motor m50
Модератор: Общи модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
motor m50
niakoi da znae ot koia godina pocvat da slagat m50 motorite .ako niakoi ima info za kachestvata
na tozi motor cte sam blagodaren da gi ia spodeli.
stava vapros za 24 klapanovia motor s 6 cilindara.
na tozi motor cte sam blagodaren da gi ia spodeli.
stava vapros za 24 klapanovia motor s 6 cilindara.
- LandShark
-
смирен поклонник
-
- Мнения: 1976
- Регистриран на: 16.01.2002
- Кара: w212 E500 4matic, E30 325ic
- Мечтае да кара: Specialized S-Works Epic и Dacia Logan 0.9tce
отг::motor m50
M50 се поставя серийно в тройките Е36 и петиците Е34 от 1991 година. Основните разновидности са:
[*] M50/B20 (150hp, 2.0 литров)
[*] M50/B20TU (150hp, 2.0 литров Vanos)
[*] M50/B25 (192hp, 2.5 литров)
[*] M50/B25TU (192hp, 2.5 литров Vanos)
[*] M50/B28 (193hp, 2.8 литров Vanos)
М50, като всички шестцилиндрови мотори на БМВ, е изключително издръжлив, отлично балансиран мотор, на който не могат да се посочат кой знае какви слабости. Той напрактика е заместителя на предишния така наречен "малък шестак" М20, но разбира се с множество нововъведения: като започнем с това че вече е с два разпределителни вала и съответно 4 клапана на цилиндър, самото газоразпределение е с верига (докато при М20 е с ремък, който трябва да се сменя на всеки 60К км). Запалването му е корено променено като вече нямаме дистрибутор, а ECU-то директно го управлява (по-малко механични елементи за подмяна). Доколкото си спомням при това за всяка свещ си има отделна бобина (друго нововъведение спрямо М20), което го прави особено отказоустайчив. Друго революционно нововъведение е всмукателната система - изработена от специална термоустойчива пластмаса, като самата пластмаса е разработена в сътрудничество с BASF. Предимствата са тегло, по-лесното моделиране на формата, и ниското съпротивление на въздушната струя със стените на гладката пластмаса. Като цяло - революционен двигател (кой ли БМВ-ски не е?)!! Не случайното БМВ носи "Мотор" в средата на името си!
Land Shark II
--------------
'89 "316"
[*] M50/B20 (150hp, 2.0 литров)
[*] M50/B20TU (150hp, 2.0 литров Vanos)
[*] M50/B25 (192hp, 2.5 литров)
[*] M50/B25TU (192hp, 2.5 литров Vanos)
[*] M50/B28 (193hp, 2.8 литров Vanos)
М50, като всички шестцилиндрови мотори на БМВ, е изключително издръжлив, отлично балансиран мотор, на който не могат да се посочат кой знае какви слабости. Той напрактика е заместителя на предишния така наречен "малък шестак" М20, но разбира се с множество нововъведения: като започнем с това че вече е с два разпределителни вала и съответно 4 клапана на цилиндър, самото газоразпределение е с верига (докато при М20 е с ремък, който трябва да се сменя на всеки 60К км). Запалването му е корено променено като вече нямаме дистрибутор, а ECU-то директно го управлява (по-малко механични елементи за подмяна). Доколкото си спомням при това за всяка свещ си има отделна бобина (друго нововъведение спрямо М20), което го прави особено отказоустайчив. Друго революционно нововъведение е всмукателната система - изработена от специална термоустойчива пластмаса, като самата пластмаса е разработена в сътрудничество с BASF. Предимствата са тегло, по-лесното моделиране на формата, и ниското съпротивление на въздушната струя със стените на гладката пластмаса. Като цяло - революционен двигател (кой ли БМВ-ски не е?)!! Не случайното БМВ носи "Мотор" в средата на името си!
Land Shark II
--------------
'89 "316"

- PARADOX_sf
- ентусиаст
-
- Мнения: 909
- Регистриран на: 18.03.2002
- Местоположение: София
отг::motor m50
Kakvo e ECU i zashto tezi motori bez vanus sa tolkova moshni kolkoto i tia s vanus? Vanus-a za ikonomichnost li e? Imat li predimstva i kakvi sa?
- LandShark
-
смирен поклонник
-
- Мнения: 1976
- Регистриран на: 16.01.2002
- Кара: w212 E500 4matic, E30 325ic
- Мечтае да кара: Specialized S-Works Epic и Dacia Logan 0.9tce
отг::motor m50
ECU е Electronic Control Unit - електронна контролна единица, сиреч компютъра дето управлява двигателя. За ВАНОСа ще позволите да развия темата подробно малко по-късно, че изисква време все пак. За да посочим обаче за какво става дума само ще посоча, че съкращението идва от немски:
което значи ==> променливо управление на разпределителните валове.
Land Shark II
--------------
'89 "316"
- Код: Избери целия код
VANOS = VAriable NOckenwelle Steuerung
което значи ==> променливо управление на разпределителните валове.
Land Shark II
--------------
'89 "316"

отг::motor m50
мойто бмв е с такъв мотор обаче в талона пише
първа регистрация 1990 г. точно това ме учудва
или М50 ги пускат 1990 г. или в талона/митническата декларация/ е объркана годината .дали е възможно.
първа регистрация 1990 г. точно това ме учудва
или М50 ги пускат 1990 г. или в талона/митническата декларация/ е объркана годината .дали е възможно.
отг::motor m50
мойто бмв е с такъв мотор обаче в талона пише
първа регистрация 1990 г. точно това ме учудва
или М50 ги пускат 1990 г. или в талона/митническата декларация/ е объркана годината .дали е възможно.
не е странно ако колата ти е произведена след 9-ми месец защото тогава започва производствената година за БМВ т.е. ако колата ти е произведена или
първата и регистрация е примерно 11.90 то тя е модел 91 година.
________________
'95 BMW M3 coupe
...And now the diesel lovers it's time to make the tea...
отг::motor m50
тогава нечестно ли ще е ако казвам че е 91 г. при евентуална продажба защото не искам да съм некоректен.нали сте чували за голф 2 93 г. или например рено 5 92 г.
отг::motor m50
виждал съм по разни обяви да пише "модел 91" примерно
а без да искам съм писъл 7месец вместо 9-ти
________________
'95 BMW M3 coupe
...And now the diesel lovers it's time to make the tea...
а без да искам съм писъл 7месец вместо 9-ти

________________
'95 BMW M3 coupe
...And now the diesel lovers it's time to make the tea...
отг::motor m50
btw токущо погледнах в ЕТК-то и там има 520 с М50В20 даже и от '89
________________
'95 BMW M3 coupe
...And now the diesel lovers it's time to make the tea...
________________
'95 BMW M3 coupe
...And now the diesel lovers it's time to make the tea...
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
отг::motor m50
Dosta dobre si zapoznat a se bazikash 4e ne si razbira4:)
мога да кажа че дори М50В20 Vanos има доста предимства пред другите М50 но неискам да започвам безмислени спорове. Това е може би един от най-добрите 6цил.мотори на БМВ с главно М.
DIESELPOWER
мога да кажа че дори М50В20 Vanos има доста предимства пред другите М50 но неискам да започвам безмислени спорове. Това е може би един от най-добрите 6цил.мотори на БМВ с главно М.
DIESELPOWER
отг::motor m50
Аз имах такава 525.Какво да ти кажа страхотен автомобил.Това беше 3-тото ми БМВ и то ме накара да се влюбя окончателно в тази марка.Ако ще си взимаш петак нека да не е с двигател по-малък от този,за да получиш пълното удоволствие от е34.Купих го на 20000 км и му навъртях още 170 000,за това време само бензин,накладки и гуми.Профилактична смяна направих само на луфтер куплунга,термостата,антифриза и спирачната течност.Невероятен седан.
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани