проблем с ксенонова инсталяция
Модератор: Общи модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
проблем с ксенонова инсталяция
Купих си от морга оригинални ксенонови фарове за Е46, сложих ги на своята вместо обичайните фарове. При захранване от аккумулятор няма никакъв проблем - светят яко, щом запаля двигателя почват да мигат как светкавица все едно че не могат да се запалят, както го прави повреден уличен осветител. Дополнителното натоварване на мрежата, като включване на други сериозни потребители (дълги или халогени) решават проблем на празен ход, при подаване на газ и увеличаване обороти на двигателя пак всичко се повторя.
Някой имал ли подобен проблем и как го устрани?
Някой имал ли подобен проблем и как го устрани?
- Turboman
- ентусиаст
-
- Мнения: 1041
- Регистриран на: 15.08.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
- Мечтае да кара: нещо с турбо
- Детайли за колата: телефон
всъщност този проблем е известен при е46 (а и други)... ксеноните "треперят" когато не им стига ток...
волтажа ти може да стига (12-14в), но тока ти е слаб, а е слаб защото жиците до баласта са ти тънки. премери си напрежението (и тока) точно преди баластите и ще видиш че е ниско... или поне така си мисля.
също така огледай куплунзите там- да не си опекъл някои вече...
и последно- виж си земята на ксеноните- може да не е добра..
също - на е46 по принцип трябва да "кажеш" на компа че имаш ксенони, иначе няма да ги запали или ще треперят...
ако все пак не ги подкараш- ще трябва да си направиш кабел които да взима ток директно от акумулатора и веригата се затваря/отваря със реле което се управлява от една от фабричните крушки. за по-подробна схема виж по-надолу тука:
http://www.emotors.ca/Cars/picture.aspx ... LL&id=1527
волтажа ти може да стига (12-14в), но тока ти е слаб, а е слаб защото жиците до баласта са ти тънки. премери си напрежението (и тока) точно преди баластите и ще видиш че е ниско... или поне така си мисля.
също така огледай куплунзите там- да не си опекъл някои вече...
и последно- виж си земята на ксеноните- може да не е добра..
също - на е46 по принцип трябва да "кажеш" на компа че имаш ксенони, иначе няма да ги запали или ще треперят...
ако все пак не ги подкараш- ще трябва да си направиш кабел които да взима ток директно от акумулатора и веригата се затваря/отваря със реле което се управлява от една от фабричните крушки. за по-подробна схема виж по-надолу тука:
http://www.emotors.ca/Cars/picture.aspx ... LL&id=1527
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
alx написа:всъщност този проблем е известен при е46 (а и други)... ксеноните "треперят" когато не им стига ток...
волтажа ти може да стига (12-14в), но тока ти е слаб, а е слаб защото жиците до баласта са ти тънки. премери си напрежението (и тока) точно преди баластите и ще видиш че е ниско... или поне така си мисля.
също така огледай куплунзите там- да не си опекъл някои вече...
и последно- виж си земята на ксеноните- може да не е добра..
също - на е46 по принцип трябва да "кажеш" на компа че имаш ксенони, иначе няма да ги запали или ще треперят...
ако все пак не ги подкараш- ще трябва да си направиш кабел които да взима ток директно от акумулатора и веригата се затваря/отваря със реле което се управлява от една от фабричните крушки. за по-подробна схема виж по-надолу тука:
http://www.emotors.ca/Cars/picture.aspx ... LL&id=1527
благодаря за информация
- Turboman
- ентусиаст
-
- Мнения: 1041
- Регистриран на: 15.08.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
- Мечтае да кара: нещо с турбо
- Детайли за колата: телефон
Aurora написа:Turboman написа:Премери си напрежението на празен ход и при подване на газ
аккумулятор - 12 волта
генератор - 14 волта
А при вклю4ени ксенони как е напрежението?
Пиши точно как са вързани в момента...фабричните кабели на халогенните крушки не могат да ти "подадат" необходимото напрежение...тях може да ги използваш само да подават сигнал кога да включи ксенона...но при теб е малко по сложно. При афтермаркет ХИД китовета тако го правят, като основния ток се взима директно от акумулатора (те си идват с релета и други такива)...Ти си писал, че когато се вържат директно за акумолатора светят без проблем...така, че основно това трябва да ти е проблема.
препрограминране на ЕКУто на колата ще е трудна работа...тогава ще трябва да си сложиш и жироскопите...освен ако колата ти е била така и преди...предполагам не е. Или другия вариант е моторчетата да не работят и да си фиксираш фаровете в едно положение...
Напиши точно какво сте сложили и как...иначе така си говорим малко празни приказки
препрограминране на ЕКУто на колата ще е трудна работа...тогава ще трябва да си сложиш и жироскопите...освен ако колата ти е била така и преди...предполагам не е. Или другия вариант е моторчетата да не работят и да си фиксираш фаровете в едно положение...
Напиши точно какво сте сложили и как...иначе така си говорим малко празни приказки


9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани