M3 F30 450hp редови 6так ?
Модератор: Общи модератори
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: M3 F30 450hp редови 6так ?
Единствения минус на турбинирания мотор е само по-скъпата поддръжка,все пак самата турбина е консуматив за 150-200к км и е доста скъпа.Естествено като се взема нова колата не е никакъв проблем,2-5к лв за толкова км не е кой знае какво.Лошото е когато се купува втора ръка,че повечето идват точно след тез километри.И кат покараш 10-20к км и кат дадеш примерно 2-3к лв. за турбинка а колата си я взел примерно за 10 и на мн хора им се присира
П.С. Мисля че е крайно време БМВ да извадят някоя "супер кар" 700-800 коня,ако не друго поне за респект,както са го правили на времето

- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: M3 F30 450hp редови 6так ?
Dpy написа:Единствения минус на турбинирания мотор е само по-скъпата поддръжка,все пак самата турбина е консуматив за 150-200к км и е доста скъпа.Естествено като се взема нова колата не е никакъв проблем,2-5к лв за толкова км не е кой знае какво.Лошото е когато се купува втора ръка,че повечето идват точно след тез километри.И кат покараш 10-20к км и кат дадеш примерно 2-3к лв. за турбинка а колата си я взел примерно за 10 и на мн хора им се присираП.С. Мисля че е крайно време БМВ да извадят някоя "супер кар" 700-800 коня,ако не друго поне за респект,както са го правили на времето
Ехей консуматив за 150-200к, трябва много да я жалиш и доста често да сменяш хубаво масло ,че да изкара толква.
Иначе турбо мотора има минуси, но трябва една дълга и широка тема да отворим. Далеч не се свалят толкова килограми и пространство от колата с турбо колкото си мислите.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани