Bose® Suspension System

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 11.01.2003
Местоположение: Caracciola-Karussell

Bose® Suspension System

Мнение от bravo » 11 Май 2005, 17:11

Гледах предаване в което показаха най-новото откритие на известната американска фирма за аудио уформление BOSE
BOSE са едни от най-добрите те уборудват доста от известните марки автомобили като Porsche , Lexus , Alfa Romeo . . .
Та да си дойдем на думата те са разработили ново поколение окачване . Това което гледах : Засилват един Lexus по едни зварски бабуни и Lexusа непомрадва , шофьора е като замръзен , минават с една С-класа и ония само дето не изпадна през вратата . Окачването е на лелектро-принцип , няма пружини , просто амортисьорите светкавично бързо реагират и избутват или обратно . Минаваха през бордюри , прескачаха ги дори , пилони . . . немърда .
Според мен това е тотално кофти окачване и няма да бъде преложено , водача не усеща ниииииищо може както си караш по магистралата и след малко да изправариш някои трактор поради простата пречина че без да си усетил отдавна си в полето :) Ето ви линк ако сте заинтересувани все пак .
Най-мразя да съм прав!!!

Е21 fanatic
Аватар
Мнения: 692
Регистриран на: 12.03.2005
Местоположение: София, Младост1

Мнение от Hastalavista » 11 Май 2005, 22:31

Да, това е направено за по-добра возия. Помисли си само за какъв комфорт става въпрос, а със сигурност има ''анти-трактор-система" :) :)
Ама сдаде ли багажа некоя жичка, и айде..... :confused:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 409
Регистриран на: 29.12.2002
Местоположение: София

Мнение от Wizi » 12 Май 2005, 0:22

Принципа не е "лелектро-принцип", ами електро-магнитен принцип. :D

Технологията далеч не е "от вчера", просто едва сега влиза в производство. Самата история е започнала 80та година - ето цялата далавера:
The Bose suspension system is controlled by a set of mathematical algorithms developed over the 24 years of research. These control algorithms operate by observing sensor measurements taken from around the car and sending commands to the power amplifiers installed in each corner of the vehicle. The goal of the control algorithms is to allow the car to glide smoothly over roads and to eliminate roll and pitch during driving.
Градски, халогенна крушка е вид крушка. Също както ксенона е вид крушка.
Та, на онова дето у село му викате ХАЛОГЕНКИ, всъщност се нарича ФАРОВЕ ЗА МЪГЛА. Ае бегай да раздуеш!
Изображение

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook