2010 BMW 7 Series M Sport, BMW 740d and xDrive

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1631
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F90 M5

2010 BMW 7 Series M Sport, BMW 740d and xDrive

Мнение от vesko06 » 27 Юни 2009, 4:22

The BMW 740d to be introduced in autumn, will for the first time feature a new straight-six diesel engine with BMW TwinPower Turbo Technology and maximum output of 225 kW/306 hp. The second diesel model in the range, the BMW 730d, underlines its status as the world’s most economical and lowest emission model in the luxury class by a further reduction in both fuel consumption and CO2 emissions as well as optionally available BMW BluePerformance Technology. Hence, BMW now offers yet another production model already fulfilling the EU6 emission standard today.

BMW’s intelligent xDrive all-wheel drive will also be introduced in the BMW 7 Series for the first time in the 2010 model year, yet another new feature entering the market in autumn 2009 being the M Sports Package available on all models in the BMW 7 Series.........


http://www.7post.com/forums/showthread.php?t=276083

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 27 Юни 2009, 11:04

bye bye A8... е моя коментар ;)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 934
Регистриран на: 26.08.2008
Местоположение: Евксиноград
Пол: Мъж
Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3

Мнение от Демирев » 27 Юни 2009, 13:10

[steeN] написа:bye bye A8... е моя коментар ;)


Моя коментар е че си кон с капаци! Не виждаш по далече от носа си тоест виждаш само една единствена марка.

На Автосалона във Франкфурт този септември ще дебютира новото поколение А8 с новите мотори. Все още се пазят в тайна данните за моторите. Едно е сигурно, сегашния стар 4.2 BiturboDiesel Common Rail Siemens c 326 коня от 2006 г. пак е по-добър, а какво остава за новия мотор и въобще изцяло нов модел края на септември?! :mhihi:
За съжаление дори снимки не се намират лесно.


Аватар
Мнения: 1818
Регистриран на: 10.05.2006
Местоположение: Плевен

Мнение от TUZara` » 27 Юни 2009, 13:13

Напълно те подкрепям за коментара с коня..Има хора който толкова на сериозно се взимат с тези марки,все едно приходите или поне процент от тях влизат в джоба им...Карай си каквото предпочиташ и не съпоставяй и не плюй дадена съвместима кола от др марка...Че е хубав 7-ка - хубав е ма и А8-цата кой знае какъв самолет ще е така че ....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 934
Регистриран на: 26.08.2008
Местоположение: Евксиноград
Пол: Мъж
Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3

Мнение от Демирев » 27 Юни 2009, 13:19

TUZara` написа:Че е хубав 7-ка - хубав е ма и А8-цата кой знае какъв самолет ще е така че ....


И 7-ма серия и А 8 и Лексъс ЕлЕс, та дори и Фаетон, въобще целия клас са повече от прекрасни коли, ама някой като ги чете човек, ще си каже, че всичко друго освен трибуквенците са боклуци. :mhihi:
Точно в тоя клас е много смешно да се плюе модел.

А8 ще бъде интересно какъв нов брутален дивак ще изкарат. Лошото е че никъде не могат да се открият снимки как ще изглежда реално без фотошоп.
Последна промяна Демирев на 27 Юни 2009, 13:22, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 641
Регистриран на: 16.06.2008

Мнение от Лалов » 27 Юни 2009, 13:19

Малко оффтопик:

Новото поколение А8 няма да дебютира на есен във Франкфурт.... може би маалко по-късно.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 29.04.2006

Мнение от Modulo » 27 Юни 2009, 13:20

[steeN] написа:bye bye A8... е моя коментар ;)


...and hello new 2010 Audi A8, е моето допълнение към твоя коментар.

След като изкараха 2 //M-а по 2.5 тона с турбини, 4x4 и класически автоматици, сега сме свидетели и на 4x4 в 7-цата. Какво ще кажат сега специалистите по "философия на BMW"...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 827
Регистриран на: 7.08.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от AcOrP » 27 Юни 2009, 13:25

направо да сложат и емблема ауди на 7-цата ;)


Аватар
Мнения: 1818
Регистриран на: 10.05.2006
Местоположение: Плевен

Мнение от TUZara` » 27 Юни 2009, 13:27

Демирев написа:
TUZara` написа:Че е хубав 7-ка - хубав е ма и А8-цата кой знае какъв самолет ще е така че ....


И 7-ма серия и А 8 и Лексъс ЕлЕс, та дори и Фаетон, въобще целия клас са повече от прекрасни коли, ама някой като ги чете човек, ще си каже, че всичко друго освен трибуквенците са боклуци. :mhihi:
Точно в тоя клас е много смешно да се плюе модел.

А8 ще бъде интересно какъв нов брутален дивак ще изкарат. Лошото е че никъде не могат да се открият снимки как ще изглежда реално без фотошоп.


Точно това имах впредвид и аз.Това са супер луксозни автомобили с много сходни параметри и екстри.Разликта е просто в дизайна и марката.Затова има от всеки модел по една такава лимузина,за да се удовлетвори желанието на всеки един подобен фен,да има възможност да получи всичко това което харесва и от което има нужда и в предпочитаната от него марка.Забелязал съм,че човек когато харесва БМВ и изпита нужда от луксозен автомобил примерно - избира 7-ма серия и се задоволява с това което има в нея,а не се хвърля на А8 или ЕС класа..Както и при мерцовете е така.Никой не избира друга марка коли само щот применро цвета на махагона е по-светъл.Тъпо е сега примерно както карам Е36 да кажа - "ебаси тия Ц-класи са ебаси курниците" защото са подобни като екстри и като възможности-само дизайна е по-различен.Имам чувството,че само в бг има няква такава война и плюене на съседни марки и само тук всички карат на системата "Нашето гардже е най-хубавото" Всички са хубави за мен - въпрос на вкус и предпочитана марка...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 29.04.2006

Мнение от Modulo » 27 Юни 2009, 13:34

.Имам чувството,че само в бг има няква такава война и плюене на съседни марки и само тук всички карат на системата "Нашето гардже е най-хубавото"


Плюенето ще го чуеш само от хора, които НЕ ПРИТЕЖАВАТ нито един от актуалните модели, на която и да е марка, включително и BMW.
Последна промяна Modulo на 27 Юни 2009, 15:57, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 99
Регистриран на: 12.07.2006

Мнение от dexter » 27 Юни 2009, 15:12

Modulo написа:
.Имам чувството,че само в бг има няква такава война и плюене на съседни марки и само тук всички карат на системата "Нашето гардже е най-хубавото"


Плюенето ще го чуеш само от хора, които НЕ ПРИТЕЖАВАТ нито един от актуалните модели, на която и да е марка, включителни и BMW.


Много точно казано! :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 27 Юни 2009, 16:06

Е никой тука не говори за оплюване на "конкурентните" марки.
Просто А8цата до сега имаше вариянт 4х4, а 7-цата -нямаше. И по последните тестове Х-драйва чупи доста сериозно Куатрото , затова много от клиентите на А8 именно заради 4х4 системата биха се пренасочили към Ф01.
Също така какъвто и 3.0 дизел да сложат в А8цата едва ли ще е по-добър от 3.0 в БМВ 7 серия, а 4.2 ТДИ е просто без аналог от БМВ и затова не го намесвай. Още повече си има 4.4 битурбо ;)
А за 2 тонните турбинирани М-ове - не мисля че са по-безмислени от В12 ТДИ :mhihi: дето дърпа самолети :mhihi:
На А8цата и трябват поне още 1-2 поколения за да се намеси заедно с ЕС-класата и БМВ 7 в премиум класа. И може би на нея ще и трябва едно Риър Уиъл Драйв , защото по-голяма недомислица от 2 тона с предно няма (говоря за първите А8). Дори Опел Омега и Форд Скорпио бяха на задно навремето , но хората от Алуди не взеха това предвид и....
И все пак сме в БМВ Форум, нормално тука болшинството да харесваме БМВ и мисля това кой какво БМВ кара не е от значение това дали може да коментира ;)
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1114
Регистриран на: 11.06.2005
Местоположение: у селото на белото

Мнение от Мишу » 27 Юни 2009, 16:16

аз лично бих избрал бмв само защото е прилично мощно и на прилична цена 1 пример сега съм с м5 е39 когато го купих беше единствената кола с тази мощност на тази цена,е55 компресор беше точно 2пъти по скъпа,рс6 450коня и сега е в небето като цена ,сега си търся е60 м5 защото само то може да изпадне на цена от около 70к лв харесвам ц63 амг знам че е по бърза ма е доста по скъпа за рс6 дан е говорим, а да гледаме в бъдещето кога какво че пуснат е малко смешно купуваш това за което имаш пари на момента сектантството е смешно неможе човек с 140коня кола да коментира коли по 500 коня наи малкото ти 1 кола ти треат 1-2 месеца да я покараш за да можеш да кажеш нещо това че някои те повозил и после да кажеш леле колата е наи бързата е смешно примера е тъп ма и много ме дразни некои разбирач като почне да коментира коли дето са само в мечтите му или чете данни от нета на асфалта нещата винаги са други ,цектанти приемете че бмв е просто наи -мощната за наи малко пари това след 2-3 години какво ще излезе е 1 да не мислите че дотогава мерц и ауди ще спят

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 28 Юни 2009, 1:14

...

демирев, как ме изкара кон капаци, като ти за пореден път сравняваш неща, който нямат връзка... I6 с V8 двигател, че и с по-голям обем. bmw просто не правят толкова голям дизел... защо не сравняваш с 3.0 tdi на А8, което е доста по-слабо като характеристики от старото вече *35d, което е 3 литра... новото 740d e I6, пак 3 литров.

4.2 V8 tdi
от 2005 в A8
41?? cm3
326hp@3750 rpm
650 Nm@1600-3500rpm

*35d I6
от 2005 в 5та серия
2993 cm3
272 hp@4000rpm
560 Nm@2000rpm

3.0 V6 tdi
от 2009 в A4 allroad
2967 cm3
240 hp@4000rpm
500 Nm@1500rpm

*40d I6
от 2009 в 7ма серия
29?? cm3
306 hp@????rpm
600 Nm@1500-2500rpm

табелките отзад са просто маркетингов трик, за слагане на по-малък двигател в по-висок клас. новото 4.2 tdi видях на няколко места, че го спрягат за 340hp...

коментара ми за традициите - те са хубаво нещо, но нещата се променят постоянно и не се ли развиваш и приспособяваш ще останеш в историята. и аз преди не мислех така, но това си е истината за много неща в живота на човек като цяло. тенденцията е колите да стават все по-лесни и достъпни за каране (а напоследък и икономични)... и bmw не могат да избягат от това. въпроса е дали ще успеят да интерпретират философията на марката в този контекст. според мен са го направили, когато са имали технологиите да накарат 2.5 тонни купета да се държат все повече като коли. мисля, че когато става въпрос за high performance двигатели те диктуват модата... (факта, че се появи rs4, amg63 не мисля че е случаен). за автоматиците, причината според мен е по-скоро технологична (големия въртящ момент) съмнявам се, че и audi нямат желание да изпраскат една ръчна с двоен съединител(dsg) на rs6, но ще трябва първо да я измислят, нали ? коментара ми беше свързан с слагането на 4x4 в 7ма серия... истината е много хора искат да карат bmw, но задното предаване ги спира и затова се насочват към други марки, сега нещата ще станат доста интересни.

а и bmw винаги си смятат нещата много добре и няма да бъда изненадан, ако се окаже, че новото 740d върви повече на магистралата от 4.2 tdi заради разликите в загубите от 4x4 и предавателните числа (реален пример какво става над 100++ новото М3 срещу RS4?, а са с еднакви характеристики...).
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 20.08.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW 530d F10

Мнение от Енцо » 29 Юни 2009, 12:50

Появи се още информация за новия дизелов агрегат на баварците.

Както знаете този двигател ще доставя 306 к.с. и максимален въртящ момент 600 Нм, като в същото време ще демонстрира по-ниско потребление на гориво с 4%. Вредните СО2 емисии също ще бъдат с 4% по-малко от отделяните от настоящия 3.0-литров дизелов агрегат, доставящ 286 к.с.

Освен при Серия 7, този двигател ще намери място и в купетата на Серия 3, 5, Х5 и Х6.

Според новата информация, флагманът на BMW оборудван с този мотор ще бъде обозначен като 740d. По-интересното в случая е, че според информацията, на новото 740d ще бъдат необходими само 6.3 сек., за да достигне 100 км/ч. Ако тази информация е коректна, то представете си на какво ускорение ще е способна Серия 3, оборудвана с този двигател.

Максималната скорост, най-вероятно ще бъде ограничена на 250 км/ч, а вредните СО2 емисии ще бъдат в рамките на 181 г/км. Информацията гласи, че колата ще може да измине около 17 км. с един литър гориво или 100 км. с около 5.8 литра (за Серия 7).

Тази модификация на Серия 7 ще се предлага с M Sport пакет и ще бъде представена на автомобилното изложение във Франкфурт.

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook