как да запаля след една година...

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

как да запаля след една година...

Мнение от rado_rf » 11 Апр 2003, 16:26

Момчета помогнете - Купих БМВ Е28, което не е палено от една година. Картера липсва, карбуратора също, делкото - и то, двигателя е в паяжини, във всмукателните тръби има боклуци. Каква профилактика трябва да направя преди да се пробвам да го запаля. По думите на собственика мотора е в идеално състояние и ще му платя само ако съм доволен от него. Аз му вярвам щото го познавам. Не бях мераклия на колата но той не можа да я продаде и сега направо ми я хариза щото не иска да я продава на части - жал му е.

Един ми казва да сипя газ или масло в цилиндрите и да го оставя 24ч. и после без да се плаша направо да паля. Друг - да разглобя мотора на съставните му части да ги почистя с нафта, ако е нужно да заменя някои и след това - старт. За второто - добре, но нямам много свободно време. И...не знам...

Е :?: Какво да правя :?:
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

ентусиаст
Аватар
Мнения: 909
Регистриран на: 18.03.2002
Местоположение: София

Мнение от PARADOX_sf » 11 Апр 2003, 20:38

Не разбирам много, но според мен ще е най-добре да го отвориш и да погледнеш как е вътре.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: Кюстендил

Мнение от Tony » 11 Апр 2003, 22:19

До колкото зная, това със слагането на гас моге да се направи, прави се за да може запеклото масло наи вече в каналите на буталата да се разтвори и сигмента да се раздвижи. Но според мен ако има доста ръжда в цилиндрите ще е по-добре да се разглоби и да се види колко далбоко е проникнала и да се прецени дали могат да се изшлаифат,ако е савсем малко може да се премахне на ръка с водна шкурка (голям номер) или направо със сигментите като се поварти коляновия вал на ръка. Другото което може да се получи е да има получени наслагвания от утайките на маслото някаде по маслените магистрали или в коляновия вал. Получава се ако маслото което е оставено в двигателя е с много голям пробег и е доста замарсено. Можеш да го прецениш колко е замарсено като погледнеш колко нагар има там ,например около разпределителния вал , ако е много има опасност да се откасне някое по голямо парче от нагара и да се получи някаде запушване, но това е рядко. Ако все пак има много нагар могеш да разглобиш двигателя и да го изчистиш. Моето мнение е като запалиш двигателя отначало да му сменяш маслото на наи много 5000 км за да му се изчисти нагара, но недеи да слагаш от тези добавки за мромиване отначало ,че те могат да отмият някое голямо парче от нагара и да стане запушване, просто сменяй по често маслото.

Ама какви ти ги разправям далги , направо сглобявай и пали и отначало сменяй по-често маслото.
Пак каквото доиде:)))

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 13 Апр 2003, 16:00

Колега най-лошо е положението със смукателите. Ако има някой боклук и влезе в цилиндъра на работещ д-л става лошо. В тоя случай най-добре е да се свали главата да се изчисти , да се сменят и гумичките. А и ще видиш как са буталата. Аз когато преценя че са добре буталата и не ги разглобявам им изпръсквам един спрей ВД40 в цилиндрите. После слагаш ново булг.масло да поработи 7-8 часа или 400-500 км. и после хубаво масло и филтър. Всичко зависи обаче дали го правиш за теб или не. По принцип мойе и да рискуваш да издухаш колекторите хубаво да пръснеш спрей в цилиндрите и да го развъртиш без свещи пък квото стане.

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 13 Апр 2003, 16:27

Благодаря колега за неоценимата помощ която ми оказваш.
Благодаря и на останалите за техните съвети. Поне знам че на вас мога да разчитам а не на някакви псевдоприятели около мен.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook