Първи тест на Е60 М5
Модератор: Общи модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
Първи тест на Е60 М5
журналист от едно британско авто списание е имал възможноста да тества за първи път новото е60 м5. статията е дълга, затова няма да я превеждам, но ще напиша основните точки...
1. преимущества:
- страшно бързо на доускорение - от 100 до 240 е откъснал един е55 със 50 метра на аутобана (това е изолиран случай обаче- не мисля че е толкова по-бързо)
2 - по документи- 4.7 от 0-100... под 15 от 0-200, 325км макс. скорост ако е без ограничител. 1830кг тегло
3 - страшен звук на високите... леко дрънчи на празни...
4 - много стабилна, но ако занесе- идеално балансирана е за дрифт...
5 - 11 режима на трансмисията (избирани ръчно) - 6 за ръчните и 5 за автоматичните. 0.1 - 0.2 секунди за смяна на предавка при във най-агресивния режим
недостатъци
1. евтини материали на някои места във купето (изглежда е нова политика на бмв)
2. спирачките "потъват" при многократно здраво спиране (това не го очаквах- ако не друго е39 м5 има страшни спирачки и се очакваше че е60 ще има още по-добри)
3. грозно дупе (относително)
ето и темата от м5 форума - http://www.m5board.com/vbulletin/showthread.php?t=45858
та с други думи- новото м5 е много по-спортно по дух от е39 м5. дали това искат феновете на спортните седани? само бъдещето ще покаже
1. преимущества:
- страшно бързо на доускорение - от 100 до 240 е откъснал един е55 със 50 метра на аутобана (това е изолиран случай обаче- не мисля че е толкова по-бързо)
2 - по документи- 4.7 от 0-100... под 15 от 0-200, 325км макс. скорост ако е без ограничител. 1830кг тегло
3 - страшен звук на високите... леко дрънчи на празни...
4 - много стабилна, но ако занесе- идеално балансирана е за дрифт...
5 - 11 режима на трансмисията (избирани ръчно) - 6 за ръчните и 5 за автоматичните. 0.1 - 0.2 секунди за смяна на предавка при във най-агресивния режим
недостатъци
1. евтини материали на някои места във купето (изглежда е нова политика на бмв)
2. спирачките "потъват" при многократно здраво спиране (това не го очаквах- ако не друго е39 м5 има страшни спирачки и се очакваше че е60 ще има още по-добри)
3. грозно дупе (относително)
ето и темата от м5 форума - http://www.m5board.com/vbulletin/showthread.php?t=45858
та с други думи- новото м5 е много по-спортно по дух от е39 м5. дали това искат феновете на спортните седани? само бъдещето ще покаже

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- nikinenov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 17.06.2004
- Местоположение: Харлоу
- Кара: E90 335d, F30 320d
В този м5борд могат да се открият много интересни нещица
статията е добре написана, любопитно е че на човека двигателя в стационарно положение му звучи като 530д. Интересно е и че че да достигнеш 500-те коня трябва да натиснеш бутонче а всущност колата си е с 400 коня (така да се каже).
Изключителна кола все пак

Изключителна кола все пак
Only a month ago, I stepped out of the Ferrari 430 and thought that maybe in 200 years, someone, somewhere, using materials that don't currently exist, will make something better. But in fact, I only had to wait four weeks. The M5 is that good.
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Май спирачките не са чак толкова зле, щото вече има няколко теста публикувани и само AutoCar са казали нещо лошо за тях. Може да е единичен случай?
За любителите на статистиката:
E55
0-100 in 5.04
1/4 mile in 13.2 @ 173 km/h
1km in 23.8 @ 233 km/h
M5
0-100 in 4.58
1/4 mile in 12.61 @ 185 km/h
1km in 22.7 @ 246 km/h
80-120 km/h
3rd gear M5 2.77 E55 3.83
4th gear M5 4.17 E55 5.78
5th gear M5 4.82 E55 7.35
120-160 km/h
3rd gear M5 3.05 E55 4.40
4th gear M5 4.24 E55 6.21
5th gear M5 4.91 E55 7.50
Май-май въртящият момент на Компресора не е всичко - М5цата дърпа от 2000 оборота на 5та 80-120км/ч по-бързо, въпреки че максималния момент идва чак при 6100 об/мин
За любителите на статистиката:
E55
0-100 in 5.04
1/4 mile in 13.2 @ 173 km/h
1km in 23.8 @ 233 km/h
M5
0-100 in 4.58
1/4 mile in 12.61 @ 185 km/h
1km in 22.7 @ 246 km/h

80-120 km/h
3rd gear M5 2.77 E55 3.83
4th gear M5 4.17 E55 5.78
5th gear M5 4.82 E55 7.35
120-160 km/h
3rd gear M5 3.05 E55 4.40
4th gear M5 4.24 E55 6.21
5th gear M5 4.91 E55 7.50
Май-май въртящият момент на Компресора не е всичко - М5цата дърпа от 2000 оборота на 5та 80-120км/ч по-бързо, въпреки че максималния момент идва чак при 6100 об/мин

- Kriso
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 29.07.2003
- Местоположение: София
- Мечтае да кара: E46 M3
В сърцето ми има място за една истинска любов и тя е //М5.Кога ли ще бъде споделена.Какво повече да иска човек от една кола-хем комфортна и пълна с екстри,хем подчертано спортна.Идеална комбинация.
Направо невероятен автомобил.
Направо невероятен автомобил.
BMW - The king of the route.


От iDrive менюто може да настроите колата в 3 режима на работа на двигателя: 400 коня, 500 коня и 500 коня Спорт; окачването (EDC) както и колко да е чувствително ESP-то (DSC). По този начин можете да накарате колата да "почива" доакто я карате из града по светофарите като примерно и направите предавките да се сменят максимално бавно, което ще направи от този Звяр една чудесна лимузина за all-day-driving.
АутоБилд Германия, 17.09.04
Респект!
АутоБилд Германия, 17.09.04
Респект!

Re: Първи тест на Е60 М5
alx написа:...
Има силна вероятност да е тествал така наречените pre-production, които са били предоставени на журналисти .. силно се надявам тези недостатъци (особено спирачките) да ги няма в истинската версия!

7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани