SMG
Модератор: Общи модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- BMW_TUNING_MAN
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 23.02.2005
- Местоположение: Bulgaria
SMG
Може ли да ме светнете каква е разликата между обикновенните ръчни скорости и тези.Чух нещо и за SMG 2?Пълна каша ми е





- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Разликата е, че няма педал за съединителя и няма скоростен лост.
Предавките се избират като в компютърна игра - нагоре/надолу, чрез лостчета зад волана.
Има едно подобие на скоростен лост, но то е всъщност компютърен интерфейс дето ти позволява да избереш свободна, задна, или първа.
За разлика от обикновените автоматици, в СМГ има съединител - но той се контролира от компютъра чрез електро-хидравличен механизъм.
Последната разработка на СМГ е СМГ3 - внедрена в Е60 М5 и Е63 М6 (при тях няма избор за ръчна скоростна кутия). СМГ е въведена като опция за Е36 М3, по-късно СМГ2 като опция за Е46 М3. Е46 М3 CSL го има само в СМГ2 вариант.
Има СМГ за "простосмъртни" в нормалната 3та серия, Z4 и новата 6ца, но тези които са ги карали казват че не си струват защото са много "разводнени" в сравнение със СМГ-то в ///М моделите.
Недостатъци на СМГ-то са че е сравнително бавно от старта, освен ако не използваш launch control, както и че в автоматичен режим е доста грубо в смяната на предавки - все едно млад шофьор се учи да кара
Предимствата са много бързата смяна на предавки и че ръцете ти са на волана докато сменяш.
Предавките се избират като в компютърна игра - нагоре/надолу, чрез лостчета зад волана.
Има едно подобие на скоростен лост, но то е всъщност компютърен интерфейс дето ти позволява да избереш свободна, задна, или първа.
За разлика от обикновените автоматици, в СМГ има съединител - но той се контролира от компютъра чрез електро-хидравличен механизъм.
Последната разработка на СМГ е СМГ3 - внедрена в Е60 М5 и Е63 М6 (при тях няма избор за ръчна скоростна кутия). СМГ е въведена като опция за Е36 М3, по-късно СМГ2 като опция за Е46 М3. Е46 М3 CSL го има само в СМГ2 вариант.
Има СМГ за "простосмъртни" в нормалната 3та серия, Z4 и новата 6ца, но тези които са ги карали казват че не си струват защото са много "разводнени" в сравнение със СМГ-то в ///М моделите.
Недостатъци на СМГ-то са че е сравнително бавно от старта, освен ако не използваш launch control, както и че в автоматичен режим е доста грубо в смяната на предавки - все едно млад шофьор се учи да кара

- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Не, и 2 го има. Но май на 3 е по добро.
БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- deliveryman
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: 29.05.2003
Wizi написа:Launch control има само в SMG3, нали?
и аз така си мислех,ма един приятел си купи М3 с SMG II и казва че има launch...тези дни като го тествам(око да види,ръка да пипне),ще ти кажа дали е така...
не прекалявайте с тестването, че после ще му се плаче на твоя човек!
Идеята при Launch Control-а е, че електрониката за много малко време от секундата прилага и отнема съединителя, така че въпреки голямата мощност в момента, в който тръгнат да превъртат гумите съответно съединителя се отнема и после пак се прилага. Съответно след един старт с launch control ти трябват от порядъка на 15+ мин трансмисията да достигне отново до нормална работна температура. Запознати твърдят, че честата употреба на Launch Control води до много бързо износване на детайлите. Иначе е страшен кеф, мога да го споделя с удовлетворение! DSC off, DriveLogic-а на 9та степен (мисля, че бяха 9 при Е46 М3), задържаш минуса на SMG-то и даваш газ .. и си стегни врата
Идеята при Launch Control-а е, че електрониката за много малко време от секундата прилага и отнема съединителя, така че въпреки голямата мощност в момента, в който тръгнат да превъртат гумите съответно съединителя се отнема и после пак се прилага. Съответно след един старт с launch control ти трябват от порядъка на 15+ мин трансмисията да достигне отново до нормална работна температура. Запознати твърдят, че честата употреба на Launch Control води до много бързо износване на детайлите. Иначе е страшен кеф, мога да го споделя с удовлетворение! DSC off, DriveLogic-а на 9та степен (мисля, че бяха 9 при Е46 М3), задържаш минуса на SMG-то и даваш газ .. и си стегни врата

7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани