Гадно е да има теглич !!!
Модератор: Общи модератори
36 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Hastalavista
- Е21 fanatic
-
- Мнения: 692
- Регистриран на: 12.03.2005
- Местоположение: София, Младост1
За съвременните коли е така, прав си.Но не може заради некой жигулатор, дето е 200лв., и си е лепнал теглич на 50см от купето човек да си троши половината предница.
, кадето само бронята и боята са колкото 2 такива Жиги 


- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Ония б**и наглеца слезе и се развика на момчето що не се дръпнал като видял скъпа и голяма кола
представяш ли си как някой ще се натресе в мене като е червено на светофара и ще слезе (отгоре на всичко) и ще ми каже "като виждаш скъпа кола що не се отмести" това ще му е последната грешка в мизерния живот!




Колкото до теглича, не мисля, че е добра идея освен ако не вършиш работа с него!

п.с. Ако не се лъжа, за Е65 се предлага ТЕГЛИЧ като екстра и май беше над 700EUR



яка работа
You said: "Time will change!" What if it changes you?
абе колкото и да е странно теглича по-някога спасява положението и за задния.... предишната ми кола имаше теглич .. та 1 ден паркирам аз успоредно на тротоара пред блока зад мен няма никакви коли но в следващия момент виждам гиорцето който ми трябва да излиза с колата и в бурзината вкарвам задна и газ за да не го испусна обаче така и не го догоних щото зад мене имаше токущоспряла кола в която се спрях и в случая ако нямах теглич щеше да е доста по-зле за задната кола щото се размина само със вдлубнатина на номера а без теглич щеше да ми се завре под задницата и фаровете и решетката наи-вероятно нямаше да останат непокътнати.....
- Bavarcheto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 10.10.2004
- Местоположение: Varna
А замисляте ли се примерно за такситата ( не че ги защитавам), но през ден да изправяш калници, бомбета и да сменяш фарове не е работа
. А иначе мисля, че повечето хора въобще не обръщат такова внимание на теглича, дали го има или няма, а не както писа някой по-горе "Ведна си личи, че собственика е злобно парче и че е на максимата - нека на мен да не ми е добре, ама на вуте да му е зле!"
На предната кола имахме и поне 3 пъти ни спаси, а сега на джипа теглича вече свъши 1 път работа
, но нямаше такива фрапантни последици за каквито става въпрос тук. Мисля, че най-лошия случаи беше когато на един му се откачи бронята. И то пак заради глупостта му да даде веднага назад след като се закачи за теглича......

На предната кола имахме и поне 3 пъти ни спаси, а сега на джипа теглича вече свъши 1 път работа

- popai
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 339
- Регистриран на: 1.11.2004
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: e63 3.0 i, Х1 е84 35 i
- Мечтае да кара: м5
Аз си взех колата с теглич така си беше от Германия, не го ползвам, но не съм и го свалял но не поради такава прична да не ме ударят, не ми пречи просто, обаче миналата седмица ме удариха верижна катастрофа, едина камион прати едно Рено 19 върху мене, Реното беше много зле на мене нищо ми нямаше, гадно за човека и той не е виновен, но и без теглича си мисля че пак щеше да има доста щети Реното
Когато баща ми си купуваше Джипката - Сузуки Гранд Витара ни предложиха да и сложим ролбари и теглич,така и направихме.Ролбарите в комплект челен,заден,за под вратите и подкартерна решетка струваха 3000 лв. ,теглича струваше 750 лв. Цената ни се стуваше висока,но ги платихме.Теглича ни трябва ,защото ни се налага да теглим лека строителна техника (компресори, агрегати и някои други по Родопските баири)
.А за ролбарите още тогава дилара,който ни предлагаше ролбарите и теглича ни заяви,че те могат да ни спестят някои леки удари примерно при паркиране или при маневра когато обръщаш на някое тясно място,но нямат никаква специфична или предпазна функция при по сериозни удари.И другата функция е чисто декоративна.Аз лично сам минавал през по големи камъни ,от които се е чувал удар някъде под колата,незнам каде ,не сам и поглеждал,но си мисля,че подкартерната решетка си е изиграла ролята,да спести някои дребни ядове.Наскоро и баща ми беше изкривил единия ролбар при маневра назад,беше го ударил в някаква ограда и нищо повече,а иначе дали би било по добре да сменя броня и стопове ?
Едва ли!
Преди да прочета тази тема,не сам се замислял,че теглича може да ме пази от някои зад мен по време на движение или като спирам на светофар и мисля ,че ако някои си мисли така определено се лъже и то много гадно
,защото както ми обясниха в автосалона и аз като се замисля теглича и ролбарите няма да изиграят зашитна функция при сериозен удар.
Савсем отделен е факта,който ми е трудно да разбера и ще ви питам при нормално каране вие на половин теглич разстояние ли спирате от МПС-то пред Вас?
Ако наистина така спирате ами замислете се малко и се коригирайте.И така немисля,че теглича или ролбара е толкова важен и определящ за щетите по автомобилите ни,защото ако караме размумно няма да се замисляме дали ще се натресем в някой,който има теглич или пък някой ще се натресе в нашия трглич.Моят 5 годишен опит като шофьор ми показва ,че при нормално каране никога не е бил проблема половин теглич разстояние за да настъпи МПС,или при несъобразено шофиране,едвали ще разчитаме на теглича или ролбарите да ни избавят от последствията на глупавото каране. 


Преди да прочета тази тема,не сам се замислял,че теглича може да ме пази от някои зад мен по време на движение или като спирам на светофар и мисля ,че ако някои си мисли така определено се лъже и то много гадно

Савсем отделен е факта,който ми е трудно да разбера и ще ви питам при нормално каране вие на половин теглич разстояние ли спирате от МПС-то пред Вас?


Търсим шофьор без книжка с крадена кола. За контакти тел. 166
36 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани