Тегло на новите автомобили
Модератор: Общи модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
Тегло на новите автомобили
Здравейте колеги,
може ли някой да ми даде компетентен отговор какво толкова има в новите автомобили и от какво са направени, че тежат толкова много. Знам, че заради повечето екстри и нови системи се увеличава теглото, но толкова много...
Мойта Е 93 320i тежи 1700 кг
Знам, че е подсилена, за да няма усукване на каросерията и твърдия покрив и механизмът тежат, но 1 700 кг е страшно много!
Подхващам тази тема, защото се порових из интернет и установявам, че всички по-нови модели тежат с 100-300 кг повече от предишния... И то не само при БМВ...
Моля, не разводнявайте темата, че имат и повишена мощност и динамиката остава горе-долу същата, а който е компетентен, да напише кое тежи толкова много... Сравнено с модели от '90 разликата е почти 500 кг
може ли някой да ми даде компетентен отговор какво толкова има в новите автомобили и от какво са направени, че тежат толкова много. Знам, че заради повечето екстри и нови системи се увеличава теглото, но толкова много...
Мойта Е 93 320i тежи 1700 кг

Знам, че е подсилена, за да няма усукване на каросерията и твърдия покрив и механизмът тежат, но 1 700 кг е страшно много!
Подхващам тази тема, защото се порових из интернет и установявам, че всички по-нови модели тежат с 100-300 кг повече от предишния... И то не само при БМВ...
Моля, не разводнявайте темата, че имат и повишена мощност и динамиката остава горе-долу същата, а който е компетентен, да напише кое тежи толкова много... Сравнено с модели от '90 разликата е почти 500 кг

- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Бае погледни схемата на е30 и на е90 и кажи не виждаш ли разлика,
купето е станало много по-голямо,поне аз така си мисля,че това е един от критериите
купето е станало много по-голямо,поне аз така си мисля,че това е един от критериите


- Archangel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2337
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20 с ръкавици
- Мечтае да кара: Spitfire
Аз си го обяснявам с повечето електроники и окабеляване. Повечето системи по двигателя - VANOS и т.н., по-големите обеми на двигателите, макар със същата мощност като по-старите водят до цялостно увеличаване на материалите за изработката. По-масивна вътрешна част на купето, използват се алуминиеви материали вместо пластмаси. В седалките има вградени охлаждания, двигателите за местенето, ако са ел., по-съвършено охлаждане на купето = по-голям компресор и т.н. и т.н.
Всичко това обаче е относително, вземайки предвид, че части, които на старата ми Е36ца бяха метални/стъклени, тук в Е46цата са от ABS пластмаси.
Всичко това обаче е относително, вземайки предвид, че части, които на старата ми Е36ца бяха метални/стъклени, тук в Е46цата са от ABS пластмаси.
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Мдаааа. Как няма са по тежки бре
Някой знае ли само в едната врата
на Е39-ката колко щуротии имам
и колко тежи.
Тва е като един приятел вика, а бе тоя Пасат що тежи с 300 кила по-малко
пък изглежда по голям
Викам щото има като екстри
прозорци, волан, тук таме малко седалки и някой друга пластмаса.
Затова е с 300 кила по лек
Та така. Не може да искаш
комфорт и екстри и да ти е лека колата. Те затова на CSL-a са му ги изкормили
тия гадости дет тежат
Aaaaa. И да не забравяме Е34 и механизма му за вдигане на стъклата
Не знам що го споменавам ама много ма кефи. Който го е виждал знае защо
Т'ва не може да има такава манящина


на Е39-ката колко щуротии имам



Тва е като един приятел вика, а бе тоя Пасат що тежи с 300 кила по-малко
пък изглежда по голям



прозорци, волан, тук таме малко седалки и някой друга пластмаса.
Затова е с 300 кила по лек



комфорт и екстри и да ти е лека колата. Те затова на CSL-a са му ги изкормили
тия гадости дет тежат




Aaaaa. И да не забравяме Е34 и механизма му за вдигане на стъклата



Не знам що го споменавам ама много ма кефи. Който го е виждал знае защо




Т'ва не може да има такава манящина



Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Ами освен повечето системи които блъскат за щяло и нещяло по новите модели, голям фактор за теглото и са всички тия изисквания за защитеност при катастрофи - деформационни зони и т.н. Не се пести метал за да няма после 2 звезди на Euroncap като е36 

Повечето системи по двигателя - VANOS и т.н., по-големите обеми на двигателите, макар със същата мощност като по-старите
Е нали мойта е 4 цилиндъра 2 000 куб 170 к.с. , а предните 3-ки 6 цилиндъра 150 к.с. т.е. на мойта двигателя трябва да тежи по-малко

Из нета открих, че тавана и механизмът му тежат точно 40 кг... т.е. не е чак толкова много
Лично за мен тази тема е много интересна и бих се радвал ако някой изнамери някакъв смислен отговор...
- Archangel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2337
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20 с ръкавици
- Мечтае да кара: Spitfire
Нека дам прост пример - преди няколко месеца ми се наложи да си сменям еърбезите. Ако някой е отварял колонките на предното стъкло, където са т.нар. "салами" - еърбезите има едни големи дебели тръби, които стигат до тях. Понеже слагах изцяло нов еърбег, а от стария беше останъл отрязък от тая тръба ми го върнаха - дълъг е около 15см, а тежи(мерих го) килограм и сто грама. Сега сумирайте това за 8 еърбега и го умножете по 4-5, защото аз имам само отрязъче, да кажем 1/4-1/5 - само оттам към 60на кила ще извадите. После самите пиропатрони с еърбега.
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
а как хвана грамажа на тройката
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- Archangel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2337
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20 с ръкавици
- Мечтае да кара: Spitfire
pavlin_e30 написа:а как хвана грамажа на тройката
Ъ



Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани