През октомври продажбите на Mercedes и BMW падат,на Ауди....
Модератор: Общи модератори
1 мнение
• Страница 1 от 1
- ///Ivan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3390
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 328i Turbo
- Мечтае да кара: BMW F10 M5
През октомври продажбите на Mercedes и BMW падат,на Ауди....
През октомври продажбите на Mercedes и BMW падат, на Audi растат
Данните за световните продажби на трите големи немски марки през октомври вече са известни и може да ви изненадат.
BMW, най-големият световен производител на луксозни автомобили и Mercedes-Benz отбелязват остър спад на продажбите, дължащ се на слабостта на пазарите в САЩ и Европа.
Продажбите на автомобили с марката на Mercedes-Benz падат с 21% през октомври до реализирани 82 500 автомобила за месеца. Интересно е, че в същото време Smart се радва на ръст от 6.5% и продава 11 300 автомобила през октомври.
При BMW продажбите през октомври падат с 9.2% и са реализирани на пазара 95 502 автомобила. Намаляват и продажбите на Mini с 3.4% до 17 385 коли, като това вероятно се дължи на очакваните промени и модернизация при кабрио версията на модела в началото на идната година.
„Ние оптимизираме производството си за да отговорим на състоянието на пазарите и оставаме фокусирани за балансирани доставки през следващите месеци”, казва шефът на продажбите в BMW Иън Робертсън (Ian Robertson).
Сега изненадата. През октомври в Audi въобще не е почувствана кризата. Това най-вероятно ще важи и за цялата 2008 г. Audi AG най-вероятно ще изпълни плановете си да продаде 1 милион автомобили през тази година. През октомври продажбите са нараснали със 7.2%, като най-висок ръст е отбелязан в Китай и Италия.
През октомври са продадени 82 400 автомобила с марката Audi, съобщиха от Инголщад. За 10-те месеца на годината общите продажби на Audi растат с 3.3% и до края на октомври са продадени 844 700 автомобила.
„Въпреки трудната икономическа ситуация напоследък, ние ще постигнем поставената цел и през 2008 г. ще продадем 1 милион автомобила”, казва шефът по продажбите на Audi, Петер Шварценбауер (Peter Schwarzenbauer).

Данните за световните продажби на трите големи немски марки през октомври вече са известни и може да ви изненадат.
BMW, най-големият световен производител на луксозни автомобили и Mercedes-Benz отбелязват остър спад на продажбите, дължащ се на слабостта на пазарите в САЩ и Европа.
Продажбите на автомобили с марката на Mercedes-Benz падат с 21% през октомври до реализирани 82 500 автомобила за месеца. Интересно е, че в същото време Smart се радва на ръст от 6.5% и продава 11 300 автомобила през октомври.
При BMW продажбите през октомври падат с 9.2% и са реализирани на пазара 95 502 автомобила. Намаляват и продажбите на Mini с 3.4% до 17 385 коли, като това вероятно се дължи на очакваните промени и модернизация при кабрио версията на модела в началото на идната година.
„Ние оптимизираме производството си за да отговорим на състоянието на пазарите и оставаме фокусирани за балансирани доставки през следващите месеци”, казва шефът на продажбите в BMW Иън Робертсън (Ian Robertson).
Сега изненадата. През октомври в Audi въобще не е почувствана кризата. Това най-вероятно ще важи и за цялата 2008 г. Audi AG най-вероятно ще изпълни плановете си да продаде 1 милион автомобили през тази година. През октомври продажбите са нараснали със 7.2%, като най-висок ръст е отбелязан в Китай и Италия.
През октомври са продадени 82 400 автомобила с марката Audi, съобщиха от Инголщад. За 10-те месеца на годината общите продажби на Audi растат с 3.3% и до края на октомври са продадени 844 700 автомобила.
„Въпреки трудната икономическа ситуация напоследък, ние ще постигнем поставената цел и през 2008 г. ще продадем 1 милион автомобила”, казва шефът по продажбите на Audi, Петер Шварценбауер (Peter Schwarzenbauer).




1 мнение
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани