за емблемата на БМВ....
Модератор: Общи модератори
43 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Hastalavista
- Е21 fanatic
-
- Мнения: 692
- Регистриран на: 12.03.2005
- Местоположение: София, Младост1
Айде предавам се. Не успях да измисля нищо по-оригинално.
Честито на печелившите!!!
Bayerishe M Works

Честито на печелившите!!!
Bayerishe M Works

- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
- dinko_sd
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 31.05.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330Cd
- Мечтае да кара: F10 M5
- Детайли за колата: Stock.
- XaMaB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1070
- Регистриран на: 20.01.2005
- Местоположение: у вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: мел
- Мечтае да кара: танк
Историята на BMW започва в далечната 1913г., когато немския авиационен инженер Карл Фридрих Рапп основава своя фабрика за производство на самолетни двигатели. Фабриката се нарича Rapp Motoren Werke (Моторна фабрика Рапп) и се намира в предградие на Мюнхен. По същото време друг авиационен инженер Густав Отто създава своя фабрика за производство на самолети, наречена Gustav Flugmaschinefabrik (Самолетната фабрика Густав).
След известни финансови затруднения по неизпълнение на договор с Austro-Daimler за производство на 12 цилиндрови самолетни двигатели през 1916г. Карл Фридрих Рапп напуска фабриката, а на негово място застават двама австрийци Франз Джоусеф Попп и Макс Фриц. През Март същата година Rapp Motoren Werke се слива с Gustav Flugmaschinefabrik и формира Bayersiche Flugzeungwerke, която скоро след това е преименувана на Bayersiche Motoren Werke (Баварска моторна фабрика) или накратко BMW.
През 1917г. е произведен първия самолетен двигател с марката BMW, чрез който през 1919г. е поставен рекорд за полет на височина 9 760м. След края на Първата Световна Война на Германия е наложена забрана за производство на самолетни двигатели и BMW се насочват към производство на спирачни системи за минни вагонетки. През 1922г. производството отново се възобновява и BMW поставят 29 рекорда със самолети задвижвани от техни двигатели. От там идва и вида на емблемата на BMW, която представлява синьо-бял пропелер символизиращ перка на самолет.
Първият автомобил носещ емблемата на BMW излиза през 1928г., като BMW закупува лиценза за производството на своя Dixi от британската фирма Rover. Първият самостоятелно създаден модел на BMW e AM4, който е произведен през 1932г.
Следва низ от успешни модели автомобили и мотоциклети, които правят възможно разрастването на компанията, която и до ден днешен остава една от малкото корпорации в автомобилния бизнес, които не са чужда собственост и не се намира под шапката на чужда фирма-майка.
През 1990г. BMW се завръща към производството на самолетни двигатели заедно с една друга много известна компания - Rolls Royce, като създават съвместно дружество наречено BMW Rolls-Royce GmbH. BMW закупува през 1998г. търговската марка Rolls Royce с правото да произвежда продукти носещи легендарното име чак през 2003г. След закупуването на Rover Group PLC през 1994г. и понасянето на огромни загуби BMW продава стогодишната британска марка през 2000г. като запазва една друга легендарна компания – MINI. Така BMW AG образува порт-фолиото си чрез марките BMW, Rolls Royce и MINI, които представляват компанията към днешна дата и бележат огромен успех в продажбите на автомобили в момента.
ей така между другото ..
След известни финансови затруднения по неизпълнение на договор с Austro-Daimler за производство на 12 цилиндрови самолетни двигатели през 1916г. Карл Фридрих Рапп напуска фабриката, а на негово място застават двама австрийци Франз Джоусеф Попп и Макс Фриц. През Март същата година Rapp Motoren Werke се слива с Gustav Flugmaschinefabrik и формира Bayersiche Flugzeungwerke, която скоро след това е преименувана на Bayersiche Motoren Werke (Баварска моторна фабрика) или накратко BMW.
През 1917г. е произведен първия самолетен двигател с марката BMW, чрез който през 1919г. е поставен рекорд за полет на височина 9 760м. След края на Първата Световна Война на Германия е наложена забрана за производство на самолетни двигатели и BMW се насочват към производство на спирачни системи за минни вагонетки. През 1922г. производството отново се възобновява и BMW поставят 29 рекорда със самолети задвижвани от техни двигатели. От там идва и вида на емблемата на BMW, която представлява синьо-бял пропелер символизиращ перка на самолет.
Първият автомобил носещ емблемата на BMW излиза през 1928г., като BMW закупува лиценза за производството на своя Dixi от британската фирма Rover. Първият самостоятелно създаден модел на BMW e AM4, който е произведен през 1932г.
Следва низ от успешни модели автомобили и мотоциклети, които правят възможно разрастването на компанията, която и до ден днешен остава една от малкото корпорации в автомобилния бизнес, които не са чужда собственост и не се намира под шапката на чужда фирма-майка.
През 1990г. BMW се завръща към производството на самолетни двигатели заедно с една друга много известна компания - Rolls Royce, като създават съвместно дружество наречено BMW Rolls-Royce GmbH. BMW закупува през 1998г. търговската марка Rolls Royce с правото да произвежда продукти носещи легендарното име чак през 2003г. След закупуването на Rover Group PLC през 1994г. и понасянето на огромни загуби BMW продава стогодишната британска марка през 2000г. като запазва една друга легендарна компания – MINI. Така BMW AG образува порт-фолиото си чрез марките BMW, Rolls Royce и MINI, които представляват компанията към днешна дата и бележат огромен успех в продажбите на автомобили в момента.
ей така между другото ..

- Giorceto
- Дружба Тийм
-
- Мнения: 5675
- Регистриран на: 4.05.2002
- Местоположение: Keep walking
- Пол: Мъж
- Кара: 535xD
Turturelo написа:....
Е това е друго нещо!!!


Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
- AGT
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2055
- Регистриран на: 3.04.2003
- Местоположение: London N15 / Пловдив Тракия City
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото ми попадне .
- Мечтае да кара: Поне 790 iL xaxaxa
- Детайли за колата: Лачена 39_ка .
Да допълня само с това :
http://www.bmwgtn.ru/historybmw/history_logo.php
http://www.bmwgtn.ru/historybmw/history_logo.php
Съвет от КАТ !
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
43 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани