BMW E36 vs Alfa 155
Модератор: Общи модератори
38 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Turboman
- ентусиаст
-
- Мнения: 1041
- Регистриран на: 15.08.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
- Мечтае да кара: нещо с турбо
- Детайли за колата: телефон
alx написа:как така да ги изпълва? трябва да може да напълниш до червенето всичките предавки може би с изключение на последната щото е много дълга и двигателя може да няма коне да стигне до червеното..
в противен случай колата ти нещо не е наред...
Изпълвам ги само дето на първа ми бие прекасва4а ева на 60!
На пета при 195-8 са6що се включва,просто сам с наи касия диференциал.Прекъсва4а ми сработва малко под 6500 оборота.
- Turboman
- ентусиаст
-
- Мнения: 1041
- Регистриран на: 15.08.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
- Мечтае да кара: нещо с турбо
- Детайли за колата: телефон
alx написа:е тогава няма лошо.. просто ти е късичко задното предаване.. ма със това малко моторче и таз тежка кола- лошо няма...
Да,ама наказвам наред Е30 320и 129к.с. на божурище!
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Хайде да поговорим с конкретни цифри : Алфата от началото на производството през 1992 година (5 месец,акотрябва да издребняваме) излиза с 4 двигателя от които само един с 16 клапаннова техника - Q4.За 2 литровата модификация от това време няма смисъл въобще да говориме за тест срещу 325i и нея,защото разликата във времената на 400м и на ускорения са доста,доста различни ... ако немският автомобил взема дистанцията от 1000 м. за за 28,4 то за италиянският му конкурент то е малко над 30 секунди!!!
Относно двигателите,които излизат от 1995 година - 16 клапанна техника и форсирани двигатели,завишение на максимални мощности средно с 6-10 к.с. може да се каже, че са по-добри във всяко едно отношение спрямо старите,но времената отново показват превъзходството на немският автомобил (28,4 с с/у 29,6) за ускорения от 0-100/120/160 и т.н. няма какво да говориме!
Има един фактор,който в "нашия" случай играе жизнено важна роля а това е именно състоянието и възраста на автомобилите,които караме.Всичко е възможно-способности у шофьорите,състояние на автомобилите и в частност на двигателите и т.н. В случая когато автомобилите са в отлично техническо състояние и водачите им са на едно ниво Алфата няма шанс !!! Това с историята с гонката с такова БМВ и това,че до 180 км/ч вървят наравно,просто не мога да го приема за сериозна приказка.За пример ще дам своя автомобил - зеления на снимката отдолу.Старт с Мондео 2000 куб.см и 16 клапана - по каталог форда е доста по-бърз на ускорения и има моята максимална скорост.Да но след 2 старта се оказа ,че на втора скорост започвам съвсем леко да го издърпвам.На 3-та също и когато дойде реда на 4-тата започнах осезателно да го извеждам.А момчето се хвалеше,че колата му е в страхотно състояние
Сигурен съм обаче,че ако колата му имаше двигател в същото състояние на моят,нещата нямаше да са никак розови
Та това са моите мисли по въпроса
Поздрави :Георги Пенчев
Относно двигателите,които излизат от 1995 година - 16 клапанна техника и форсирани двигатели,завишение на максимални мощности средно с 6-10 к.с. може да се каже, че са по-добри във всяко едно отношение спрямо старите,но времената отново показват превъзходството на немският автомобил (28,4 с с/у 29,6) за ускорения от 0-100/120/160 и т.н. няма какво да говориме!
Има един фактор,който в "нашия" случай играе жизнено важна роля а това е именно състоянието и възраста на автомобилите,които караме.Всичко е възможно-способности у шофьорите,състояние на автомобилите и в частност на двигателите и т.н. В случая когато автомобилите са в отлично техническо състояние и водачите им са на едно ниво Алфата няма шанс !!! Това с историята с гонката с такова БМВ и това,че до 180 км/ч вървят наравно,просто не мога да го приема за сериозна приказка.За пример ще дам своя автомобил - зеления на снимката отдолу.Старт с Мондео 2000 куб.см и 16 клапана - по каталог форда е доста по-бърз на ускорения и има моята максимална скорост.Да но след 2 старта се оказа ,че на втора скорост започвам съвсем леко да го издърпвам.На 3-та също и когато дойде реда на 4-тата започнах осезателно да го извеждам.А момчето се хвалеше,че колата му е в страхотно състояние



Поздрави :Георги Пенчев
Ау леле
ама БМВ си е бмв бе бате...измислено е та измислено.
иначе италянската кола е хубава само на двигател...всичко друго е според зависи.
Иначе Алфа 155 е много добра и бърза но вземи си
една Ланча интеграле....и тогава ще видиш смисъл да си взимеш италянска кола...турбото и винтилите я карат да лети...
за екстри няма да говори ме - ФУЛ - ел.пакети махагони автоматично прибиране на огледалата зацепване на заден диф ала бала
Но иначе не и не
Елекрониките и другите извратени технически решения използвани при италянските резачки ги отпращат назад в класирането
БМВ
иначе италянската кола е хубава само на двигател...всичко друго е според зависи.
Иначе Алфа 155 е много добра и бърза но вземи си
една Ланча интеграле....и тогава ще видиш смисъл да си взимеш италянска кола...турбото и винтилите я карат да лети...
за екстри няма да говори ме - ФУЛ - ел.пакети махагони автоматично прибиране на огледалата зацепване на заден диф ала бала
Но иначе не и не
Елекрониките и другите извратени технически решения използвани при италянските резачки ги отпращат назад в класирането
БМВ

- gazzzar
-
кавалер-монтьор
-
- Мнения: 2515
- Регистриран на: 11.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: леки BMW-та :):):)
- Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta
Значи най-малко искам да оставя впечатление, че съм семкаджия и пиша щот няма кво да прая...
Аз изказвам моето субективно мнение за коли към, които съм имал лично наблюдение!!! Моля да бъда добре разбран, аз просто не съм от хората, които не виждат нищо друго освен само собственото си (в случая БМВ), изказвам факти, които съм забелязъл и с едната и с другата кола...........но както и да е! Никога не бих си сменил БМВ-то ако ще и целия завод на Алфа Ромео да ми подарят, но имам наблюдения пред които не мога да си изкривя душата! Айде със здраве
ПС: Ето и малко техн. характеристики:
Това е от Ръководсто на Е36(320):
Ускорение от 0-100км/ч - 10сек/11сек(за автоматик)
Изминава 1км. от спряло положение за 30.9сек/32.2сек(за автоматик)
Това е от сайт: http://www.carsfromitaly.com/alfaromeo/
инфо за 2.0TS
Ускорение от 0-100км/ч - 9.1sek
Изминава 1км. от спряло положение за 31.3сек
Не знам ама както и да го погледна Алфата е с почти цяла секунда по-бърза от 320 до 100км/ч...................



ПС: Ето и малко техн. характеристики:
Това е от Ръководсто на Е36(320):
Ускорение от 0-100км/ч - 10сек/11сек(за автоматик)
Изминава 1км. от спряло положение за 30.9сек/32.2сек(за автоматик)
Това е от сайт: http://www.carsfromitaly.com/alfaromeo/
инфо за 2.0TS
Ускорение от 0-100км/ч - 9.1sek
Изминава 1км. от спряло положение за 31.3сек
Не знам ама както и да го погледна Алфата е с почти цяла секунда по-бърза от 320 до 100км/ч...................

ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3....

"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna




"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Абе тва не е съвсем сигурно, не че го отричам възможно е, ама ако си гледал в Топ Геар имаше предавания за някои коли като например Мерцедес (нищо лично към марката), където се оплакваха, че ускорението по каталог не могат да го постигнат посмъртно и разликата е даже 1,5 секунди некъде. Така че 0,9 секунди се е за под съмнение, ама нека си реши момчето след тест драйва, сигурен съм че ще избере правилното решение 

38 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани