увеличават радиуса на завоя, няма как. Аз като минах от кола със стандартно окачване на такава с М-тех изглеждах като блондинка няколко дни докато свикна с ограничението при завиване.
Never mistake motion for action...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 224
Регистриран на: 2.08.2014
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi / Волво ЕХ30, 428 к.с.

Re: 120d xdrive или 328i xdrive

Мнение от sssssl » 14 Авг 2014, 20:16

Новата единичка хич не е тясна, като се има пред вид ширината на задния мост и по-голямото междуосие в сравнение с първата единица.
Обаче базовото изпълнение е страшно опоскано откъм екстри и напоследък се оглеждам за Х1 218 коня на старо...

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook