Каде може да се никелира ?
Модератор: Общи модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- I.Voykov
- по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
-
- Мнения: 5880
- Регистриран на: 8.03.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: каквото намери в гаража
Аз търся от около 1 година и още не съм намерил 


http://WWW.BMWBG.CLUB
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Are you ///M enough ...?
София Радомир Пирдоп Челопеч Перник Пловдив Враца ....
(се сещам ей така от даскалото щото ги учихме тия заводи но със сигурност има и доста други...)
за кой град става въпрос???
Ако за София - има няколко опции но мога да проверя за цена каде ще е най-евтино (мисля Кремиковци)
(се сещам ей така от даскалото щото ги учихме тия заводи но със сигурност има и доста други...)
за кой град става въпрос???
Ако за София - има няколко опции но мога да проверя за цена каде ще е най-евтино (мисля Кремиковци)

DaWolf


:bowdown::bowdown: forced induction M42B18


.jpg)

- I.Voykov
- по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
-
- Мнения: 5880
- Регистриран на: 8.03.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: каквото намери в гаража
Да Улф дали в споменатите от теб заводи могат да никелират големи елементи (напр. броня) защото аз съм чувал, че нямат достатъчно големи вани (или както им се казва)?

http://WWW.BMWBG.CLUB
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Are you ///M enough ...?
- PILOTA
-
Burn Out Master
-
- Мнения: 585
- Регистриран на: 30.09.2002
- Местоположение: Plovdiv/Smolqn
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 / AUDI A4 1.8T quattro
- Мечтае да кара: M5 i RS4
Хора, имайте в предвид, че не всеки детайл може да се никелира толкова лесно. Детайлите с по-затворени повърхности по правило стават по-трудно. Освен това наистина зависи от габаритите на детайла. Принципно може по-голям детайл да се никелира на части, но незнам дали ще се получи същото. Важното е, че преди никелирането има помедняване, ако държите никела да си стои там след време. След това е лесно да се хромира, но ако детайла работи при висока температура хрома почернява.
Жената работеше преди година в частен цех за производство на никелирани и хромирани детайлчета. Незнам дали приемат поръчки. Имайте също предвид, че ако детайлът за никелиране не отговаря на стандартите (например не е добре почистен, или има и други метали по него), може да не го вземат за да не нарушава разтвора на ваната. Електролитният разтвор се сменя веднъж на половин година и не е много евтин.
Абе да вземем да си направим от клуба една вана и всички да си никелираме сами частите :-)
Жената работеше преди година в частен цех за производство на никелирани и хромирани детайлчета. Незнам дали приемат поръчки. Имайте също предвид, че ако детайлът за никелиране не отговаря на стандартите (например не е добре почистен, или има и други метали по него), може да не го вземат за да не нарушава разтвора на ваната. Електролитният разтвор се сменя веднъж на половин година и не е много евтин.
Абе да вземем да си направим от клуба една вана и всички да си никелираме сами частите :-)
Аз също съм се сблъсквал с този проблем. Преди години възстановявахме един мохер 408И на един запален русофил. С големи мъки намерихме ново табло и волан ( оригинални ), но решетката, гривните, тасовете и броните бяха най-големия ни проблем. Не можахме да намерим и се принудихме да ходим до Ловеч в " Тръбна мебел " да никелираме старите. Е трябва да призная че хората ги направиха идеални.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]