E-28 528i VS. MB 560 SEC

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 263
Регистриран на: 17.01.2002

отг::E-28 528i VS. MB 560 SEC

Мнение от fxmaker » 05 Апр 2002, 8:27


Tq tvoita M3-ka mai che beshe 5-speed ,tuh mnoo sym se chudel tocno BMW tocno na M3 za kvo slagat 5 skorostna kutiq ,koeto mi napomnq:

http://www.ece.iit.edu/~atzakov/M3%20_S2_Porshe.pdf

Ne che e nesto koi-znae kakvo ,no obratno kym temata pri tebe cqlata kola si e napravena predpolgam za taz transmisiq ,demek glavno predavane ,Diffove ,etc.

Be zaradi tva horata sa izmislili 6 skorosti ,a za oste po-golemi fenove slagat i po 7 (VeyRon-a) ,a za nai-golemite fenove CVT koeto si zakas kym lapTopa i si go setvas kolko predavki da ima ,i kakvi da sa predavatelnite chsisla (noviq SkyLine ,koito sha izliza ot zavoda sys 8 predavki + Neutral + Zadna)

Maa mnoo se otplesnah mai:)
LordDigital


Лорде мерси за статийката :) :)(още не съм я прочел) нямаш представа колко е трудно да се намерят статии за мойта кола но пък за US версията нет-а е пълен.

а на въпроса за 5 скорости и М3 ми след мойта има EVO верасиа (96-99) която вече е с 6 скорости като 6-та е OD.

________________
'95 BMW M3 coupe
...And now the diesel lovers it's time to make the tea...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 464
Регистриран на: 24.03.2002
Местоположение: София

отг::E-28 528i VS. MB 560 SEC

Мнение от Ivan » 05 Апр 2002, 20:44

Както винаги си абсолютно прав!Аз съм си намерил една във Враца,обаче все не ми остават излишни кинти да я купя.


Bavarian, lubopitno mi e kolko pari vurvi edna takava sportna skorostna kutiq? i ne shvanah onova sus purva nazad, edva li e samo podredbata, po-skoro ima i nqkakuv drug piniz (ratioto na predavane li ...)
i toz shpeer dif kakvi pari e ? i mnogo li e slojen za montaj? lesno li se namira? abe spodeli nqkoi razmisli i s nas po-nevejite v tehnichesko otnoshenie ;-)

Пристрастен към БМВ
Пристрастен към БМВ
Аватар
Мнения: 625
Регистриран на: 6.04.2002

отг::E-28 528i VS. MB 560 SEC

Мнение от Роската » 05 Апр 2002, 22:11

Привет Ванка!Честно да ти кажа такива скъпи неща като сп.ск. кутия и самоблокиращ диференциал съм ги купувал винаги 2-ра употреба.1-вото като ново струва над 5000 лв. зависи от модела,на втора употреба от 300 до 2000лв.2-то ново от 2800 нагоре,а на втора употреба можеш да го намериш и на 150."onova sus purva nazad" означава че 1-ва предавка е на мястото на твойта втора и тн.,но не винаги.
Естествено че ratio-тата на предавките са различни.С оглед ценното място във форума,няма да ти ги описвам.Можеш да ги видиш във всяка сервизна книжка на даден модел.Ratio-то на final drive-ът също е различно.Ако не се справиш пиши ми ще ти ги изпратя.
За монтаж изобщо не е сложен и по-нищо не се различава от монтажа на обикновен деференциал.А именно:Развиваш 4-те{може да са 6} гайки в задната част на карданния вал,развиваш 2X6 болта на 2-те полуоски,развиваш тампона на диференциала,развиваш 4-тя болта който го държат за гредата на задния мост и "прасето" е долу.На някои модели БМВ-та може да има допълнителна греда-спънка към моста{развиваш я и нея} или пък да пречи задното гърне{махаш го}.Монтираш Шпера по обратния път.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 4.02.2002

1-wa nazad

Мнение от dimd00d » 06 Апр 2002, 2:59

Oshte gi narichat "dog legged" - takawa e skorostnata kutia na E30 M3. Ideata e che po-byrzo prewkluchwash ot 2ra na 3ta i obratno, koeto ti triabwa kato wzemash zawoite na pista.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 170
Регистриран на: 6.02.2002
Местоположение: jdM_s0M3wH3Re.loc

отг::E-28 528i VS. MB 560 SEC

Мнение от LordDigital » 06 Апр 2002, 7:51

Molq ,molq:)

Malko OFF Topic ,ma tva koeto naricat tuka M3 ,spored men mnogo mnogo ne si zasluzava imeto. Po moi spomeni nestata koito sa mu urqzani sa po-skoro optimizacii i hitrini po motora ,taka che sym se chudil zasto gi urqzvat? Tuk tame sym poprocital:) che e zaradi emisii ,ma tva izobsto ne se vryzva.

LordDigital

ентусиаст
Аватар
Мнения: 263
Регистриран на: 17.01.2002

отг::E-28 528i VS. MB 560 SEC

Мнение от fxmaker » 06 Апр 2002, 9:26


Molq ,molq:)

Malko OFF Topic ,ma tva koeto naricat tuka M3 ,spored men mnogo mnogo ne si zasluzava imeto. Po moi spomeni nestata koito sa mu urqzani sa po-skoro optimizacii i hitrini po motora ,taka che sym se chudil zasto gi urqzvat? Tuk tame sym poprocital:) che e zaradi emisii ,ma tva izobsto ne se vryzva.

LordDigital


тва дето го наричат там М3 Е36 въсщност е 325 с 3.0/3.2л мотор (и то даже без Vanos) и М оптика.
освен за емисиите са го направили тва основно щото са мислили че колата ще се оскапи прекалено много и никой няма да я купува.а се твърди че и с ограниченията по пътищтата euro мотора няма да може да покаже своя поненцял (?!!)
но все пак са внесени много малко бройки специално за отборите в ALMS или други състезания.

бтв тая статия нещо много измислена незнам. как са го постигнали тоя резултат от 0-60mph но колата в действителност е доста по бърза. но както и да е. има нещо гнило в дания ;)
________________
'95 BMW M3 coupe
...And now the diesel lovers it's time to make the tea...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 170
Регистриран на: 6.02.2002
Местоположение: jdM_s0M3wH3Re.loc

отг::E-28 528i VS. MB 560 SEC

Мнение от LordDigital » 06 Апр 2002, 10:49

Qsno.

Be uzasno silno me symnqva da ne mogat da minat emisii ,prosto tukasnite govnari imat nqkakva politika koqto reze qko pri homegenizaciite serioznite begacki. Na Subaru im trebvaha 15 godini za da dokarat Turbo motor tuka ,Mitsubishi EVO-to edva li sha diziveq da gi legalizirat - be sys edna duma Amerikanska mu rabota.

A tva che nemat Vanos veche si e do samite BMW ,lipsata mu za men si e po-skoro prestyplenie (ako razbira se ne e obvyrzana sys emisii).

A inak tuka ,ne znam dali sym razpravql ma edin pyt edin BG sys 3-ka dokarana ot Germaniq mi dava tok ,daze oste imase germanski plate-ove na nego. Razpravqt che edin izvesten advokat (pak bylgarin) Tom Makedosnki si e dokarla ot Germaniq M3-ka ,ma ne mozel da q legalizira ,ta na puk q karal sys germanskite nomera i neprekysnato mu lepeli ticketi:))) i takiva nasenski rabota ,ma kvo da pravqt horata kat nemat izbor.
LordDigital

ентусиаст
Аватар
Мнения: 263
Регистриран на: 17.01.2002

отг::E-28 528i VS. MB 560 SEC

Мнение от fxmaker » 06 Апр 2002, 11:56

явно има някъв проблем с емисиите щото и новото М3 е орязано с 10(от 343 на 333) коня а Mroadster-a е смъкнат до 315 коня :(

а за EVO-тата надали ще се продават скоро в US щото те се продават от RalyArt а те изобщо нямат представителство в US.

кво да ти кажа Хамериканска работа
________________
'95 BMW M3 coupe
...And now the diesel lovers it's time to make the tea...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 464
Регистриран на: 24.03.2002
Местоположение: София

отг::E-28 528i VS. MB 560 SEC

Мнение от Ivan » 06 Апр 2002, 19:01

супер си, мерси за инфото. естествено, че няма да си купувам нови (ех, пари да има...). аз от няколко седмици оглеждам е30 под път и над път, защото е крайно време да карам лично бмв, а не семейното :-)
със сигурност няма и сам да си правя такива модификации по колата, не защото нямам желание, а поради липса на условия (канал и т.н.) и най-вече липса на свободно време. но информацията е най-ценната стока на света, затова аз си я събирам ;-)

Предишна

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook