Каде може да се никелира ?

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: Кюстендил

Каде може да се никелира ?

Мнение от Tony » 10 Апр 2003, 0:07

Някой знае ли каде може да се никелират метални елементи ?

по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
Аватар
Мнения: 5880
Регистриран на: 8.03.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: каквото намери в гаража

Мнение от I.Voykov » 10 Апр 2003, 11:41

Аз търся от около 1 година и още не съм намерил :(
Изображение
http://WWW.BMWBG.CLUB
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Are you ///M enough ...?


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 10 Апр 2003, 11:47

София Радомир Пирдоп Челопеч Перник Пловдив Враца ....
(се сещам ей така от даскалото щото ги учихме тия заводи но със сигурност има и доста други...)
за кой град става въпрос???

Ако за София - има няколко опции но мога да проверя за цена каде ще е най-евтино (мисля Кремиковци) :wink:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: Кюстендил

Мнение от Tony » 10 Апр 2003, 12:03

Аз сам от Кюстендил ,но София ми е близко.

Вазстановяваме една антика и някой от детайлите са били никелирани

Много ще сам благодарен, ако някой има нужната информациа каде точно може да се вазстанови никела с нов.

по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
Аватар
Мнения: 5880
Регистриран на: 8.03.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: каквото намери в гаража

Мнение от I.Voykov » 10 Апр 2003, 12:14

Да Улф дали в споменатите от теб заводи могат да никелират големи елементи (напр. броня) защото аз съм чувал, че нямат достатъчно големи вани (или както им се казва)?
Изображение
http://WWW.BMWBG.CLUB
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Are you ///M enough ...?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 10 Апр 2003, 14:38

Като чета тази тема през ума ми минава идеата за никелирани всмуквателни колектори и изпусквателни тръби :twisted: :twisted: . Да Улф да имаш някакви примерни цени ??
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

Burn Out Master
Burn Out Master
Аватар
Мнения: 585
Регистриран на: 30.09.2002
Местоположение: Plovdiv/Smolqn
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 / AUDI A4 1.8T quattro
Мечтае да кара: M5 i RS4

Мнение от PILOTA » 10 Апр 2003, 21:58

Военния завод в Лясковец.

мечтае да кара 7-ца
Аватар
Мнения: 1110
Регистриран на: 17.01.2002

Мнение от Alpina » 11 Апр 2003, 5:20

Хора, имайте в предвид, че не всеки детайл може да се никелира толкова лесно. Детайлите с по-затворени повърхности по правило стават по-трудно. Освен това наистина зависи от габаритите на детайла. Принципно може по-голям детайл да се никелира на части, но незнам дали ще се получи същото. Важното е, че преди никелирането има помедняване, ако държите никела да си стои там след време. След това е лесно да се хромира, но ако детайла работи при висока температура хрома почернява.
Жената работеше преди година в частен цех за производство на никелирани и хромирани детайлчета. Незнам дали приемат поръчки. Имайте също предвид, че ако детайлът за никелиране не отговаря на стандартите (например не е добре почистен, или има и други метали по него), може да не го вземат за да не нарушава разтвора на ваната. Електролитният разтвор се сменя веднъж на половин година и не е много евтин.

Абе да вземем да си направим от клуба една вана и всички да си никелираме сами частите :-)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: Кюстендил

Мнение от Tony » 11 Апр 2003, 21:44

Да си напражим собственв вана наистина е идейно. Но надали ще ни се изплати, предполагам че разтвора е доста скъп. :(

То както излиза по-добре с спрей да се направи ще е най-лесно:)

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 13 Апр 2003, 16:38

Аз също съм се сблъсквал с този проблем. Преди години възстановявахме един мохер 408И на един запален русофил. С големи мъки намерихме ново табло и волан ( оригинални ), но решетката, гривните, тасовете и броните бяха най-големия ни проблем. Не можахме да намерим и се принудихме да ходим до Ловеч в " Тръбна мебел " да никелираме старите. Е трябва да призная че хората ги направиха идеални.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 100
Регистриран на: 6.01.2003
Местоположение: Lovech

отг.

Мнение от Bobby » 13 Апр 2003, 18:39

Преди наистина можеше да се никелира в "Тръбна мебел", но сега вече не искат и да чуят :( :( :(

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook