E60 M5 и Ауди RS6 plus
Модератор: Общи модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
това точно на този уеб сайт е само едно и е уникално... мисля че притежателя му е някой си Bloch... пише по м5 форума... те го довършиха след като rms го бяха направили ма го осраха... това на снимката е буквално единственото добре направено и работещо компресирано е39 м5 за което знам.
динан говори от 3 години че ще има кит но не е пуснат още (имат проблеми със ниските обороти и градското каране)..
и това е положението след 4 години развойна дейност за е39 м5... а за е60 м5- мисля че ще е още по-тежко...
динан говори от 3 години че ще има кит но не е пуснат още (имат проблеми със ниските обороти и градското каране)..
и това е положението след 4 години развойна дейност за е39 м5... а за е60 м5- мисля че ще е още по-тежко...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- marti the pi4
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 280
- Регистриран на: 30.08.2004
- Местоположение: под сливата
абе аз тоя филм много не го разбрах каква му е целта но за пореден път
пред тази м5 незнам коко от вас са имали удоволствието да шофират с DSG скоростна кутия ама преживяването е уникално... аз лично само съм мечтал да се кача на болид от ф1 ... ама BMW снабдено с тази скоростна кутия и с лостовете за певключване на волана еее пичове няма такъв кеф... някоя вечер на омв-то ще ви донеса да погледате какво правим и ние тук в БГ.... що се отнася до тунингите до колкото знам не в европа а в щатите колегите могат да говорят по-сериозно на темата, защото там се правят най-сериозните тунинги ...

- x3m
-
на уеб сайта е 500 коня, и сигурно са нелели кинти колкото за още една М5. аудито ще ги удара тия коне само с 1 чип за 200 кинта (от софийските
) и не ми се мисли колко ще удара, ако попадне в ръцета на френдовете от ABT (добутаха стандартен 2.7 битурбо 250 до 450 коня в А4). та това за конете. за карането - ясно.

- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
невероятно
най се накефих на онзи момент ,когато М5 върви отпред и РС6 отзад и взимат един лек ляв завой ,съответно М5-цата го взима с стабилен дрифт(много удоволствие) ,а РС6 си го взе както аз с Вартбурга т.е. съвсем нормално (FWD ===>
). И накрая коментатора каза ,че М5 е по-мошно ( е ,естествено
) и с 14 000 евро по-евтино. Демек махнете го тва Ауди и си вземете истинската машина !!!!!! 

най се накефих на онзи момент ,когато М5 върви отпред и РС6 отзад и взимат един лек ляв завой ,съответно М5-цата го взима с стабилен дрифт(много удоволствие) ,а РС6 си го взе както аз с Вартбурга т.е. съвсем нормално (FWD ===>



DA WOLF написа:0-100 4,7 0-200 14,4 май каза а? и също казва че натиска нещо до скоростния лост за да стане 507 коня колата![]()
ше ма убият тия немци....
тоцно така е.
сус системата I-drive мошеш да си наглас колата за сомфорт като караш във грацко. трансмисиата моше да се нагласи като афтоматик в тъи нарецениа P400 mode. двифатела реигира по бавно и TC и ЕSP риегират по бързо.
като натисниш копцето М на копмилото

системата разришава пълната мошност на двигатела да бъде изпозвана, двигатела реигира по бързо, ефекта на ESP и TC могат да бъдат изклъцени и окацването става по спортно
всъщност р500 режима е само за конете.
допълнително персонални комбинации от окачването, смг-режима и отзивчивоста на двигателя могат да се програмират във "м" бутона така че със едно натискане да се включва режим които е бил нагласен преди това по множество параметри...
това със р500 обаче не му разбирам смисъла- освен ако двигателя не е много форсиран по условие и немците се опитват да го "пазят" само за "специални случай"... а може и компютъра да брои колко се натиска и после като отидеш на гаранционен сервиз да ти правят проблеми.. кои знае..
допълнително персонални комбинации от окачването, смг-режима и отзивчивоста на двигателя могат да се програмират във "м" бутона така че със едно натискане да се включва режим които е бил нагласен преди това по множество параметри...
това със р500 обаче не му разбирам смисъла- освен ако двигателя не е много форсиран по условие и немците се опитват да го "пазят" само за "специални случай"... а може и компютъра да брои колко се натиска и после като отидеш на гаранционен сервиз да ти правят проблеми.. кои знае..
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
alx написа:това със р500 обаче не му разбирам смисъла- освен ако двигателя не е много форсиран по условие и немците се опитват да го "пазят" само за "специални случай"... а може и компютъра да брои колко се натиска и после като отидеш на гаранционен сервиз да ти правят проблеми.. кои знае..
това сум сигорен це е цаст от прицината. спорет БМВ, Р400 увеличава въртящия момент, и намлаба оборотите който са нушни за да се постигне въртящия момент, такаце да не е нушно да се набират толкова много обороти.
звучи логично.. като се има напредвид естествената липсата на въртящ момент под 5000 оборота на нормален (нетурбиниран) двигател със 8250 оборота червена линия, може би р400 оптимизира въртящия момент (за градско каране) докато р500 оптимизира конете за магистралните изпълнения ...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- M5
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 13.09.2004
- Местоположение: София
- Кара: '97 520i - продадена
- Мечтае да кара: M5
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани