BMW X5 facelift
Модератор: Общи модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
BMW X5 facelift
Здравейте!
Забелязах в интернет и във вестника "Авто Труд" , че есента ще излиза променения вариянт на X5 - X5 facelift. Тъй като не можах да намеря абсолютно никаква информация за модела в Интернет се наложи да постна инфото от вестника "Авто Труд" .
Ето техническите данни и някое друго инфо за модела:
Три години и половина след началото на продажбите на първия баварски офроудър, шефовете на БМВ взеха решение за промяна на външния му вид и модифициране на някои технически елементи. Двигателите сега са с увеличена мощност, а старата система 4х4 е заменена с по-интелигентна нова разработка.
Автомобила ще се появи по пътищата през есента, след като отпразнува дебюта си на автосалона във Франкфурт. Предната част е преработена изцяло до А-колоните. Браздите сега са по-широки и по-дълбокии стигат до двата "бъбрека" (оооооо) , които също са по-големи. В задната част са поставени два нови стопове с кристални стъкла. Изменен дизайн притежават и алумиенивите джанти.
Почти невидими, но значителни, са промените под капака на X5. Новата система 4х4, наречена xDrive, и по-мощните двигатели за модела характеризират значително промененият в техническо отношение автомобил.
Бензиновият 4,4-литровV8, който е познат от много модели баварци досега имаше мощност от 286 к.с., вече е снабден със системите Валвтроник, двоен Ванос и с всуквателен колектор с променлива дължина. Мощността сега е нараснала на 320 к.с., с която офроудъра достига 100-те за 7 секунди. Максималната скорост е ограничена от скоростния индекс на гумите: с V-индекс тя е 240 км/ч, а с Н-индекс - 210 км/ч. Независимо от избора на гуми, 4,4-литровият агрегат е куплиран с шестстепенна автоматична скоростна кутия.
Много по-икономичен и незначително по-бавен е преработеният трилитров редови 6-цилиндров двигател. Той е оборудван с комън-рейл система от втора генерация и в X5 развива мощност от 218 к.с. и максимален въртящ момент от 500Нм. Ускорението от 0-100 км/ч протича за 8,3 секунди, а макс.скорост е 210 км/ч. Средният разход на гориво от 8,6 л/100 км е относително нисък за този клас автомобили. Силовото предаване се осъществява посредством шестстепенна механична скоростна кутия, а автоматикът е опция.
Най-мощният двигател за Х5 ще се почви в началото на 2004 г. Сегащният 4,6iS ще се превърне в 4,8iS и ще бъде истински конкурент на Порше Кайен S и Мерцедес ML 55 AMG. Колко точно ще бъде мощността му обаче, още не се знае.
Изцяло променена е и системата за двойно предаване xDrive, която е подобна на тази на Х3. Тя притежава централен съединител, който предава безстепенно тягата от предния към задния мост в зависимост от сцеплението на колелата. Повишената тракция ще се отрази отлично на автомобила при движение извън пътя - слабата страна на Х5 досега.
Серийно в 4,4i и като опция за шестцилиндровите двигатели в новия Х5 ще се предлага системата със задвижващи ксенонови фарове. Освен това БМВ вгражда и стабилизираща система за ремаркета. В случай на опасно разклащане не ремаркето тя контролира със спирачно усилие някое от задните колела и връща цялата композиция в правилната посока.
Цените на новия Х5 в Европа започват от 43 950 евроза 3,0d и 62 250 евро за 4,4i.
Това е инфото, сега е ред на снимките
Вие какво мислите за новия Х5?
П.С. съжалявам за големите картинки
Забелязах в интернет и във вестника "Авто Труд" , че есента ще излиза променения вариянт на X5 - X5 facelift. Тъй като не можах да намеря абсолютно никаква информация за модела в Интернет се наложи да постна инфото от вестника "Авто Труд" .
Ето техническите данни и някое друго инфо за модела:
Три години и половина след началото на продажбите на първия баварски офроудър, шефовете на БМВ взеха решение за промяна на външния му вид и модифициране на някои технически елементи. Двигателите сега са с увеличена мощност, а старата система 4х4 е заменена с по-интелигентна нова разработка.
Автомобила ще се появи по пътищата през есента, след като отпразнува дебюта си на автосалона във Франкфурт. Предната част е преработена изцяло до А-колоните. Браздите сега са по-широки и по-дълбокии стигат до двата "бъбрека" (оооооо) , които също са по-големи. В задната част са поставени два нови стопове с кристални стъкла. Изменен дизайн притежават и алумиенивите джанти.
Почти невидими, но значителни, са промените под капака на X5. Новата система 4х4, наречена xDrive, и по-мощните двигатели за модела характеризират значително промененият в техническо отношение автомобил.
Бензиновият 4,4-литровV8, който е познат от много модели баварци досега имаше мощност от 286 к.с., вече е снабден със системите Валвтроник, двоен Ванос и с всуквателен колектор с променлива дължина. Мощността сега е нараснала на 320 к.с., с която офроудъра достига 100-те за 7 секунди. Максималната скорост е ограничена от скоростния индекс на гумите: с V-индекс тя е 240 км/ч, а с Н-индекс - 210 км/ч. Независимо от избора на гуми, 4,4-литровият агрегат е куплиран с шестстепенна автоматична скоростна кутия.
Много по-икономичен и незначително по-бавен е преработеният трилитров редови 6-цилиндров двигател. Той е оборудван с комън-рейл система от втора генерация и в X5 развива мощност от 218 к.с. и максимален въртящ момент от 500Нм. Ускорението от 0-100 км/ч протича за 8,3 секунди, а макс.скорост е 210 км/ч. Средният разход на гориво от 8,6 л/100 км е относително нисък за този клас автомобили. Силовото предаване се осъществява посредством шестстепенна механична скоростна кутия, а автоматикът е опция.
Най-мощният двигател за Х5 ще се почви в началото на 2004 г. Сегащният 4,6iS ще се превърне в 4,8iS и ще бъде истински конкурент на Порше Кайен S и Мерцедес ML 55 AMG. Колко точно ще бъде мощността му обаче, още не се знае.
Изцяло променена е и системата за двойно предаване xDrive, която е подобна на тази на Х3. Тя притежава централен съединител, който предава безстепенно тягата от предния към задния мост в зависимост от сцеплението на колелата. Повишената тракция ще се отрази отлично на автомобила при движение извън пътя - слабата страна на Х5 досега.
Серийно в 4,4i и като опция за шестцилиндровите двигатели в новия Х5 ще се предлага системата със задвижващи ксенонови фарове. Освен това БМВ вгражда и стабилизираща система за ремаркета. В случай на опасно разклащане не ремаркето тя контролира със спирачно усилие някое от задните колела и връща цялата композиция в правилната посока.
Цените на новия Х5 в Европа започват от 43 950 евроза 3,0d и 62 250 евро за 4,4i.
Това е инфото, сега е ред на снимките




Вие какво мислите за новия Х5?
П.С. съжалявам за големите картинки

'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
X5 NEW EDITION
Конкуренцията в класа е голяма,но Х5 се справя добре!Искрено очаквам данните за 4,6is ....дано да доближат X5 LE MANS
NESH

NESH
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани