BMW X1 - сам срещу всички
Модератор: Общи модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- super_mario
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 13.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: ски и свири на цигулка
BMW X1 - сам срещу всички
С Х1 от BMW планират да направят същото, което направиха и с 1-ва серия. Само че за клиентите си, които търсят компактен SUV. Х1 е градски кросоувър, който ще се подвизава в компактния SUV клас от луксозния сегмент. Доста хитър ход на баварците, защото там още няма пряка конкуренция от сънародниците и основните им конкуренти от Mercedes и Аudi. Германците продължават да отварят нови ниши, в които негостоприемно посрещат преките си съперници.И така, засега BMW X1 е сам срещу всички. Алтернативите, които в момента са на линия, не са за подценяване, дори и да не са в неговия сегмент. Volkswagen Tiguan, Toyota RAV4, Subaru Forester - всеки един от тях има силни позиции на пазара и може да провали плановете, които кроят в Мюнхен. Това обаче рядко се е случвало и потвърждението са добрите продажби още след пускането на пазара на модела. До първото полугодие на 2010 г. Х1 е най-продаваният SUV в Европа от луксозния сегмент.BMW възлагат много надежди на модела и очакват големи продажби. Идеята е проста: да се създаде луксозен компактен кросоувър, на приемлива цена, която сега трудно можем да бъде съпоставена с тази примерно на Q3, защото от Инголщат ще пуснат модела през 2011 година. Цената в България на Х1 стартира от 52 хиляди лева и стига до 80 хиляди за бензиновата топверсия.
Започваме от външния вид. Според баварците дизайнът на Х1 олицетворява "формата на радостта". Това е доста абстрактно понятие, защото както при появата на всеки нов техен модел ще има много хора, които ще го харесат, но и ще бъде анатемосан от други. Тук може да видите видео на тестваното Х1 и сами да прецените. Със сигурност обаче новият модел се приема доста по-добре от тези, които бяха ужасени при вида на старото Х3.BMW X1 e със 165 килограма по-лек от въпросното Х3 и е значително по-пъргав. Разпределението на тежестта между предния и задния мост е близко до 50:50. Заедно с директното управление, което дава воланът, и стегнатато окачване поведението на пътя е по-близко до 3-та серия, отколкото до SUV. Разликата в този аспект с конкуренцията е огромна, защото съвсем смело може да подкарате "джипа" като 3-та серия комби например. Възможностите на Х1 на асфалта обаче не ни изненадаха, защото са традиция за Х-семейството.За да се стигне до толкова динамично поведение на пътя, близко до това на BMW автомобилите, е направен компромис с офроуд Двигателите са три дизелови и само един бензинов. Дизеловите версии са за предпочитане - перфектна динамика, комбинирана с нисък разход. За хората, наричащи все още дизелите "печки" , е подготвен атмосферен 3-литров шестак. Мощността му е 258 кс при 6600 обр и 310 Нм въртящ момент при 2600 оборота. Да се върнем на дизелите, които ще бъдат основна цел на купувачите. И трите варианта са на една база - четири цилиндъра с два литра работен обем. Първият разполага със 143 кс и задвижва най-евтината версия Х1 sDrive18d, чиято цена стартира от 52 900 лв. Другите два обаче са за предпочитане: X1 xDrive20d разполага със 177 кс, с които се представя великолепно, като се има предвид и ниското тегло от малко над 1500 кг. Безспорно истината е в X1 xDrive23d. Двигателят му развива 204 кс с помощта на двата си турбокомпресора, които се грижат за драстичното намаляване на турбо лаг-а и подобряването на динамикатавъзможностите. Те се свеждат до преминаване по макадамов път в планината или пътуване за каране на сноуборд или ски по утъпканите снежни пътищата към курортите. Е, стъпках един дънер, за да се направя на офроудър, но нямаше смисъл от повече приключения. Истината е, че никой не е очаквал повече от градски луксозен компактен кросоувър, на който рядко ще му се наложи да гази в нивите, защото си върши работата, за която е създаден по най-добрия начин.
Започваме от външния вид. Според баварците дизайнът на Х1 олицетворява "формата на радостта". Това е доста абстрактно понятие, защото както при появата на всеки нов техен модел ще има много хора, които ще го харесат, но и ще бъде анатемосан от други. Тук може да видите видео на тестваното Х1 и сами да прецените. Със сигурност обаче новият модел се приема доста по-добре от тези, които бяха ужасени при вида на старото Х3.BMW X1 e със 165 килограма по-лек от въпросното Х3 и е значително по-пъргав. Разпределението на тежестта между предния и задния мост е близко до 50:50. Заедно с директното управление, което дава воланът, и стегнатато окачване поведението на пътя е по-близко до 3-та серия, отколкото до SUV. Разликата в този аспект с конкуренцията е огромна, защото съвсем смело може да подкарате "джипа" като 3-та серия комби например. Възможностите на Х1 на асфалта обаче не ни изненадаха, защото са традиция за Х-семейството.За да се стигне до толкова динамично поведение на пътя, близко до това на BMW автомобилите, е направен компромис с офроуд Двигателите са три дизелови и само един бензинов. Дизеловите версии са за предпочитане - перфектна динамика, комбинирана с нисък разход. За хората, наричащи все още дизелите "печки" , е подготвен атмосферен 3-литров шестак. Мощността му е 258 кс при 6600 обр и 310 Нм въртящ момент при 2600 оборота. Да се върнем на дизелите, които ще бъдат основна цел на купувачите. И трите варианта са на една база - четири цилиндъра с два литра работен обем. Първият разполага със 143 кс и задвижва най-евтината версия Х1 sDrive18d, чиято цена стартира от 52 900 лв. Другите два обаче са за предпочитане: X1 xDrive20d разполага със 177 кс, с които се представя великолепно, като се има предвид и ниското тегло от малко над 1500 кг. Безспорно истината е в X1 xDrive23d. Двигателят му развива 204 кс с помощта на двата си турбокомпресора, които се грижат за драстичното намаляване на турбо лаг-а и подобряването на динамикатавъзможностите. Те се свеждат до преминаване по макадамов път в планината или пътуване за каране на сноуборд или ски по утъпканите снежни пътищата към курортите. Е, стъпках един дънер, за да се направя на офроудър, но нямаше смисъл от повече приключения. Истината е, че никой не е очаквал повече от градски луксозен компактен кросоувър, на който рядко ще му се наложи да гази в нивите, защото си върши работата, за която е създаден по най-добрия начин.
БМВ е религия чада мой ,споменаването на Марката до марки като опел и други кокошарници е обидно ! Карайте си там недозавиващите, балонообразни, бавнооборотни автомобилчета, чието задвижване е на неправилните колела ,оставете ни нас балъците каращи 8-10 годишни БМВ-та на цената на 3 опела!
- vanioboy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 10.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Z4 2.5 & E39 525
- Мечтае да кара: ///M6
Re: BMW X1 - сам срещу всички


- scipo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 477
- Регистриран на: 13.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нормално
Re: BMW X1 - сам срещу всички
ако не се лъжа има 3 бензинови и 2 дизелови мотора
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12402
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: BMW X1 - сам срещу всички
18d (2.0), 20d (2.0), 23d (2.0), 25i (3.0), 28i (3.0)....
- stoichoandreev
- Потребител
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 15.12.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: MINI
Re: BMW X1 - сам срещу всички
Е то да какво ти е бензинов двигател точно на тази кола 

5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани