Болидът "Ауди Льо Ман" тръгва към пазара
Модератор: Общи модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
metody написа:никога няма да притежават историята на БМВ
Само че Ауди имат 30-40год по-голям стаж и следователно по-пъстра история
Ми те и Фолксваген имат история, ма виж ги кви коли строят

- Azrail
- UFO Pilot
-
- Мнения: 2752
- Регистриран на: 2.08.2004
- Местоположение: In a galaxy far, far away...
- Пол: Мъж
Сигурен съм, че ДЕФЛЕППАРД искаше да каже, че историята на всяка фирма си е уникална и както БМВ няма да притежава историята на Ауди, така и Ауди не може да притежава историята на БМВ... Това са две велики марки, които са обаче за хора с различни вкусове и различен поглед върху нещата - как чувстваш една кола, какво искаш, какво очакваш от нея и т.н. Естесвено, че аз ще кажа, че БМВ е най-великата кола в света (с ръка на сърцето), докато пък някой Ауди-фен пак с ръка на сърцето ще каже, че Ауди е най-великата и така... Въпрос на вкус.
Относно темата - според мен автомобилостроенето все повече и повече се доближава до някаква абсолютна граница, защото не може така с тези темпове по едно време да се окаже, че БМВ пускат М7 примерно със 1500 коня и Ауди да се чудят къде на А8 да му сложат реактивните двигатели - отзад или отстрани, а пък МБ да се чудят дали да не изкарат и косачки за трева по 200 коня. Не може току-така да се предлага на широкия юзър (наистина, тези коли ще струват майка си и баща си и много малко хора ще могат да си ги позволят, но все пак те са предназначени за масата потребители, не са поръчкови примерно) кола с такава мощност, която вече да започва да придобива космически мащаби. Искам да кажа, че човек, който не е карал такава кола и изведнъж се качи в нея и както си е свикнал да дава газ на М6-цата си даде и на тази така... Не му остават повече от 10 сек живот.
Но пък от друга страна, като се замисля, до сега не съм видял тук, в Германия, някой по-млад от 60 години да кара М5, М6, Порше, Ферари и т.н. Съответно какво наблюдавам - тези коли биват карани на няма и 10% от възможностите им. Като не говоря за града. И щеш ли, ако все пак някой от тези старци се отпусне и даде повече газ по аутобана - я жена с дете претрепе, я цяло семейство, я събере реколтата по някоя нива преждевременно... Защото рефлексите ти на 60 не са толкова добри, както на 30. Доста парадоксално е и тези случаи в Германия зачестяват все повече и повече. Но съм сигурен, че скоро и за това ще се намери решение. Или пътищата ни ще станат като космически магистрали, или ще има някаква абсолютна граница коне, които да могат да се слагат в един автомобил. Иначе - дупе да ни е яко.
Относно темата - според мен автомобилостроенето все повече и повече се доближава до някаква абсолютна граница, защото не може така с тези темпове по едно време да се окаже, че БМВ пускат М7 примерно със 1500 коня и Ауди да се чудят къде на А8 да му сложат реактивните двигатели - отзад или отстрани, а пък МБ да се чудят дали да не изкарат и косачки за трева по 200 коня. Не може току-така да се предлага на широкия юзър (наистина, тези коли ще струват майка си и баща си и много малко хора ще могат да си ги позволят, но все пак те са предназначени за масата потребители, не са поръчкови примерно) кола с такава мощност, която вече да започва да придобива космически мащаби. Искам да кажа, че човек, който не е карал такава кола и изведнъж се качи в нея и както си е свикнал да дава газ на М6-цата си даде и на тази така... Не му остават повече от 10 сек живот.
Но пък от друга страна, като се замисля, до сега не съм видял тук, в Германия, някой по-млад от 60 години да кара М5, М6, Порше, Ферари и т.н. Съответно какво наблюдавам - тези коли биват карани на няма и 10% от възможностите им. Като не говоря за града. И щеш ли, ако все пак някой от тези старци се отпусне и даде повече газ по аутобана - я жена с дете претрепе, я цяло семейство, я събере реколтата по някоя нива преждевременно... Защото рефлексите ти на 60 не са толкова добри, както на 30. Доста парадоксално е и тези случаи в Германия зачестяват все повече и повече. Но съм сигурен, че скоро и за това ще се намери решение. Или пътищата ни ще станат като космически магистрали, или ще има някаква абсолютна граница коне, които да могат да се слагат в един автомобил. Иначе - дупе да ни е яко.
MORE BEER!
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
kay написа:metody написа:никога няма да притежават историята на БМВ
Само че Ауди имат 30-40год по-голям стаж и следователно по-пъстра история
Ми те и Фолксваген имат история, ма виж ги кви коли строятDD




- dinko_sd
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 31.05.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330Cd
- Мечтае да кара: F10 M5
- Детайли за колата: Stock.
Поредната глупост в автомобилостроенето! За какво им е на ауди такъв модел и какви пазарни успехи ще пожънат! Спомнете си какъв пазарен успех имаше примерно 8 серия 

Azrail написа:Естесвено, че аз ще кажа, че БМВ е най-великата кола в света (с ръка на сърцето), докато пък някой Ауди-фен пак с ръка на сърцето ще каже, че Ауди е най-великата и така...
Би било меко казано смешно ако някой дръзне да се изкаже така остро преди да е видял (респективно карал) достатъчно от конкуренцията.
Няма перфектна кола! Всеки има недостатъци и предимства - ние феновете най-много правим компромиси.
dinko_sd написа: За какво им е на ауди такъв модел и какви пазарни успехи ще пожънат!
Ами запитвал ли си се Мерцедес CL 65 AMG за какво им е? Според мен малко или много подобен е и случая с това Ауди - "ето го, направихме го!". Тук не се гледа толкова пазарен успех, защото ако това беше идеята, то Ферари никога нямаше да е собственост на Фиат и Ламбо нямаше да е на Фолксваген

Градски, халогенна крушка е вид крушка. Също както ксенона е вид крушка.
Та, на онова дето у село му викате ХАЛОГЕНКИ, всъщност се нарича ФАРОВЕ ЗА МЪГЛА. Ае бегай да раздуеш!

Та, на онова дето у село му викате ХАЛОГЕНКИ, всъщност се нарича ФАРОВЕ ЗА МЪГЛА. Ае бегай да раздуеш!
- Azrail
- UFO Pilot
-
- Мнения: 2752
- Регистриран на: 2.08.2004
- Местоположение: In a galaxy far, far away...
- Пол: Мъж
Да, Wizi, извинявай ако се изказах неподготвен, говорех за себе си в случая. Карал съм много други коли и от БМВ по-велико няма. Хм, Ферари и Ламбо не съм карал, така като се замисля...
MORE BEER!
- dinko_sd
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 31.05.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330Cd
- Мечтае да кара: F10 M5
- Детайли за колата: Stock.
Wizi
Аз да не говоря за продажби от рода на пежо 307!!!
Говоря за запланувани продажби и реализирани продажби!
Затуй дадох примера с 8 серия на БМВ!
.....
Аз да не говоря за продажби от рода на пежо 307!!!
Говоря за запланувани продажби и реализирани продажби!
Затуй дадох примера с 8 серия на БМВ!
- Georgieff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 649
- Регистриран на: 29.11.2004
- Местоположение: Европа
- Кара: Е91 325i N53
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани