Ауто Билд
Модератор: Общи модератори
39 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
ls430 i 400 са много различни коли...
а за класацията- много е проста- хващат въпросните коли 10тина репортера/инжинера/и тн., тестват ги технически параметри (двигател, ускорение, спиране, шум във купето и тн), след това за субективни параметри (возия, усещане и тн), като си крият оценките един от друг за да не се влият, след което теглят чертата, осредняват оценките на всичките тестери и колата със най-високи оценки е победител. просто и ясно. и не може да ги обвиняваш във пристрастност, защото американците (като цяло) много тачат немските марки и въпреки това- числата накрая говорят друго.
японците правят сериозни коли от 93 насам (горе долу). но за това време дръпнаха много и при последните тестове са сериозни противници на немските коли като предлагат общо взето по-ниски цени при по-добро качество и същите технологически "залъгалки".
като говориме за залъгалки- новата акюра рл е първата кола със фабрично вградена навигационна система със трафик мониторинг. демек- знае къде има задръствания във реално време и те рутира подходящо че да ги избегнеш...
много хора (особено във европата) нямат високо мнение за японските коли- дали заради спомени от стари японски коли, дали защото са закърмени със бмв и мерцедес. но истината е че японците идват и качеството им се подобрява, докато на немците пада 7ма година поред.
като казах "японците идват"- не са те единствените. знаете ли коя фирма за 2003 е със най-високо качество (най-малко оплаквания) на продукцията? хюндай
а за класацията- много е проста- хващат въпросните коли 10тина репортера/инжинера/и тн., тестват ги технически параметри (двигател, ускорение, спиране, шум във купето и тн), след това за субективни параметри (возия, усещане и тн), като си крият оценките един от друг за да не се влият, след което теглят чертата, осредняват оценките на всичките тестери и колата със най-високи оценки е победител. просто и ясно. и не може да ги обвиняваш във пристрастност, защото американците (като цяло) много тачат немските марки и въпреки това- числата накрая говорят друго.
японците правят сериозни коли от 93 насам (горе долу). но за това време дръпнаха много и при последните тестове са сериозни противници на немските коли като предлагат общо взето по-ниски цени при по-добро качество и същите технологически "залъгалки".
като говориме за залъгалки- новата акюра рл е първата кола със фабрично вградена навигационна система със трафик мониторинг. демек- знае къде има задръствания във реално време и те рутира подходящо че да ги избегнеш...
много хора (особено във европата) нямат високо мнение за японските коли- дали заради спомени от стари японски коли, дали защото са закърмени със бмв и мерцедес. но истината е че японците идват и качеството им се подобрява, докато на немците пада 7ма година поред.
като казах "японците идват"- не са те единствените. знаете ли коя фирма за 2003 е със най-високо качество (най-малко оплаквания) на продукцията? хюндай

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Тъкмо преглеждам списанието, обаче...
0 - 100
M5 4.7 s
Porcshe 4.7s
535d 6.6 s
60 - 100
M5 2 s
Porcshe 2.5 s
535d 3.5 s
80 - 120
M5 2.4 s
Porcshe 2.5 s
535d 4.4 s
100 - 0
Porcshe 34.2
M5 36.3 m
535d 37.4 m
от AutoBild можеха да сравнят Porcshe - то с 535d.
Шегата на страна, обаче дизела прави страхотно впечатление, особено на по - непредубедените. 6,6 секунди от 0 - 100 е сериозно нещо. В този ред на мисли.... M5d с 4 литровият дизел + каскадно пълнене дали е само в моите фантазии? 
0 - 100
M5 4.7 s
Porcshe 4.7s
535d 6.6 s
60 - 100
M5 2 s
Porcshe 2.5 s
535d 3.5 s
80 - 120
M5 2.4 s
Porcshe 2.5 s
535d 4.4 s
100 - 0
Porcshe 34.2
M5 36.3 m
535d 37.4 m
от AutoBild можеха да сравнят Porcshe - то с 535d.


Последна промяна paxaH на 06 Яну 2005, 12:17, променена общо 1 път
- S-stail
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Хонда Леджент има шефът ми
и смея да твърдя Че луксът откъм возия и глезотий е доста
добър,
също така кара и един Е200 с година по стар и казва Че
хем го е взел по скъпо хем повеЧе пари е дал за
подръжка, с което не умаловажавам Мерцедес НО
П.П. ХЮНДАЙ КИА моторс до 2010 ще станат 5 по големина
производител.Но аз лиЧно не ги разбирам как могат да
ги купуват.Един
колега си взе ХЮНДАЙ САНТА ФЕ който е с 1к евро по скъп от ЛендРоувър Фреелендър
и смея да твърдя Че луксът откъм возия и глезотий е доста
добър,
също така кара и един Е200 с година по стар и казва Че
хем го е взел по скъпо хем повеЧе пари е дал за
подръжка, с което не умаловажавам Мерцедес НО

П.П. ХЮНДАЙ КИА моторс до 2010 ще станат 5 по големина
производител.Но аз лиЧно не ги разбирам как могат да
ги купуват.Един
колега си взе ХЮНДАЙ САНТА ФЕ който е с 1к евро по скъп от ЛендРоувър Фреелендър
S-stail написа:колега си взе ХЮНДАЙ САНТА ФЕ който е с 1к евро по скъп от ЛендРоувър Фреелендър
Хюндай





ше падна от смях
аре съвземайте се че ОТ стана повече от смешен
Последна промяна naskoksan на 06 Яну 2005, 16:52, променена общо 1 път
- anica banica
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 204
- Регистриран на: 9.11.2004
- Местоположение: страната на чудесата
Като сме почнали с оффтопика за японските коли и тяхното качество

06.01.2005
10:56
Investor.bg: Toyota сменя с роботи застаряващите си работници
Toyota Motor смята да използва роботи за дейности, които в момента се извършват от човек в дванадесетте си японски завода с цел понижаване на разходите за заплати. Друга основна причина за решението е все по-нарастващият демографски проблем в страната, съобщава икономическият всекидневник Nihon Keizai Shimbun (Nikkei).
"Искаме да понижим разходите за работна ръка до тези на Китай", заявявa представител на Toyota, цитиран от Nikkei.
Toyota ще прибегне и до използването на сложни роботи, за да се предпази от трудностите при назначаване на работна ръка, възникнали поради слабата раждаемост в Япония (средно 1,29 деца на една жена), както и поради законовите и политически трудности при назначаването на имигранти.
Toyota вече използва между 3 000 и 4 000 робота с по-слаб капацитет в различните си производствени структури, като се надява да се превърне в първият автомобилен конструктор в света, заместващ хората с "механични еквиваленти” в целия производствен цикъл, подчертава Nikkei.
Роботите от ново поколение ще са по-прецизни и ще могат да извършват по-добре от човек няколко дейности наведнъж, стигайки до изпълнението на най-прецизни задачи.
You will find adventure
or the adventure will find you.
or the adventure will find you.
- Tender
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 24.07.2003
- Пол: Мъж
- Кара: E60 BMW 525d
- Мечтае да кара: BMW M5
Flat 6 написа:А като гледам новата 1-ва серия обещава да има доста фен клубове след 20 години
Е поне ще е жива след 20 години за разлика от повечето Субарута от 99

SGV
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
Tender написа:Flat 6 написа:А като гледам новата 1-ва серия обещава да има доста фен клубове след 20 години
Е поне ще е жива след 20 години за разлика от повечето Субарута от 99
Със Subaru щега не бива.. доста добри автомобили.


- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Tender написа:Flat 6 написа:А като гледам новата 1-ва серия обещава да има доста фен клубове след 20 години
Е поне ще е жива след 20 години за разлика от повечето Субарута от 99
за съжаление това едва ли важи за новите BMWта ,за разлика от Субаруто...
39 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани