БМВ - Технически справочник
Модератор: Общи модератори
1 мнение
• Страница 1 от 1
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
БМВ - Технически справочник
Ами реших и аз да свърша нещо полезно и взех та извадих всичкото инфо от техническия справочник на БМВ от страницата на Камор и го сабрах в един уърдовски фаил който ще пусна утре за да си го дърпате (има и картинки
), не защото неможе човек да влезе във сайта на БМВ и да търси това което му трябва, а за да може да изчете всичко на един път без да трябва да цъка по хиляда пъти за всяко следващо нещо което иска да види. Ми тва е четете, ако модераторите преценят, че няма нужда от темата нека я изтрият...
Адаптивни предни светлини.Адаптивните предни светлини ви осигуряват по-голяма безопасност при шофиране през нощта или при лоша видимост. За разлика от стандартните предни светлини "интелигентните светлини" на BMW предлагат решение, при което фаровете могат да се въртят от едната към другата страна. Тези движещи се светлини са идеален източник на светлина, особено при завой. Сензори измерват ъгъла на завоя, ъгловата скорост, и скоростта на автомобила. Данните получени от тези източници се използват да се определи идеалния ъгъл на завъртане на светлината за най-добра осветеност при завой.
Адаптивно управление на трансмисията (ATM).В автоматичен режим, адаптивното управление на трансмисията (ATM) избира подходящата предавка чрез самообучителен процес и взимайки под внимание редица други фактори. За да разпознае вашия стил на шофиране, ATM постоянно отчита положението на педала за газта. Системата анализира ъгловата скорост на колелата и въртящия момент и нагласява скоростния лост към положения за нормални, зимни, при изкачване и потегляне условия. ATM анализира текущите условия и по този начин предотвратява ненужни превключвания на предавките, напр. "stop-and-go" трафик, при завои и при движение по планински пътища.
Антиблокираща спирачна система (ABS).Антиблокиращата система (ABS) предотвратява блокирането на колелата в определена позиция при спиране. Системата осигурява разпределение на спирачното усилие между колелата по начин, по който се осигурява максимална спирачна сила и странична водеща сила. Това осигурява контрол на водача, дори и при внезапно спиране. При задействане на ABS, водачът усеща леко пулсиране на спирачния
педал. Всички автомобили със задвижване 4х4 от BMW X Серия притежават система, която скъсява спирачния път: върху стръмни, с лоша настилка пътища и при ниски скорости, тази система позволява едно или и двете предни колела да бъдат блокирани. Този застопрояващ ефект върху колелата предполага по-бързо спиране на автомобила. Специален регулиращ алгоритъм осигурява възможността на водача да продължи да конторлира автомобила в тази ситуация.
Автоматичен контрол на стабилността (ASC+T).Автоматичен контрол на стабилността + Тракшън (ASC+T) е подфункция на DSC и предпазва колелата от буксуване, осигурявайки оптимално сцепление с пътя и стабилност. Ако някое от задвижващите колела е върху стабилна повърхност, а другото се намира върху хлъзгава повърхност, към колелото което има вероятност да приплъзване се подава спирачна сила, докато другото колело възстанови сцеплението с пътя. Системата може да се деактивира при опити за излизане от дълбок сняг.

Адаптивни предни светлини.Адаптивните предни светлини ви осигуряват по-голяма безопасност при шофиране през нощта или при лоша видимост. За разлика от стандартните предни светлини "интелигентните светлини" на BMW предлагат решение, при което фаровете могат да се въртят от едната към другата страна. Тези движещи се светлини са идеален източник на светлина, особено при завой. Сензори измерват ъгъла на завоя, ъгловата скорост, и скоростта на автомобила. Данните получени от тези източници се използват да се определи идеалния ъгъл на завъртане на светлината за най-добра осветеност при завой.
Адаптивно управление на трансмисията (ATM).В автоматичен режим, адаптивното управление на трансмисията (ATM) избира подходящата предавка чрез самообучителен процес и взимайки под внимание редица други фактори. За да разпознае вашия стил на шофиране, ATM постоянно отчита положението на педала за газта. Системата анализира ъгловата скорост на колелата и въртящия момент и нагласява скоростния лост към положения за нормални, зимни, при изкачване и потегляне условия. ATM анализира текущите условия и по този начин предотвратява ненужни превключвания на предавките, напр. "stop-and-go" трафик, при завои и при движение по планински пътища.
Антиблокираща спирачна система (ABS).Антиблокиращата система (ABS) предотвратява блокирането на колелата в определена позиция при спиране. Системата осигурява разпределение на спирачното усилие между колелата по начин, по който се осигурява максимална спирачна сила и странична водеща сила. Това осигурява контрол на водача, дори и при внезапно спиране. При задействане на ABS, водачът усеща леко пулсиране на спирачния
педал. Всички автомобили със задвижване 4х4 от BMW X Серия притежават система, която скъсява спирачния път: върху стръмни, с лоша настилка пътища и при ниски скорости, тази система позволява едно или и двете предни колела да бъдат блокирани. Този застопрояващ ефект върху колелата предполага по-бързо спиране на автомобила. Специален регулиращ алгоритъм осигурява възможността на водача да продължи да конторлира автомобила в тази ситуация.
Автоматичен контрол на стабилността (ASC+T).Автоматичен контрол на стабилността + Тракшън (ASC+T) е подфункция на DSC и предпазва колелата от буксуване, осигурявайки оптимално сцепление с пътя и стабилност. Ако някое от задвижващите колела е върху стабилна повърхност, а другото се намира върху хлъзгава повърхност, към колелото което има вероятност да приплъзване се подава спирачна сила, докато другото колело възстанови сцеплението с пътя. Системата може да се деактивира при опити за излизане от дълбок сняг.

1 мнение
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани