Бъдещето на мотоциклетите BMW - BMW Concept 6 и K1600 GT/GTL
Модератор: Общи модератори
45 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- DanielzZz
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1908
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М4
Re: Бъдещето на мотоциклетите BMW - BMW Concept 6
vzm написа:6 цилиндъранещо ново при мотоциклетите. Уникална визия.
По-скоро добре забравено старо.Honda CBX 1000 и Kawasaki KZ1300 също са 6 цилиндрови.
Re: Бъдещето на мотоциклетите BMW - BMW Concept 6 и K1600 GT/GTL


Относно 6 цилиндъра в мотор,
преди няколко дена гледах по телевизията(discovery или NAT не си спомням) 10'те най успешни или добри мотоциклети на света.
На 4 място беше Y2K с двигател от хеликоптер

Малко информация
видео
на 9 място Moto Guzzi V8 (1955 г.)

Малко информация
видео
Поздрави
- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
Re: Бъдещето на мотоциклетите BMW - BMW Concept 6 и K1600 GT/GTL
Супер мотор.... какво друго да кажеш
.

- ИлХиТо
- ентусиаст
-
- Мнения: 1319
- Регистриран на: 24.02.2008
- Местоположение: Варна/Разград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 Individual
- Мечтае да кара: BMW М5 Е34 Individual
- Детайли за колата: една сбъдната мечта
Re: Бъдещето на мотоциклетите BMW - BMW Concept 6 и K1600 GT/GTL
След дълго чакане, настъпи часът на истината.БМВ официално представи своите флагмани от серията К1600 с моделите К 1600 GT/ GTL.
Някои от по-важните новости предлагани при тези флагмани на мотоциклетите на БМВ:
-Великолепен редови 6 цилиндров двигател с високи показатели на мощност и въртящ момент, особено в зоната на ниските и средни оборотни режими на двигателя
-Мощност от 160 к.с. при 7750 об/мин-1 и 175 Нм въртящ момент при 5250 об/мин-1
-Над 70 % от максималния ъртящ момент са налични още при 1500 об/мин-1
-Най-лекият и компактен редови 6 цилиндров двигател използван в мотоциклет в световен мащаб
-Изключително олекотена конструкция
-Електонна газ
-Три режима на движение (Дъжд; Път и Динамик)
-Висока степен на сигурност благодарение на стандартната ABS
-"Динамичен контрол на тракцията"-DTC ще се предлага като екстра
-Окачване тип Дуолевер и Паралевер и перфектно разпределение на теглото, за върхово удоволствие от шофирането на мотоциклета
-Електронно регулиране на твърдостта на окчването ESA II за оптимално поведение при всякакви условия на пътя- ще се предлага като екстра
-Световна премиера в мотоциклета прави и единствената за сега Адаптивна система за осветяване на пътя, с ксенон и ейнджъл айс
-TFT дисплей на мултифункционалната система за управление
-Аудио система с възможност за използване на навигация, контрол на Ipod,MP3 плейър,USB вход, Bluetooth,сателитно радио (за САЩ и Канада) -стандартно оборудване за К 1600 GTL.
K 1600 GT

K 1600 GTL



Цялата информация + снимки с висока резолюция
Още снимки с висока резолюция
A few of the highlights at a glance:
* Supreme in-line 6-cylinder engine with a high level of pulling power, especially in the lower and medium engine speed range.
* Engine output 118 kW (160 bhp) at 7 750 rpm and maximum torque 175 Nm at 5 250 rpm.
* Over 70 per cent of the maximum torque is already available from 1 500 rpm.
* The lightest and most compact 6-cylinder in-line engine in serial motorcycle production > 1000 cc weighing just 102.6 kg and measuring 555 mm in width.
* Consistent lightweight construction throughout the entire vehicle (magnesium front panel carrier, aluminium rear frame, crankshaft etc.).
* E-Gas.
* Three modes to choose from (”Rain”, “Road”, “Dynamic”)
* High active safety due to standard BMW Motorrad Integral ABS (part integral).
* Dynamic traction control DTC (Dynamic Traction Control) for maximum safety when accelerating (optional extra).
* Chassis with Duolever and Paralever and ideal mass concentration for dynamic riding properties combined with optimum comfort.
* Electronic Suspension Adjustment ESA II for optimum adaptation to all uses and load states (optional extra).
* World premiere in a motorcycle: Adaptive Headlight (optional extra) for increased safety at night in conjunction with standard xenon headlamp and fibre optic rings.
* Integrated operating concept with Multi-Controller, TFT colour display and menu guidance for the first time.
* Audio system with preparation for navigation device and controllable interface for iPod, MP3, USB, Bluetooth and satellite radio (USA and Canada only) (standard in the K 1600 GTL).
* Innovative design with outstanding wind and weather protection.
* K 1600 GT with active riding ergonomics for proactive touring.
* K 1600 GTL with a very comfortable, relaxed ergonomics set-up for long trips with pillion passenger as well as luxurious touring equipment.
* Central locking for storage compartments, panniers and topcase (optional extra).
* Extensive fittings and individually tailored accessories at the familiar high level of BMW Motorrad.
Някои от по-важните новости предлагани при тези флагмани на мотоциклетите на БМВ:
-Великолепен редови 6 цилиндров двигател с високи показатели на мощност и въртящ момент, особено в зоната на ниските и средни оборотни режими на двигателя
-Мощност от 160 к.с. при 7750 об/мин-1 и 175 Нм въртящ момент при 5250 об/мин-1
-Над 70 % от максималния ъртящ момент са налични още при 1500 об/мин-1
-Най-лекият и компактен редови 6 цилиндров двигател използван в мотоциклет в световен мащаб
-Изключително олекотена конструкция
-Електонна газ
-Три режима на движение (Дъжд; Път и Динамик)
-Висока степен на сигурност благодарение на стандартната ABS
-"Динамичен контрол на тракцията"-DTC ще се предлага като екстра
-Окачване тип Дуолевер и Паралевер и перфектно разпределение на теглото, за върхово удоволствие от шофирането на мотоциклета
-Електронно регулиране на твърдостта на окчването ESA II за оптимално поведение при всякакви условия на пътя- ще се предлага като екстра
-Световна премиера в мотоциклета прави и единствената за сега Адаптивна система за осветяване на пътя, с ксенон и ейнджъл айс
-TFT дисплей на мултифункционалната система за управление
-Аудио система с възможност за използване на навигация, контрол на Ipod,MP3 плейър,USB вход, Bluetooth,сателитно радио (за САЩ и Канада) -стандартно оборудване за К 1600 GTL.
K 1600 GT

K 1600 GTL



Цялата информация + снимки с висока резолюция
Още снимки с висока резолюция
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Re: Бъдещето на мотоциклетите BMW - BMW Concept 6 и K1600 GT/GTL
Аууу тва е страшна свИня 

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- ИлХиТо
- ентусиаст
-
- Мнения: 1319
- Регистриран на: 24.02.2008
- Местоположение: Варна/Разград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 Individual
- Мечтае да кара: BMW М5 Е34 Individual
- Детайли за колата: една сбъдната мечта
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Бъдещето на мотоциклетите BMW - BMW Concept 6
DanielzZz написа:vzm написа:6 цилиндъранещо ново при мотоциклетите. Уникална визия.
По-скоро добре забравено старо.Honda CBX 1000 и Kawasaki KZ1300 също са 6 цилиндрови.
всъщност съвсем модерно- хонда валкирия и голд уйнг са със 6 цилиндъра и са така от едно 15-тина години.
американските бос хос са с 8 цилиндъра от 96та насам.
говориме за сериини мотори де...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: Бъдещето на мотоциклетите BMW - BMW Concept 6 и K1600 GT/GTL
БМВ вече доста добре се спрвят и при моторите.
- didite_bg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 12.10.2010
- Местоположение: Сопот
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520 I 1998г
- Мечтае да кара: ///M5 2003 г
- ivan83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 545
- Регистриран на: 28.01.2008
- Кара: на цигари
- Мечтае да кара: само на пури
- Детайли за колата: и тя пуши
Re: Бъдещето на мотоциклетите BMW - BMW Concept 6 и K1600 GT/GTL
didite_bg написа:Ето това вече си е мечта
абе братле ти май искаш за една вечер да натрупаш 1000 мнения


- anton mutafchiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 943
- Регистриран на: 20.05.2009
- Местоположение: пловдив
- Кара: всичко що е с гуми
Re: Бъдещето на мотоциклетите BMW - BMW Concept 6 и K1600 GT/GTL
май маъ тва иска като гледам колко стари теми е изровил 

- KristianSS
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 25.10.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318D
Re: Бъдещето на мотоциклетите BMW - BMW Concept 6 и K1600 GT/GTL
Охххххххх, разтуптя ми се сърцето , заклевам се, изхвърлям си веднага Сузата заради тая красавица !!!!





- jordao75
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 270
- Регистриран на: 27.11.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 520 i 97
Re: Бъдещето на мотоциклетите BMW - BMW Concept 6 и K1600 GT/GTL
Моторите са страшни.Направо късат нерви.
45 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани