-20 градуса

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

-20 градуса

Мнение от BAYRON » 08 Фев 2005, 12:23

Искам да споделя нещо и да попитам :
Тзи сутрин Реших, че е крайно време да тествам дизела на -20 градуса по телезията а на мен в колата -16 , та подгрявам, паля и без да давам гас, но безнадежно втори път повтарям процедурата пак никой, трети път се решавам на всичко и и настъпвам педала с напомпване въртя около 10 секунди и чак тогава запали .
Въпросами е ка палят вашите дизели при такива студове и задължително ли е да "подкачвам с педала????
Предварително благодаря на всички които искат дац споде4лят как си палят печките при минус ...емнайсе

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 08 Фев 2005, 13:10

аз и да искам няма как
да подкача с педала :uups:
(drive by wire) :mhihi:
иначе и аз имам проблемче:
тук за да не пиша наново
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1126
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: Пловдив
Кара: M3 и Volvo XC70

Мнение от Tod » 08 Фев 2005, 13:33

Моята пали от раз, но в Пловдив е-10- -12градуса! Без да подавам газ или други такива, само днес ми бяха позамръзнали педалите на спирачката и съеденителя,и трудно включваше на първа скорост, на първите няколко кръстовища! :mhihi: :mhihi: :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 182
Регистриран на: 25.03.2003
Местоположение: Sf

Мнение от E-31 » 08 Фев 2005, 13:39

аз изчквам да изгасне лампата (зелената) и тогава въртя; Напоследък се случва да пали първо на 4-5 цилиндъра и после се нормилизира...

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 08 Фев 2005, 13:50

Пич, ти с какъв мотор си точно? Имаше ли проблем с паленето преди това на топло/студено или при топъл/студен двигател?
Значи, първо провери акумулатора в какво състояние е. дали отговаря на изискванията. Моят беше 62Ah, при необходими 90Ah, но пак си палеше. Даже тази зима запалих на -5.5'С без някакви проблеми. После реших да не се е*авам с количката и и сложих 100Ah - ТOPLA. Когато завъртях с него, чак тогава разбрах каква е разликата. А бе има си смисъл пусковия ток и туй то. Имах чувството, че мога само на стартер да ида до Пловдив. :mhihi: :mhihi: :mhihi: Толкова леко въртеше, че чак на мен ми олекна. Друго нещо: слагай на един резервоар с гориво, малко дабавка за дизел през зимата. Тя предпазва от замръзване и подобрява качеството на горивото (а бе това не е много сигурно).
ПП. И ник'ва газ, поне при мен е така.
ПП2. Виж си също филтрите: въздушен, горивен. Дизелите са много чувствителни към тези неща.
:yes: И напиши с какъв двигател си.

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Re: -20 градуса

Мнение от ICE » 08 Фев 2005, 13:59

BAYRON написа:......та подгрявам, паля и без да давам гас, но безнадежно втори път повтарям процедурата пак никой, трети път се решавам на всичко и и настъпвам педала с напомпване въртя около 10 секунди и чак тогава запали.....

Ааа, сега се сетих още нещо, пробвай следното:
1. Даваш на контакт - подряваш, докато изгасне реотанчето (това си го знаеш) но без да палиш!!!
2. Повтори процедура №1 и чак сега пробвай да запалиш.
С две думи подгряваш два пъти и чак тогава въртиш стартера.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 5.02.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: f31

Мнение от karaibrahim » 08 Фев 2005, 14:45

Ако сте с реотанчета и не ги чакате да загаснат (т.е. да стоплят нафтата) не можете и да очаквате да запали. На мойта печка и се включва реотана само когато е под -5 и не е палена от няколко дни (колата е Опел и датира от 2000 година), но винаги завъртам ключа и изчаквам 15-30 сек евентуално да грее и да си направи чек на всички системи. Винаги си пали на първо завъртане...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 316
Регистриран на: 14.04.2004
Местоположение: Пловдив

Мнение от BAVARIA » 08 Фев 2005, 16:32

Пробвай като ти е по-пълен резервоара (поне 20 литра), ако тогава запали значи е от подкачваща помпа (тази която стои в резервоара). А като ти е с 8-10 литра ако не пали значи 99% е от подкачваща помпа. ;)Казвам го от личен опит :)

Разработва двигатели и хотели
Аватар
Мнения: 1699
Регистриран на: 6.06.2003
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
Мечтае да кара: отново м3 е30 :)

Мнение от BESSNIA » 08 Фев 2005, 19:05

Може всичко да е вред по колата ,но ако нямате добавка в нафтата тя става на желе и нали се сещате ,че няма да запали.
исклюение правят тези които имата нагревател за горивото.
0878155158 BG. номер
+447733066030 англ. номер

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 14 Фев 2005, 17:25

ICE написа:Пич, ти с какъв мотор си точно? Имаше ли проблем с паленето преди това на топло/студено или при топъл/студен двигател?
Значи, първо провери акумулатора в какво състояние е. дали отговаря на изискванията. Моят беше 62Ah, при необходими 90Ah, но пак си палеше. Даже тази зима запалих на -5.5'С без някакви проблеми. После реших да не се е*авам с количката и и сложих 100Ah - ТOPLA. Когато завъртях с него, чак тогава разбрах каква е разликата. А бе има си смисъл пусковия ток и туй то. Имах чувството, че мога само на стартер да ида до Пловдив. :mhihi: :mhihi: :mhihi: Толкова лекочувствителни към тези неща.
:yes: И напиши с какъв двигател си.

Не нямам проблем с паленето на топъл и студен двигател на мен ми беще дуг проблема от скъпите за смяна или ремонт на помпата,
Мисля че всичко е наредс паленето изглежда че не съм я подгрял добре , наследващия ден я пробвах пак бяха такива температурите запали , е не от втория зъб ,но на -16 запали от първото завъртане

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 15 Фев 2005, 16:35

:yes: Еми тогава - нямаш проблем :yes: Честито
Да заключваме.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1126
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: Пловдив
Кара: M3 и Volvo XC70

Мнение от Tod » 15 Фев 2005, 22:59

С М51-като твоя, ICE!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 16 Фев 2005, 17:41

Ми купете си куц кон 318тдс, може да не върви никак ама пали от 1/4 и над -20/
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 16 Фев 2005, 22:02

С паленето всичко е ок чак догодина ще споделяме
Моле модераторите да я заключат

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook