Varianti za novite ///M modeli...Vpe4atlqva6to!!!
Модератор: Общи модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- Kokorba6iqta
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 7.09.2003
- Местоположение: София
Varianti za novite ///M modeli...Vpe4atlqva6to!!!

[img]http://www.bloomfieldmotorworks.com/images/m6%20rear.jpg/img]


4estno kazano ako tezi dizaini naistina se okajat realni, az li4no ne bih se pritesnqval za bude6teto na BMW!!!!!!! Te prosto izglejdat umopomra4ava6ti!!!! Ve4e sum gotov da si razprodam bebreka i malko kosten mozuk, samo i samo da imam nqkoe ot tezi beb4eta!!!!
Obqva:
Mlad muj, s priqtna vun6nost i dobro obrazovanie prodava edin broi bubrek, sre6tu edin broi 2004 BMW E60 M5, bubreka ne e v nai-dobro sustoqnie, no za smetka na tova e testvan v nai-trudni usloviq!!!

No stiga sum pisal gluposti vajnoto, e 4e men edno ot osnovnite ne6ta, koito me vpe4atlqva v edna kola, osven harakteristikite na dvigatelq e i neinata vun6nost! Mislq, 4e tezi ///M-ki izglejdat mnogo stilno i mnogo, mnogo hi6tno i agresivno s dve dumi - istinski BMW!!!!!! Eto za6to sum mnogo vpe4atlen i tezi koli otnovo zatvurjdavat bezrezervnata mi lubov kum nai-dobrata marka - BMW, a kakto kazva6e pi4a ot Top Gear (ne mu pomnq imeto):
"Edno ot nai-vajnite ne6ta za edna kola e emblemata, sinio bqlata emblema e edna ot nai-haresvanite, no dobavete i edno ///M i ve4e polu4avate ne6to naistina SPECIALNO!!!"
От Еверест по-високо нема, от Тихия океан по-дълбоко нема и от BMW по-добра кола нема!!!


- Momcho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34 520i Touring 95'
- Мечтае да кара: BMW E34 M5 Touring
- Deakon
- FX Master
-
- Мнения: 215
- Регистриран на: 23.03.2003
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: нафтата да става на пушек
- Мечтае да кара: без да плаща
- Детайли за колата: '95 E34 525 TDS Touring
напълно съм съгласен с тебе....
тая 6-ца (не че не съм я виждал и преди де) направо ми взе акъла...
Кат я разгледах по-подробно - WOOOOOOW!!!
даже така се въудошевих че ви преведох какво пише за нея...
ето какво казват хората за нея:
M6
Мотор: 500bhp V10
Излиза: 2005г.
Цена (за UK): 80000 паунда
Брутално заслепяваща квартета от нови //М-коли предстоящи ни да видим, е невероятната нова
//М6 базирана на БМВ 6-та серия показана миналата седмица.
Мюнхеският двуврат параход буреносец би трябвало да излезе за продажба на пазара в UK
към края на 2005г. на цена от около 80000 паунда като по този начин финишира борбата на БМВ срещу
екзотични МАШИНАРИИ (да така е написано не съм си го измислил) , като Mercedes-Benz SL55 AMG, Porsche
911 Carrera и новият Aston Martin DB8.
Механично базирана на новата //М5 заедно с която е била разработвана, //М6-цата е описвана
като "кола от която започва нова епоха" заключвано главно от смесицата технически характеристики,
театрално нов дизайн и лукса заливащ те в нея.
"Истинска GT суперкола с невероятно ускорение и поведение на пътя" каза един БМВ служител за
новата //М6, която ще бъде предлагана като купе и кабриолет.
Душевният последовател на //М635CSi ще се задвижва от същият атмосферен 5.5 литров V10
двигател конструиран за дебюта на новата //М5 през следващата година.
Със същите си 500 коня, той би трябвало да даде на //М6-цата време от0-100км/ч доста под 5
сек. Максималната скорост ще бъде ограничена на 250км/ч, но както всички //М-коли, механичният
пакет е бил тестван до по-истинските 300км/ч.
Под масивната си аеродинамика, //М6 крие //М5 модифицирана версия на задното си предаване и
многоточково окачване настройвано на Нюрбургрингската писта.
Като лидер на бъдещите //М-коли новото //М6 почти сигурно ще бъде предлагано в лимитиран CSL
вариант за 3 години от общо 5-те му планирани за производство.
Наред с разработките планирани за Мюнхенското леко супер-купе са покрив, под на багажника
и задна преграда от карбонови нишки. А най-различни части по купето, включително предният и задният
капак, са също подлежащи на обработка с карбонови нишки което би намалило общото тегло драстично.
Сигурно е че БМВ ще произведат бъдещите //М6 CSL модели с още по-мощни двигатели, които
биха довели техническите характеристики до още по-високи нива. //М6 CSL задвижвано от 550bhp 5.5L V10
двигател би могло да се превърне в най-бързото БМВ някога правено за да...
тая 6-ца (не че не съм я виждал и преди де) направо ми взе акъла...
Кат я разгледах по-подробно - WOOOOOOW!!!
даже така се въудошевих че ви преведох какво пише за нея...
ето какво казват хората за нея:
M6
Мотор: 500bhp V10
Излиза: 2005г.
Цена (за UK): 80000 паунда
Брутално заслепяваща квартета от нови //М-коли предстоящи ни да видим, е невероятната нова
//М6 базирана на БМВ 6-та серия показана миналата седмица.
Мюнхеският двуврат параход буреносец би трябвало да излезе за продажба на пазара в UK
към края на 2005г. на цена от около 80000 паунда като по този начин финишира борбата на БМВ срещу
екзотични МАШИНАРИИ (да така е написано не съм си го измислил) , като Mercedes-Benz SL55 AMG, Porsche
911 Carrera и новият Aston Martin DB8.
Механично базирана на новата //М5 заедно с която е била разработвана, //М6-цата е описвана
като "кола от която започва нова епоха" заключвано главно от смесицата технически характеристики,
театрално нов дизайн и лукса заливащ те в нея.
"Истинска GT суперкола с невероятно ускорение и поведение на пътя" каза един БМВ служител за
новата //М6, която ще бъде предлагана като купе и кабриолет.
Душевният последовател на //М635CSi ще се задвижва от същият атмосферен 5.5 литров V10
двигател конструиран за дебюта на новата //М5 през следващата година.
Със същите си 500 коня, той би трябвало да даде на //М6-цата време от0-100км/ч доста под 5
сек. Максималната скорост ще бъде ограничена на 250км/ч, но както всички //М-коли, механичният
пакет е бил тестван до по-истинските 300км/ч.
Под масивната си аеродинамика, //М6 крие //М5 модифицирана версия на задното си предаване и
многоточково окачване настройвано на Нюрбургрингската писта.
Като лидер на бъдещите //М-коли новото //М6 почти сигурно ще бъде предлагано в лимитиран CSL
вариант за 3 години от общо 5-те му планирани за производство.
Наред с разработките планирани за Мюнхенското леко супер-купе са покрив, под на багажника
и задна преграда от карбонови нишки. А най-различни части по купето, включително предният и задният
капак, са също подлежащи на обработка с карбонови нишки което би намалило общото тегло драстично.
Сигурно е че БМВ ще произведат бъдещите //М6 CSL модели с още по-мощни двигатели, които
биха довели техническите характеристики до още по-високи нива. //М6 CSL задвижвано от 550bhp 5.5L V10
двигател би могло да се превърне в най-бързото БМВ някога правено за да...
DaWolf


:bowdown::bowdown: forced induction M42B18


.jpg)

- Kokorba6iqta
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 7.09.2003
- Местоположение: София
Мерси за превода DAWOLF, съжалявам, че не "публикувах" и останалите страници, но който иска в google може много бързо да ги намери!!!
Иначе ако всичко това се окаже вярно (стискам палци;-)) предстоят много, много тежки дни за конкуренцията!!!

Иначе ако всичко това се окаже вярно (стискам палци;-)) предстоят много, много тежки дни за конкуренцията!!!



От Еверест по-високо нема, от Тихия океан по-дълбоко нема и от BMW по-добра кола нема!!!


- Deakon
- FX Master
-
- Мнения: 215
- Регистриран на: 23.03.2003
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: нафтата да става на пушек
- Мечтае да кара: без да плаща
- Детайли за колата: '95 E34 525 TDS Touring
мнооого БЕЗКРАЙНО много неприятно......
хора, преди 30мин. пред очите ми сгазиха едно дете на едно слабо осветено кръстовище във враца...
толко тъпа ситуация че направо.... ме потресе...
карайте внимателно особено когато вали и е тъмно и има пешеходци

карайте внимателно особено когато вали и е тъмно и има пешеходци
DaWolf


:bowdown::bowdown: forced induction M42B18


.jpg)

Deakon написа:Благодарско за превода WOLF
П.П. Какво и се случи на книжката ? Какъв инцидент е претърпяла
амии изправих един завой на центъра на враца , като се качих на площада и насмалко да влеза с колата в Пощенска Банка в 06:00ам , Е в карина сметка само и омих прозорците с TWS

пораженията по колата : -1 преден десен носач огънат на обратно, 2предният споилер познай какво му се случи като с около 70км/ч минах през един 30см-ов бордюр първо, 3преден десен калник сесмачка здраво от гумата (сега мястото за краката на пасажера до шофера е лимитирано) защото изродската джанта Борбет не само че не се счупи но не се и изкриви даже


общо взето това е...
DaWolf


:bowdown::bowdown: forced induction M42B18


.jpg)

- Иво
- шПерко
-
- Мнения: 7623
- Регистриран на: 25.04.2003
- Местоположение: Банкя/София/Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '90 BMW 316i
- Мечтае да кара: Платноходка
- Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)
Re: мнооого БЕЗКРАЙНО много неприятно......
DA WOLF написа:хора, преди 30мин. пред очите ми сгазиха едно дете на едно слабо осветено кръстовище във враца...толко тъпа ситуация че направо.... ме потресе...
карайте внимателно особено когато вали и е тъмно и има пешеходци
Много е лошо вечер. Пешеходците придобиват статус "невидим"

DA_WOLF с коя кола тази неприятна случка?


- Deakon
- FX Master
-
- Мнения: 215
- Регистриран на: 23.03.2003
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: нафтата да става на пушек
- Мечтае да кара: без да плаща
- Детайли за колата: '95 E34 525 TDS Touring
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани