Много силен пушек 520i

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 12.09.2005
Местоположение: гр.София

Много силен пушек 520i

Мнение от redex » 11 Юни 2008, 8:50

Колеги, мой приятел, който има 520i M52 има проблем с пушенето. Отидох да видя и ето какво се получава. При студен или загрял двигател пуши, като дизел ( без да преувеличавам) Пушека е много гъст, особено при форсиране. Черно-синкав и мирише силно на масло. На място, като работи също пуши видимо но по-малко. Ето какво е правил. Сменил е свещите, сменил е гумичките на клапаните и разлика няма. Мерил е компресията и са му казали че е 14 на всички цилиндри. Двигателя недуха от никъде, нито от пръчката за маслото нито от капачката. Няма детонации, работи, като часовник. Има тяга върви, пали от четвърт оборот. Каза че долива около 4 литра масло за 10000 км. Някакви идеи? Моята също при високи обороти припушва за малко но при него е все едно икарус на един милион киломeтра :confused:
Последна промяна redex на 12 Юни 2008, 5:22, променена общо 1 път
The Power is Nothing Without Control It!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 11 Юни 2008, 9:41

за 10 000 км НЕ съм долял масло 520 края на 97-ма М52, кажи му на тоя приятел нов двигател или основен ремонт на двигател
как може да доливаш 4л. на 10 000 км и да очакваш да не пушки :lol:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 12.09.2005
Местоположение: гр.София

Мнение от redex » 11 Юни 2008, 10:10

Ясно е че има проблем с двигателя но при него пушенето се е появило за много кратко време. Когато го взе нямаше такива симптоми.Минал е 50000км, Не е прегрявана колата. То ясно че ще се разглаба мотора но изведнъж да пропуши :confused:
The Power is Nothing Without Control It!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 861
Регистриран на: 21.11.2007
Местоположение: София
Кара: AUDI S6

Мнение от bmwmania » 11 Юни 2008, 10:25

Колега, ако не се лъжа се сменяваше някакав датчик и всичко се оправяло, но не съм сигурен дали не беше за дизела това. :roll:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 30.08.2007
Пол: Мъж

Re: Много силен пушек 520i

Мнение от slav4o1 » 11 Юни 2008, 14:35

освен че гори масло ако е черен значи че мотора работи богато, и ако харчи и повече трябва да се отиде на диагностика да се види дебитомера дали е читав

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 222
Регистриран на: 27.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Детайли за колата: E36 Touring M50

Мнение от EnthusiasT » 11 Юни 2008, 16:08

Колега проверете уплатненията на буталата.


Аватар
Мнения: 1321
Регистриран на: 10.03.2006
Местоположение: Peterborough
Кара: CLS350 и Е39

Мнение от ivoo » 11 Юни 2008, 18:51

И как му измериха 14 атм. след като производителя дава други данни ?
Степень сжатия/давление компрессии

520i > 11.0/11
523i > 10.5/-
528i > 10.2/-
525tds > 22.0/20
535i > 10.0/
540i > 10.0/
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 12.09.2005
Местоположение: гр.София

Мнение от redex » 11 Юни 2008, 19:13

Аз също се учудих, предавам това, което той ми казва. Да не е в барове знам ли. Двигатела ще се разглоби при всички положения идеята е да несе окаже че е нещо друго но при толкова голям разход на масло според мен няма какво да е за съжаление.
The Power is Nothing Without Control It!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 449
Регистриран на: 29.06.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 520i

Мнение от Dozo » 11 Юни 2008, 23:19

Според мен са му заминали сегментите и уви е за основен ремонт.Колата ще върви добре още малко и ще се скапе отраз.Дано съм лош пророк,но съм го виждал това нещо на един форд.Абсолютно идентични проблеми. :confused:
Всеки има значение,иначе никой няма значение.

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 12 Юни 2008, 3:40

Според мен преди да се отвори мотора, трябва да се направи една диагностика в оторизиран сервиз!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 205
Регистриран на: 24.05.2008
Местоположение: София

Мнение от Emilio » 13 Юни 2008, 11:55

Колега да не те плаша, но са сегменти :(
и отиваш на ремонт за около 1500 :shock:
на един приятел му изникна същият проблем така че :idea:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 12.09.2005
Местоположение: гр.София

Мнение от redex » 13 Юни 2008, 21:54

Колеги благодаря за мненията. Ще ги предам на моя човек пък той да си решава, какво ще прави. Интересно ми е това че досега аз поне несъм виждал м52 да отиде за ремонт на сегменти. Моята също незнам на колко километра е но нямам проблем, поне за сега но винаги има време :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 23.04.2008
Местоположение: Варна

Мнение от strahilv » 13 Юни 2008, 23:27

:winky: значи такааа-проблема най-вероятно е от клапана за регулиране на налягането на картерните газове цената му е около 105 лв без труда номера по каталог REALOEM е 11151703484 Често срещан проблем при бензиновите 520, 523,особено ако се карат основно на къси разстояния :ok:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 365
Регистриран на: 3.09.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: 530 M54B30

Мнение от sajonara » 13 Юни 2008, 23:56

Добре де, но ако е от него, защо харчи масло като изоглавено, по 4 литра на 10'000 км.?

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 12.02.2008

Мнение от yordanivanov » 15 Юни 2008, 14:05

90 % гарнитура на главата.

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook