Криза ли? Каква криза?
Модератор: Общи модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- ///Ivan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3390
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 328i Turbo
- Мечтае да кара: BMW F10 M5
Криза ли? Каква криза?
Вероятно този въпрос си задават много от клиентите на BMW М (спортните автомобили на Баварската фирма).
Докато продажбите почти на всички производители, включително и тези на BMW падат, продажбите на BMW M растат. Икономическите условия може да се влошават, финансовата криза може да прави лизинга труден и скъп, но за купувачите на BMW M кризата има други измерения и лизингът не е нужен за покупката на желания автомобил.
За 11-те месеца на тази година от BMW M-Division са продали с над 50% повече автомобили в сравнение със същия период на миналата година. От януари до ноември 2008, BMW са продали 22 340 автомобили от свои M-модели, докато за същия период на миналата година са били продадени 14 092 М-модела.
Само през ноември 2008 (най-лошият месец за индустрията от десетки години насам) са закупени 1,900 BMW M автомобили.
„Фактът, че нашите дилъри успяват да реализират значително по-голямо количество автомобили в сравнение с миналата година при толкова драматично влошаване на икономическата обстановка по света, показва привлекателността на автомобилите със знак BMW M”, казва Лудвиг Вилиш (Ludwig Willisch), президент на BMW M GmbH.
Според експерти, главната причина за успеха на автомобилите BMW M, се дължи на новия M3, който сега се предлага в три варианта – купе, седан и кабриолет.
Спортния модел на Серия-3 на Баварската фирма се продава значително по-добре през първата година от появата си на пазара, в сравнение с продажбите регистрирани при появата на неговия предшественик.
Сега спортната дивизия на BMW предлага седем M-модела, включващи освен трите версии на M3, също и BMW M5 седан и комби, както и M6 купе и кабриолет.
Като цяло продажбите на BMW не са пожалени от кризата и за 11-те месеца на година са се понижили с 3.5% в сравнение с 11-те месеца на 2007 г.

Докато продажбите почти на всички производители, включително и тези на BMW падат, продажбите на BMW M растат. Икономическите условия може да се влошават, финансовата криза може да прави лизинга труден и скъп, но за купувачите на BMW M кризата има други измерения и лизингът не е нужен за покупката на желания автомобил.
За 11-те месеца на тази година от BMW M-Division са продали с над 50% повече автомобили в сравнение със същия период на миналата година. От януари до ноември 2008, BMW са продали 22 340 автомобили от свои M-модели, докато за същия период на миналата година са били продадени 14 092 М-модела.
Само през ноември 2008 (най-лошият месец за индустрията от десетки години насам) са закупени 1,900 BMW M автомобили.
„Фактът, че нашите дилъри успяват да реализират значително по-голямо количество автомобили в сравнение с миналата година при толкова драматично влошаване на икономическата обстановка по света, показва привлекателността на автомобилите със знак BMW M”, казва Лудвиг Вилиш (Ludwig Willisch), президент на BMW M GmbH.
Според експерти, главната причина за успеха на автомобилите BMW M, се дължи на новия M3, който сега се предлага в три варианта – купе, седан и кабриолет.
Спортния модел на Серия-3 на Баварската фирма се продава значително по-добре през първата година от появата си на пазара, в сравнение с продажбите регистрирани при появата на неговия предшественик.
Сега спортната дивизия на BMW предлага седем M-модела, включващи освен трите версии на M3, също и BMW M5 седан и комби, както и M6 купе и кабриолет.
Като цяло продажбите на BMW не са пожалени от кризата и за 11-те месеца на година са се понижили с 3.5% в сравнение с 11-те месеца на 2007 г.

- BMWMHartge
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1991
- Регистриран на: 12.09.2003
- Местоположение: с.Градина/гр.Първомай
- Пол: Мъж
- Кара: 98' e36 318i
- Мечтае да кара: e36 ///M3
- Детайли за колата: M43B18
БМВ даде 5-седмична коледна почивка на служителите си
Кризата в германския автомобилен сектор се разраства. "Даймлер" и "БМВ" реагират с още принудителни отпуски на срива в търсенето на автомобили на пазара.
""БМВ" въвежда петседмична коледна почивка за служителите в Мюнхен", пише днес германският "Франкфуртер Алгемайне Зонтагсцайтунг".
В петък компанията вече приключи работата си за тази година в основния си завод в града.
Според говорител на компанията ръководството й е обявило петседмична коледна пауза. За следващата година говорителят не изключи нито съкращения, нито работа на непълен работен ден за служителите.
http://cars.actualno.com/news_205454.html
""БМВ" въвежда петседмична коледна почивка за служителите в Мюнхен", пише днес германският "Франкфуртер Алгемайне Зонтагсцайтунг".
В петък компанията вече приключи работата си за тази година в основния си завод в града.
Според говорител на компанията ръководството й е обявило петседмична коледна пауза. За следващата година говорителят не изключи нито съкращения, нито работа на непълен работен ден за служителите.
http://cars.actualno.com/news_205454.html
93' e36 320i coupe
98' e36 318i sedan
98' e36 318i sedan
- ///M3
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 14.02.2004
- Местоположение: София
- Кара: '02 BMW E46 330i
- Александър Георгиев
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 711
- Регистриран на: 14.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: смръщена,четириока,двуврата мръсница,с вечно недоволен изруд под капака,влачеща се по земята и проблясващи в тъмното 4 диска,тясна и неудобна вътре...JUST E30
///M3 написа:Толкова много М-ки са продадени, че не са останали купувачи за другите марки и ги е хванала кризата


смръщена,четириока,двуврата мръсница,с вечно недоволен изруд под капака,влачеща се по земята и проблясващи в тъмното 4 диска,тясна и неудобна вътре...JUST E30
Явор написа:толко ли е трудно да се отвори българското и после немското мобиле....тук във форума освен скрап и такива купени миналата година за 500 и след това с хвърлено м50 с лопатата в коша,бракувано или с каспичански номера през 9 договора,едва ли ще попадне за тея парииначе успех
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
в момента е важно не кой печели най-много, ами кой губи най-малко хехе... в крайна сметка най-икономичните коли ще се продават най-много... по другите показатели нещата са сравнително изравнени (освен за някакви болни маниаци, които са 1% от купувачите)
п.с. не съм съгласен, че богатите стават по-богати(масата)... просто обедняват по-малко
но и аз съм изненадат от тия крос-овър безсмислици, които се бълват в момента... въпроса е след няколко години като се тегли чертата какъв ще е резултата 
п.с. не съм съгласен, че богатите стават по-богати(масата)... просто обедняват по-малко


- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани