платени магистрали

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

Колко

да си останат безплатни и в това си състояние
19
25%
да плащаме некви малки кинти (както са го замислили)
9
12%
да плащаме повече но да ги направят като в Унгария :)
47
63%
 
Общо гласове : 75
ентусиаст
Аватар
Мнения: 1190
Регистриран на: 4.04.2003
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW F30 335I xDrive
Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3

Мнение от DEFLEPPARD » 24 Яну 2005, 21:06

поддръжката на пътищата от край време са задължение на държавата, а народа от край време плаща големи суми (данъци) за поддръжката им които потъват в нечии джобове.. защо си мислите че когато почнем да плащаме повече пътищата ще станат по добри? нищо подобно.. просто ония дебеловрати говеда ще си напълнят джобовете още повече! с парите които са взели трябваше да имаме идеални пътища, но какво става? държата прибира парите, някой си присвоява част от тях, после дава друга част за ремонти на общините - там пак някой си присвоява част от тях, после дават още по малка част на фирми за ремонт на пътищата - те също присвояват част от тях и правят калпави ремонти колкото да замажат очите - след първата зима (по продължително застудяване) цялата далавера се повтаря и нечии джобове се пълнят ли пълнят... и така до безкрай

не че разбирам много ама като ремонтираш път (дупки) трябва да "изрежеш" цялата настилка с асфалта дребните къмаъчки, едрите камъни.. и да я направиш цялата наново а наще герои или просто запълват дупката с асфалт и смола или режат само асфалта и го подменят, в резултат на което след 1 зима същата дупка се възтановява.. по документи разбира се са извършени друг тип ремонти и са прибрани съвсем други пари... а ако решат да правят цял участък отново - или само полагат нов слой асфалт+смола или ако ремонтират наново правят настилката много по тънка отколкото трябва... при нормален път откъдето минават всякакви автомобили (с гуми) настилката трябва да е мин. 20см дебелина трамбован камък (нетрамбован ще е към 25см... то се изчислява там...) с 2-3см трошен чакъл за изравняване и мин. 4см дебелина на асфалта (който също е некачаствен за по-ефтино) пътния банкет отстрани също трябва да е по-широк май...

някой да е виждал някъде тия дебелини ?
аз лично само в учебниците!!

т. е. силно вярвам че колкото и да плащаме положението няма да се подобри кой знае колко добре... а ако се подобри (заради евросъюза)то ще е с 3-4 пъти повече пари отколкото са необходими... сори ама не съм навит да ги дам !

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Мнение от err0r » 24 Яну 2005, 21:11

ati написа:...


Аз съм почти на същото мнение! Или да останат безплатни, в сегашното си състояния, или да са перфектни, но изградени със скъпите пътни данъци. :roll: Мисля, че не само аз, но и други, посещаващи този форум мразят половинчатите работи, а тази глупост, за която ще искат пари сега (винетки) за мен влиза в горепосочената графа. :confused:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 25.01.2005
Местоположение: Ъъъ преди живеех срещу затвора ъъ сега срещу нас...

Мнение от GeNa7a » 25 Яну 2005, 18:38

Или да ги направят както трябва и да се плаща колкото трябва или да си седят безплатни. Не съм навитарка да плащам за магистрала, която има постоянно 20-30 км участаци в ремонт, а останалата част от пътя е под всякаква критика..

Предишна

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook