Пускат за първи път дизел в САЩ
Модератор: Общи модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- EcLipSeR
- ентусиаст
-
- Мнения: 810
- Регистриран на: 24.08.2007
- Местоположение: Бургaс\София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: пил
Пускат за първи път дизел в САЩ
BMW
Пускат за първи път дизел в САЩ
18.07.2008
Ново: Заедно с представянето на фейслифта на BMW 3-Series ще бъде представен и първият дизелов двигател за Щатите. Става дума за седана 335d, който ще се присъедини към настоящите 328i и 335i (седан и комби), както и към заслужаващите уважение xDrive варианти (купе и кабриолет). Подобно на европейските версии, гамата за Щатите ще притежава iDrive контролер и навигационна система, както и стилистични елементи.
Вариантът 335d ще се предлага само във вариант седан и с шестстепенна автоматична трансмисия. Двигателят може да се похвали с дизеловата технология BluePerformance, която комбинира усъвършенствано турбо, common rail, пиезо-инжектори, както и филтрираща система за отработените газове, с помощта на която да се отговори по-лесно на бъдещите стриктни американски стандарти (колата ще се предлага във всички 50 щата). Обемът на двигателя е 3 литра, мощността – 265 к.с., а въртящият момент възлиза на 575 Нм.
Предишен материал: Настоящото поколение E90 BMW 3-Series почти не е бил модифициран, откакто се предлага на пазара (2005 година). Това обаче е на път да се промени, като официално бе разкрит фейслифтът на модела, който иначе ще дебютира по време на автомобилното изложение в Париж през октомври. Модификациите включват нов по-спортен външен вид във всички модели. В случая на комбито 335i пък става дума и за нов по-спортен двигател – битурбо шестцилиндров агрегат. Освен това ще се използва случаят и за представянето на първия дизел на BMW в Северна Америка – представителят ще бъде моделът 335d с мощност от 265 к.с.
Обновените автомобили могат да бъдат различени по предницата и задницата, като доста от елементите са заимствани от наскоро показаната нова 7-Series, за която писа и RS-Auto.bg. Според шефа на дизайнерския отдел в BMW Адриан ван Хойдонк стилът на фейслифта цели да подчертае широчината на колата, както и да покаже предна броня с нов профил, преден капак с нови контури, както и премоделирани предни фарове. Нови са и страничните огледала, задните светлини, както и вида на багажника. Задната следа на колата също е увеличена, като на някои модели разликата възлиза на близо инч (2.54 см).
Интериорът определено може да се похвали с много приятен обновен и освежен стил – с подобрени тапицерии, нова централна опора за почиване на ръцете, както и второ поколение на системата iDrive (с четири основни бутона за най-основните функции като стерео уредбата например). Новата iDrive система също така получава и нов 8.8-инчов LCD дисплей, a има и опция за нов 80-гигабайтов хард диск за музика и за навигационната система.
С освежаването се предлага и нова гама от задвижващи технологии, които предимно целят да подобрят ефективността и емисиите на СО2, тъй като Европа и САЩ се подготвят да преминат към едни доста строги стандарти в такова отношение.
Сред новите аспекти са регенеративна спирачна система, функцията старт-стоп, електронно-механично power steering, гуми с редуцирано триене, както и автоматични въздушни клапи, които се отварят, за да позволяват да влиза въздух, когато има нужда от тях, но иначе стоят затворени, за да се намали въздушното съпротивление. Не всички тези екстри обаче се предлагат във всеки модел. Това са по-скоро опции, които са част от програмата Efficient Dynamics на BMW за подобряване на автомобилите.
Изцяло нов редови шестцилиндров дизелов двигател се предлага в 330d, въпреки че не се очаква той да се предлага на всички пазари. 325d и 335d използват същия базов двигател със същия обем, но във варианта 335d има двойно турбо, с което мощността да скочи подобаващо.
330d с мощност от 245 к.с., постижими при 4000 об/мин, пък предлага характерния за дизелите висок въртящ момент – 520 Нм, който могат да се достигнат между 1750 и 3000 об/мин. Тази мощност и въртящ момент при ниски обороти позволяват на 330d да ускорява до 100 км/ч за 6.1 секунди. Максималната скорост от 250 км/ч също се постига с голяма лекота. Консумацията на гориво обаче е повече от впечатляваща и е в унисон с изискванията на ЕС – 5.7 л/100 км. Емисиите на СО2 пък са 152 г/км.
Четирицилиндровият двигател в 320d пък получава допълнителни 7 к.с., както и още 10 Нм. В резултат на това общата мощност възлиза на 175 к.с., а въртящият момент – на 350 Нм. Ефективността по отношение на ползването на горивото остава непроменена – 5.7 л/100км.
Където това се предлага (като това включва и САЩ), 335d може да бъде поръчан и с автоматична трансмисия. Фейслифтът на 3-Series е първият със седемстепенна трансмисия с два съединителя (DCT) във вариантите 335i Coupe и Cabriolet. Системата позволява напълно безстепенно смени на предавките и абсолютно никакво прекъсване в притока на мощност. Същевременно така се постига и по-голямо качество на возията, както и оптимизиране на ефективността на задвижващата система. Предлагат се три типа – автоматик, спорт и ръчен.
За да бъде интерфейсът още по-лесен, за системата е създаден изцяло нов селектор на предавките. В централната конзола водачът може да реши какъв режим иска или просто да кара на стандартния ръчен. Междувременно предавките могат да се сменят ръчно и посредством малките педалчета зад волана.
Предимството в представянето е 0.1 секунди при шестстепенната ръчна трансмисия и 0.3 секунди при автоматичната, когато става дума за задачката за ускорението до 100 км/ч. Освен това обаче новаторската трансмисия подобрява икономията на гориво с 5 % в сравнение с конвенционалния ръчен вариант. Така всъщност разходът става 8.8 л/100км.
С трансмисията с два съединителя се предлага и Launch Control, който позволява доста по-бързо и лесно потегляне с минимално превъртане на колелата. Тази система всъщност настройва работата на системата за контрол на стабилността, в резултат на което се постига най-бързото възможно ускорение.
Автомобилът ще се предлага в Европа и Северна Америка, след като направи дебюта си в Париж през октомври.
5.7 л/100км. на 245 кончета
Пускат за първи път дизел в САЩ
18.07.2008
Ново: Заедно с представянето на фейслифта на BMW 3-Series ще бъде представен и първият дизелов двигател за Щатите. Става дума за седана 335d, който ще се присъедини към настоящите 328i и 335i (седан и комби), както и към заслужаващите уважение xDrive варианти (купе и кабриолет). Подобно на европейските версии, гамата за Щатите ще притежава iDrive контролер и навигационна система, както и стилистични елементи.
Вариантът 335d ще се предлага само във вариант седан и с шестстепенна автоматична трансмисия. Двигателят може да се похвали с дизеловата технология BluePerformance, която комбинира усъвършенствано турбо, common rail, пиезо-инжектори, както и филтрираща система за отработените газове, с помощта на която да се отговори по-лесно на бъдещите стриктни американски стандарти (колата ще се предлага във всички 50 щата). Обемът на двигателя е 3 литра, мощността – 265 к.с., а въртящият момент възлиза на 575 Нм.
Предишен материал: Настоящото поколение E90 BMW 3-Series почти не е бил модифициран, откакто се предлага на пазара (2005 година). Това обаче е на път да се промени, като официално бе разкрит фейслифтът на модела, който иначе ще дебютира по време на автомобилното изложение в Париж през октомври. Модификациите включват нов по-спортен външен вид във всички модели. В случая на комбито 335i пък става дума и за нов по-спортен двигател – битурбо шестцилиндров агрегат. Освен това ще се използва случаят и за представянето на първия дизел на BMW в Северна Америка – представителят ще бъде моделът 335d с мощност от 265 к.с.
Обновените автомобили могат да бъдат различени по предницата и задницата, като доста от елементите са заимствани от наскоро показаната нова 7-Series, за която писа и RS-Auto.bg. Според шефа на дизайнерския отдел в BMW Адриан ван Хойдонк стилът на фейслифта цели да подчертае широчината на колата, както и да покаже предна броня с нов профил, преден капак с нови контури, както и премоделирани предни фарове. Нови са и страничните огледала, задните светлини, както и вида на багажника. Задната следа на колата също е увеличена, като на някои модели разликата възлиза на близо инч (2.54 см).
Интериорът определено може да се похвали с много приятен обновен и освежен стил – с подобрени тапицерии, нова централна опора за почиване на ръцете, както и второ поколение на системата iDrive (с четири основни бутона за най-основните функции като стерео уредбата например). Новата iDrive система също така получава и нов 8.8-инчов LCD дисплей, a има и опция за нов 80-гигабайтов хард диск за музика и за навигационната система.
С освежаването се предлага и нова гама от задвижващи технологии, които предимно целят да подобрят ефективността и емисиите на СО2, тъй като Европа и САЩ се подготвят да преминат към едни доста строги стандарти в такова отношение.
Сред новите аспекти са регенеративна спирачна система, функцията старт-стоп, електронно-механично power steering, гуми с редуцирано триене, както и автоматични въздушни клапи, които се отварят, за да позволяват да влиза въздух, когато има нужда от тях, но иначе стоят затворени, за да се намали въздушното съпротивление. Не всички тези екстри обаче се предлагат във всеки модел. Това са по-скоро опции, които са част от програмата Efficient Dynamics на BMW за подобряване на автомобилите.
Изцяло нов редови шестцилиндров дизелов двигател се предлага в 330d, въпреки че не се очаква той да се предлага на всички пазари. 325d и 335d използват същия базов двигател със същия обем, но във варианта 335d има двойно турбо, с което мощността да скочи подобаващо.
330d с мощност от 245 к.с., постижими при 4000 об/мин, пък предлага характерния за дизелите висок въртящ момент – 520 Нм, който могат да се достигнат между 1750 и 3000 об/мин. Тази мощност и въртящ момент при ниски обороти позволяват на 330d да ускорява до 100 км/ч за 6.1 секунди. Максималната скорост от 250 км/ч също се постига с голяма лекота. Консумацията на гориво обаче е повече от впечатляваща и е в унисон с изискванията на ЕС – 5.7 л/100 км. Емисиите на СО2 пък са 152 г/км.
Четирицилиндровият двигател в 320d пък получава допълнителни 7 к.с., както и още 10 Нм. В резултат на това общата мощност възлиза на 175 к.с., а въртящият момент – на 350 Нм. Ефективността по отношение на ползването на горивото остава непроменена – 5.7 л/100км.
Където това се предлага (като това включва и САЩ), 335d може да бъде поръчан и с автоматична трансмисия. Фейслифтът на 3-Series е първият със седемстепенна трансмисия с два съединителя (DCT) във вариантите 335i Coupe и Cabriolet. Системата позволява напълно безстепенно смени на предавките и абсолютно никакво прекъсване в притока на мощност. Същевременно така се постига и по-голямо качество на возията, както и оптимизиране на ефективността на задвижващата система. Предлагат се три типа – автоматик, спорт и ръчен.
За да бъде интерфейсът още по-лесен, за системата е създаден изцяло нов селектор на предавките. В централната конзола водачът може да реши какъв режим иска или просто да кара на стандартния ръчен. Междувременно предавките могат да се сменят ръчно и посредством малките педалчета зад волана.
Предимството в представянето е 0.1 секунди при шестстепенната ръчна трансмисия и 0.3 секунди при автоматичната, когато става дума за задачката за ускорението до 100 км/ч. Освен това обаче новаторската трансмисия подобрява икономията на гориво с 5 % в сравнение с конвенционалния ръчен вариант. Така всъщност разходът става 8.8 л/100км.
С трансмисията с два съединителя се предлага и Launch Control, който позволява доста по-бързо и лесно потегляне с минимално превъртане на колелата. Тази система всъщност настройва работата на системата за контрол на стабилността, в резултат на което се постига най-бързото възможно ускорение.
Автомобилът ще се предлага в Европа и Северна Америка, след като направи дебюта си в Париж през октомври.
5.7 л/100км. на 245 кончета

- ggb
- ентусиаст
-
- Мнения: 810
- Регистриран на: 13.08.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Сбъдна мечтата си.....
- Детайли за колата: BMW E38 740 i black
Е лошо няма да имат и дизели в Америка все пак говорим за уникален двигател по отношение на въртящ момент разход и вредни емисии така че си мисля че с пълно право заслужава да стъпи на техния пазар.
Истинската мощност винаги ви спира дъха също като истинската красота.....

- EcLipSeR
- ентусиаст
-
- Мнения: 810
- Регистриран на: 24.08.2007
- Местоположение: Бургaс\София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: пил
paxaH написа:Ако американците тръгнат да карат дизели, цената на нафтата ще стане космическа (не че сега не е)
Ами то шом в момента бензина им са вижда скъп представям си като земат да слагат нафта на печките как ли ще им са вижда

Едно хубаво на петролните залежи е,че като свърши петрола може да се извлича газ


- vesko06
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1631
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5
Поне вече може и да не си взема бензиновия 335 от там
Ся ако пуснат и дизелак петак, няма да имат равни 


- vesko06
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1631
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5
ja написа:А БМВ никога нема да е евтино, особено в щатите...
Мога дати кажа, че да си вземеш BMW чисто ново от там, е много по-евтино, отколкото в Бг... За пример: М3 Кабрио от там, с всичките такси, аксизи и прочие ти излиза към 140 000лв, от Бг- към 220-230 000 лв...
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
vesko06 написа:ja написа:А БМВ никога нема да е евтино, особено в щатите...
Мога дати кажа, че да си вземеш BMW чисто ново от там, е много по-евтино, отколкото в Бг... За пример: М3 Кабрио от там, с всичките такси, аксизи и прочие ти излиза към 140 000лв, от Бг- към 220-230 000 лв...
Да така е с всички марки.

- Furious 155
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 15.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Alfa Romeo 155 1.8 TS
ja написа:BAYRON написа:Американците минават на по евтини и автомобили а ние на по скъпи какъв парадокс!
Отдавна е така. Японците за това им сринаха пазара, щото продават евтини коли.
А БМВ никога нема да е евтино, особено в щатите...
Точно в Щатите е най-евтино! Там се правят и Z3 и X5 и още няколко модела. Там се сглобяват купетата от суров метал и се събират другите чаркалаци дошли от Немско!

- stefanta
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: 2.02.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Хонда
- Мечтае да кара: Е92
- gugichamp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 8.04.2008
- Местоположение: Оффия
- Пол: Мъж
stefanta написа:В щатите дизел е мръсна дума, пуши, мирише и е вредноТака смятат всички.




от свинята лебед не става...
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани