8-цилиндровите двигатели на бмв

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 14 Фев 2009, 0:34

1-ва точка: Само в БГ и Сърбия движението по обществените пътища е подобно на Нордшлайфе ;) Останалите страни им стигат и новите шукарбибитки да стигнат от А до Б.

2-ра точка: Немското правителство натиска яко автомобилопроизводители за норми и кубатури. Покачиха данъците доста стабилно и искат да ги изчисляват по обем и вредни емисии. Как да сложат. От тук автоматично .. какъв е смисъл да сложат V8 дизел, при положение, че данъка му ще е 1000 евро и се сети какъв набор от хора ще си го купят. (това към автора на темата).

3-та точка: Тука се коментират новите модели, били с турбини, лагави, били грозни, не били като Е36 и Е30 ... ала бала ... а май тия нови модели 1% от хората в тоя форум ще ги помиришат и ще си ги позволят да ги карат и притежават. Останалите ще почакат 10 години като станат евтини втора-трета-пета ръка ала италиано ... опа забравих, че те ся всичките по над 163 коня и требе акциз да се плаща ... :mhihi: ... става тягаво.

4-та точка: Аз незнам какво се оплакват тука половината потребители, при положение, че вече всяка втора Е36-ца, а и някой Е30-ки :mhihi: в БГ е с М3 мотор, .... а вчера гледам книгата за изчезващите индивиди и там пише, че в Англия е намалял драстично броя на Е36 М3 моделите :mhihi:

5-та точка: В нормалните страни като си купи някой кола не е първата работа да одреже катализатора, щото ще качи 10 коня :roll: и хората са осъзнали, че има проблем.

Икономика: Ресурсите са ограничени ... в началото на всеки икономически учебник го пише ;) Цел на Икономиката е оптимално правилното им стопанисване, а не разхищение. Изхождайки от тази гледна точка и че хората, които работят в БМВ, не са със завършен 8 клас спортно училище, сами се сетете какви двигатели ще правят и на къде ще се насочи автомобилостроенето.

Спирам до тук, че се онесох ....
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Мнение от acho.rs » 14 Фев 2009, 2:16

AlibiTu написа:1-ва точка: Само в БГ и Сърбия движението по обществените пътища е подобно на Нордшлайфе ;) Останалите страни им стигат и новите шукарбибитки да стигнат от А до Б.

2-ра точка: Немското правителство натиска яко автомобилопроизводители за норми и кубатури. Покачиха данъците доста стабилно и искат да ги изчисляват по обем и вредни емисии. Как да сложат. От тук автоматично .. какъв е смисъл да сложат V8 дизел, при положение, че данъка му ще е 1000 евро и се сети какъв набор от хора ще си го купят. (това към автора на темата).

3-та точка: Тука се коментират новите модели, били с турбини, лагави, били грозни, не били като Е36 и Е30 ... ала бала ... а май тия нови модели 1% от хората в тоя форум ще ги помиришат и ще си ги позволят да ги карат и притежават. Останалите ще почакат 10 години като станат евтини втора-трета-пета ръка ала италиано ... опа забравих, че те ся всичките по над 163 коня и требе акциз да се плаща ... :mhihi: ... става тягаво.

4-та точка: Аз незнам какво се оплакват тука половината потребители, при положение, че вече всяка втора Е36-ца, а и някой Е30-ки :mhihi: в БГ е с М3 мотор, .... а вчера гледам книгата за изчезващите индивиди и там пише, че в Англия е намалял драстично броя на Е36 М3 моделите :mhihi:

5-та точка: В нормалните страни като си купи някой кола не е първата работа да одреже катализатора, щото ще качи 10 коня :roll: и хората са осъзнали, че има проблем.

Икономика: Ресурсите са ограничени ... в началото на всеки икономически учебник го пише ;) Цел на Икономиката е оптимално правилното им стопанисване, а не разхищение. Изхождайки от тази гледна точка и че хората, които работят в БМВ, не са със завършен 8 клас спортно училище, сами се сетете какви двигатели ще правят и на къде ще се насочи автомобилостроенето.

Спирам до тук, че се онесох ....

1 - Да бе , само тук се кара като на състезание - а като стъпиш на аутобана или автострадата всички със 90 карат ... тамън , може и по-бавно . Караме по-скоро рисково от колкото кой знае колко бързо
2 - 8цаите , никога (извън САЩ) не са били за простолюдието , така че ако имаш кинти да си вземеш 550И , няма да те збъркат 500 евро годишно отгоре , в сравнение със 530Д
3 - нещо май говориш като колекционер на нови баварци - не се бъзикай със собствениците на Е36 - колицата си е доволна и евтина - собствениците на тези 3ки , макар и да има селяни сред тях , определят облика на БМВ общонстта , за добро или лошо.
Не сме ние единствените , които не харесваме дизайна на Бенгъл БМВтата - по цял свят е факт , недоволството на собствениците на по-стари баварки ! Стига някой е ръсил - ма ти прикааш така , щот не моа да си гу купиш . Ясно е че дизайна не е най-важното и техн. напредък го компенсира , но си е дразнещо ...
А за АКИЗА - аз карам 163+ коня и не плащам акциз и кво ?

За ресурсите - може в учебниците по макроикономика да е написано нещо за рационалното използване на ресурсите , но пък във реалния живот , всеки се стреми да ГИ ПИЛЕЕ и колкото повече ги ПИЛЕЕ толкова по-добре се чувства :idea: :idea: :idea: Дали за коли със огромни двигатели , дали за трюфели (със които пари можеш да нахраниш 9 африкански племена) , дали за една нощ във 7 звезден хотел (30 000 долара) и комплкет нашмъркани манекенки ... Всеки му се ще да пилее и прахосва - за тва има луксозни стоки,яхти по 250 метра за тва има и ще има V8 i V12 , дали ще се правят повече или по-малко - винаги ще ги има :twisted:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 14 Фев 2009, 3:47

да... още малко ще се кажеш, че българите и сърбите са измислили стрийт рейсинга :) натискали правителствата... ей го новия майбах - в12 6.2 литра 640 коня. може да е такава икономическата теория, ама това, което я движи е търсенето и предлагането. излишно усложняваш нещата. просто в момента има комбинция от петролна и икономическа криза = намаляне на обема на двигателите + турбо + някой нови технологии, които не са били на разположение преди години.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 14 Фев 2009, 4:38

AlibiTu написа: ...

acho.rs написа:"1 - Да бе , само тук се кара като на състезание - а като стъпиш на аутобана или автострадата всички със 90 карат ... тамън , може и по-бавно . Караме по-скоро рисково от колкото кой знае колко бързо"


По-голяма част от аутобана е вече ограничена с табели и на местата където може да се кара по-бързо няма преминаващи пешеходци ;) Айде сега само не ми сравнявай културата на шофьорите в БГ с тия в другите страни, защото говоря от опит :!: И знам какво е да си пътувал 2000 км без натоварване и като влезеш тука в страните на тарикатите очите на 8.

acho.rs написа:"2 - 8цаите , никога (извън САЩ) не са били за простолюдието , така че ако имаш кинти да си вземеш 550И , няма да те збъркат 500 евро годишно отгоре , в сравнение със 530Д"


Ти май не си прочел какво съм написал ;) Тука говоря за V8 дизелите. И че хората дето си купуват тия скъпите големи коли си ги зимат бензинки, а не дизелаци. Щом повечето фирми се ограничиха до макс 3 литра дизели, явно тая пазарна ниша на В8 дизелите не носи печалба. Няма да навлизам повече в подробности относно дизела и бензина и разликата в данъка и кога има далавера да се кара дизел и кога бензин *говоря за Немция.


acho.rs написа:"3 - нещо май говориш като колекционер на нови баварци"

Говоря като страничен наблюдател

acho.rs написа:"- не се бъзикай със собствениците на Е36 - колицата си е доволна и евтина - собствениците на тези 3ки , макар и да има селяни сред тях , определят облика на БМВ общонстта , за добро или лошо."

Тука пак нещо не си ме разбрал. Аз също имам Е36 ;) Но ще го кажа така ... преди в този форум всички плюха турбото, колко е гадно, как НЕатмосферно БМВ не е БМВ ... сега всички станаха Турбо-експерти. Същото се оформя да стане и с дизайна. Ако някой от по-известните хора от форума кажат .... ауууу колко е хубав, колко е готин ... и в един момент ще се окаже, че на Бенгъл хич не са лоши колите. Това което съм написал означава, че БМВ не приключва с Е30 и Е36 ;)

acho.rs написа:"Не сме ние единствените , които не харесваме дизайна на Бенгъл БМВтата - по цял свят е факт , недоволството на собствениците на по-стари баварки !"

Аха ... начи тия с по-старите баварки не го харесват, а тия с по-новите го харесват .. така ли да разбирам. Специално за визия е супер субективно. Един ще каже хубаво е, друг ще каже грозно е. Днес четох статия, как Х6 била супер яка на дизай, а от Фифт Гиър я оплюха, че била мега грозна. Ама той Бенгъл е виновен :mhihi:

acho.rs написа:"Стига някой е ръсил - ма ти прикааш така , щот не моа да си гу купиш ."

Аз дали мога или немога си го купя, теб не те засяга и ти неможе ми казваш къде и какво ще пиша, както по същия начин и аз на тебе немога ;)

acho.rs написа:"А за АКИЗА - аз карам 163+ коня и не плащам акциз и кво ?"

Ми начи си тарикат.

acho.rs написа:"За ресурсите - може в учебниците по макроикономика да е написано нещо за рационалното използване на ресурсите , но пък във реалния живот , всеки се стреми да ГИ ПИЛЕЕ и колкото повече ги ПИЛЕЕ толкова по-добре се чувства :idea: :idea: :idea: Дали за коли със огромни двигатели , дали за трюфели (със които пари можеш да нахраниш 9 африкански племена) , дали за една нощ във 7 звезден хотел (30 000 долара) и комплкет нашмъркани манекенки ... Всеки му се ще да пилее и прахосва - за тва има луксозни стоки,яхти по 250 метра за тва има и ще има V8 i V12 , дали ще се правят повече или по-малко - винаги ще ги има :twisted:"

Няма как винаги да ги има, защото са ограничени ;) ... ама докато ти и аз сме живи може и да ги има ... ама да не забравяме, че повечето семейства целта им е да имат поколение, което да има поне същите условия, ако не по-добри. ;) Начинът ни на мислене ... там е проблемът.

Айде со здраве :!:
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Мнение от acho.rs » 14 Фев 2009, 9:56

... Не бях видял за В8 дизелите - прав си - голяма глупост е и за тва БМВ го спряха ... На пук пък Адуи пуснаха Q7 V12 TDi , ма то си е техен проблем :D
ПС: радвам се че във форума , все още има хора със които може да се води нормален диалог :yes:


Аватар
Мнения: 679
Регистриран на: 23.05.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Хулиган по пътищата
Детайли за колата: Екстри много :)

Мнение от quickshare » 14 Фев 2009, 19:50

AlibiTu написа:Начинът ни на мислене ... там е проблемът.

:yes:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 15 Фев 2009, 6:42

И аз се радвам, че има хора, които знаят думата Макроикономика :yes:
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 103
Регистриран на: 15.02.2008
Местоположение: SOFIA///GREECE
Пол: Мъж
Кара: 99"318 I"E-46
Детайли за колата: E46

....

Мнение от zliat71 » 16 Фев 2009, 21:08

Хибрид ама да е BMW
Не е важно какво говорят зад гърба ти Важното е като се обърнеш всички да мълчат
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 103
Регистриран на: 15.02.2008
Местоположение: SOFIA///GREECE
Пол: Мъж
Кара: 99"318 I"E-46
Детайли за колата: E46

...

Мнение от zliat71 » 16 Фев 2009, 21:10

acho.rs написа:... Не бях видял за В8 дизелите - прав си - голяма глупост е и за тва БМВ го спряха ... На пук пък Адуи пуснаха Q7 V12 TDi , ма то си е техен проблем :D
ПС: радвам се че във форума , все още има хора със които може да се води нормален диалог :yes:
Има нормални хорица така е.
Не е важно какво говорят зад гърба ти Важното е като се обърнеш всички да мълчат
Изображение

Предишна

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook