Ей тва БМВ 316 - 102 к.с.
Модератор: Общи модератори
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
МОЖЕ ,но щом разход от 13+ не те плаши скачай на 320(може и 325 ако намериш здрава)....да знаеш че ако ще я караш само за удоволствие ще го изпиташ най-добре с 6 цилиндров двигател
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- DEFLEPPARD
- ентусиаст
-
- Мнения: 1190
- Регистриран на: 4.04.2003
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 335I xDrive
- Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3
BMW3 написа:Относно възможностите да го захранвам - не мисля че 12-14/100 ще ми създадът проблем(имах рено 1.7ми, което зимата ми лапаше по 13+ на 100 градско и тогава го карах всеки ден), т.к. си търся кола не за всеки ден или да ходя с нея на работа, а просто ей тъка, да си я имам и когато ми притрябва да е под ръка. Не търся бегачка, която да кърте асфалта, а нещо което да ми доставя удоволствие при нормално шофиране, 316-ка може ли да ми даде това?
има и друго - по-големия двигател се тормози по-малко като го понастъпиш което означава че може да излезе дори по-икономичен от 1.6 а за "фреуде ам фарен" - наистина 320 или по-голям е по-добре
Зависи-ако примерно и ес-ката е без екстри/клима,ел.пакет.../май даже оня трябва да додаваmitak_o написа:малко повече от +500 лв. е IS-ката, но ако не си пилот колата е добра , щом е 101-2 коня значи е с М43 -мотор по- добър от м40, а тея 2 кона отгоре сещаш ли се какво те прават в данака, ако я направиш 100 к.с. с катализатор ще плащаш 20-тина лв. иначе 120-тина

19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани