ОЛЕКОТЕНИ БУТАЛА ЗА BMW
Модератор: Общи модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- I.Voykov
- по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
-
- Мнения: 5880
- Регистриран на: 8.03.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: каквото намери в гаража
Aprilla написа:Fast-and-Furious написа:мненията на единствената запалена участничка във форума
![]()
![]()



http://WWW.BMWBG.CLUB
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Are you ///M enough ...?
- I.Voykov
- по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
-
- Мнения: 5880
- Регистриран на: 8.03.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: каквото намери в гаража
Да ай ем вери хепи нау
Както бях писал и в един друг форум Благодаря ти много за разбирането 



http://WWW.BMWBG.CLUB
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Are you ///M enough ...?
- Dr.Schnaps
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 5.03.2003
- Местоположение: Sofia i drugi
- Пол: Мъж
- Кара: E90LCI и E30 Cabrio
Та а3 сте и3кажа мнение пък после сте поспорим на воля.
Та 3на4и в ДВГ има вя3вратно постъпателно и въртеливо движести се маси.
въртястите се маси се балансират от противоте3естите на КВ динами4но и не са проблем. Проблема са вь3вратно постъпателнодвижестите се маси които суzдажат сили и моменти които моzем да повлияем само 4ре3 масата туи като не промениаме основни ра3мери на ДВГ. Ра3бира се те3и маси триабва да са равни. суответно при ниакои многоциллиндрви двигатели силите и моментите се уравновесяват в3аимно, както на6иа лиубим 6 цилиндров редови.
така 4е улекотени бутала
Та 3на4и в ДВГ има вя3вратно постъпателно и въртеливо движести се маси.
въртястите се маси се балансират от противоте3естите на КВ динами4но и не са проблем. Проблема са вь3вратно постъпателнодвижестите се маси които суzдажат сили и моменти които моzем да повлияем само 4ре3 масата туи като не промениаме основни ра3мери на ДВГ. Ра3бира се те3и маси триабва да са равни. суответно при ниакои многоциллиндрви двигатели силите и моментите се уравновесяват в3аимно, както на6иа лиубим 6 цилиндров редови.
така 4е улекотени бутала

Май и на мене треа ми сберете некой лев за лекциите. Докторе а противотежестите сметнати ли са за конкретната маса на конкретните бутала или са сложени просто ей така? ако си виждал някога колянов вал забелязал ли си че противотежестите са дупчени? Тва дупки за охлаждане ли са или за баланс? Ако са за баланс имат ли значение 5-10 гр./колкото е масата на отнетия материал/? Ако имат значение 5-10 гр. ако олекотиш буталата с 6*50 =300 гр. баланса няма да се промени въобще нали? А демпфера кво ще го праиш? И той е сложен ей-така просто за красота-махаш го и него ,олекотяваш маховика? Понеже се уравновесяват динамично и в баланса нищо няма да се промени нал тъй? Ще ти кажа кво ще се промени: Когато вече стане оборотен двигател с редлайн 9000-10000 об. ще яка резачка просто болид! И още на първите тестове цилиндрите ще останат сираци!
Дай ся пет лева!
Дай ся пет лева!
- Dr.Schnaps
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 5.03.2003
- Местоположение: Sofia i drugi
- Пол: Мъж
- Кара: E90LCI и E30 Cabrio
4удесно сте поспорим
та 3на4и противотежестите уравновесяват въртястите се маси(КВ и 4аст от мотовилката, биелата или както му харесва на 4овек) и много малка 4аст от въ3вр.постъп двиzестите се. Силите и моментите които въ3вр.постъп двиzестите се маси съ3дават остават неуравновесени и са линеино 3ависими от масата им. попитаи ниакои друг и ако осте си на сжоито мнение сте поспорим осте.
а демфера се нари4а гасител и е свур3ан с трептениата и ре3онансните 4естоти и нисто не мо3е да балансира а ни интересужа негожата еласти4ност.
Така седиат нестата според мен но само в спора иzлиzа истината.

та 3на4и противотежестите уравновесяват въртястите се маси(КВ и 4аст от мотовилката, биелата или както му харесва на 4овек) и много малка 4аст от въ3вр.постъп двиzестите се. Силите и моментите които въ3вр.постъп двиzестите се маси съ3дават остават неуравновесени и са линеино 3ависими от масата им. попитаи ниакои друг и ако осте си на сжоито мнение сте поспорим осте.
а демфера се нари4а гасител и е свур3ан с трептениата и ре3онансните 4естоти и нисто не мо3е да балансира а ни интересужа негожата еласти4ност.
Така седиат нестата според мен но само в спора иzлиzа истината.
- Dr.Schnaps
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 5.03.2003
- Местоположение: Sofia i drugi
- Пол: Мъж
- Кара: E90LCI и E30 Cabrio
няма да откриваме ни6то. 6тото то вси4ко ве4е е иzмислено, а това 4е дори да има6 кво да ка3е6 те мър3и да пи6е6 е друг въпрос.
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани