как да запаля след една година...
Модератор: Общи модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
как да запаля след една година...
Момчета помогнете - Купих БМВ Е28, което не е палено от една година. Картера липсва, карбуратора също, делкото - и то, двигателя е в паяжини, във всмукателните тръби има боклуци. Каква профилактика трябва да направя преди да се пробвам да го запаля. По думите на собственика мотора е в идеално състояние и ще му платя само ако съм доволен от него. Аз му вярвам щото го познавам. Не бях мераклия на колата но той не можа да я продаде и сега направо ми я хариза щото не иска да я продава на части - жал му е.
Един ми казва да сипя газ или масло в цилиндрите и да го оставя 24ч. и после без да се плаша направо да паля. Друг - да разглобя мотора на съставните му части да ги почистя с нафта, ако е нужно да заменя някои и след това - старт. За второто - добре, но нямам много свободно време. И...не знам...
Е
Какво да правя 
Един ми казва да сипя газ или масло в цилиндрите и да го оставя 24ч. и после без да се плаша направо да паля. Друг - да разглобя мотора на съставните му части да ги почистя с нафта, ако е нужно да заменя някои и след това - старт. За второто - добре, но нямам много свободно време. И...не знам...
Е


"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
До колкото зная, това със слагането на гас моге да се направи, прави се за да може запеклото масло наи вече в каналите на буталата да се разтвори и сигмента да се раздвижи. Но според мен ако има доста ръжда в цилиндрите ще е по-добре да се разглоби и да се види колко далбоко е проникнала и да се прецени дали могат да се изшлаифат,ако е савсем малко може да се премахне на ръка с водна шкурка (голям номер) или направо със сигментите като се поварти коляновия вал на ръка. Другото което може да се получи е да има получени наслагвания от утайките на маслото някаде по маслените магистрали или в коляновия вал. Получава се ако маслото което е оставено в двигателя е с много голям пробег и е доста замарсено. Можеш да го прецениш колко е замарсено като погледнеш колко нагар има там ,например около разпределителния вал , ако е много има опасност да се откасне някое по голямо парче от нагара и да се получи някаде запушване, но това е рядко. Ако все пак има много нагар могеш да разглобиш двигателя и да го изчистиш. Моето мнение е като запалиш двигателя отначало да му сменяш маслото на наи много 5000 км за да му се изчисти нагара, но недеи да слагаш от тези добавки за мромиване отначало ,че те могат да отмият някое голямо парче от нагара и да стане запушване, просто сменяй по често маслото.
Ама какви ти ги разправям далги , направо сглобявай и пали и отначало сменяй по-често маслото.
Пак каквото доиде:)))
Ама какви ти ги разправям далги , направо сглобявай и пали и отначало сменяй по-често маслото.
Пак каквото доиде:)))
Колега най-лошо е положението със смукателите. Ако има някой боклук и влезе в цилиндъра на работещ д-л става лошо. В тоя случай най-добре е да се свали главата да се изчисти , да се сменят и гумичките. А и ще видиш как са буталата. Аз когато преценя че са добре буталата и не ги разглобявам им изпръсквам един спрей ВД40 в цилиндрите. После слагаш ново булг.масло да поработи 7-8 часа или 400-500 км. и после хубаво масло и филтър. Всичко зависи обаче дали го правиш за теб или не. По принцип мойе и да рискуваш да издухаш колекторите хубаво да пръснеш спрей в цилиндрите и да го развъртиш без свещи пък квото стане.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани