как да изключа климатроника?

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 17.01.2008

как да изключа климатроника?

Мнение от 1976 » 28 Май 2008, 15:25

Колеги, всеки път като запаля колата се включва климатроника. Не мога да разбера защо. Какво да направя, че като стартирам да не се включва автоматично? Колата е Е 46, 318 i, произведена 99г. Благодаря!

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 28 Май 2008, 15:33

така се включва...много е упорит, нема да се пребориш... :mhihi:
иначе с копчето за намаляне (малката перка ) докрай и той спира ;)

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Мнение от Dimitroff » 28 Май 2008, 15:57

Biankonero написа:така се включва...много е упорит, нема да се пребориш... :mhihi:
иначе с копчето за намаляне (малката перка ) докрай и той спира ;)


:mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 28 Май 2008, 16:21

Това е серийна екстра :mhihi: :arrow: според един колега в ПРОДАВА това е "автоматичен климатроник"

Иначе няма как да го изключиш - винаги ще се включва ;) Само си спирай снежинката
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3022
Регистриран на: 28.11.2005
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: ///М3
Мечтае да кара: ///М3

Мнение от Гецата » 28 Май 2008, 23:54

не съм сигурен но мисля че може да се програмира и да не се включва при всяко стартиране на двигателя :uups:
Изображение
"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1410
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: на жълтите павета
Кара: на бира и кебапчета
Мечтае да кара: М6-ца кабрио

Мнение от alexsch » 29 Май 2008, 6:44

...не бе! просто му откачи ремъка и ще тотално off :!: :shock:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 9.08.2005

Мнение от a3 » 29 Май 2008, 8:49

Гецата написа:не съм сигурен но мисля че може да се програмира и да не се включва при всяко стартиране на двигателя :uups:


би трябвало да може да се програмира всеки мастър ключ с профил за шофьора. Ако имаш ел.седалки като мушнеш ключа да ти застанът на определена позиция да се включва/изключва климатроника и май и с радиото нещо. Но незнам кой може да ги програмира тези работи сигурно само в камор/дару.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 106
Регистриран на: 10.05.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 318
Мечтае да кара: Porsche Carrera.
Детайли за колата: най-хубавата :)

Мнение от Jamaika » 29 Май 2008, 8:50

Има възможност всеки един от ключовете на колата да се програмира с персонализирани настройки. Ако някой преди това ти е програмирал ключа да се включва климатроника като пуснеш колата - ще трябва да ходиш в камор ауто да ти го препрограмират, но не се знае колко $$ ще те изръсят. При мен не се стартира като пусна колата. Единствено ако е бил пуснат преди да я изгася, като я запаля - пак е включен.
Най много сакам да съм змия- Ем си лежим, ем си одим!! ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1504
Регистриран на: 28.09.2005
Кара: любимата ни марка да е първа ;)
Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)

Мнение от spower » 29 Май 2008, 9:53

и при мен е по същия начин , ако съм го спрял не се включва, ако е оставен включен си се пуска като дам на контакт..
Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25: :lalala: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 9.08.2005

Мнение от a3 » 29 Май 2008, 10:08

може пък някой колега да е минавал процедурата с програмирането през Камор/Дару и да сподели :winky:

Палавника
Аватар
Мнения: 455
Регистриран на: 8.07.2006
Местоположение: гр.Варна
Пол: Мъж
Кара: 320 D '03; Х5 Е70

Мнение от тони6600 » 29 Май 2008, 10:26

:OT:
Колега извинявай,че ти цапам темата,ама да питам без да отварям нова, кога и как трябваше да е настроен климатроника за да спе на определени градуси,защото моя го настройвам на 22 стига ги намалява се обаче продулжава да духа студен въздух,и ми казаха,че трябвало да си обърна врутките на топло за да спирал да духа и да пуска и топло и студено,колата е 2003 не е с врътки а бутони климатроника.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 875
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е61 530xd, LCI

Мнение от Anthony_J » 29 Май 2008, 10:35

Явно някои колеги не правят разлика между климатик и вентилатор. Като запалиш двигателя, вентилацията винаги се включва, като се запомня последният статус - ако е бил включен климатикът/климатроникът преди да я загасиш, след запалване отново ще се включи. Това се отнася и до настройката на градусите, силата на вентилацията и т.н.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2337
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N42B20 с ръкавици
Мечтае да кара: Spitfire

Мнение от Archangel » 29 Май 2008, 11:07

Излиза, че и мен ме объркахте с по-горните два поста.
Може ли някой компетентен колега да разясни разликите и начина на работа на климатик, климатроник и вентилатор?
Доколкото разбирам климатроника се пуска със снежинката, когато не е пуснат е вентилатор? Но на вентилатора могат ли да му се настройват градусите? И въобще за какво е горната врътка при решетките с по три степени за студено/топло, ако това се контролира от панела на климатроника?
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1504
Регистриран на: 28.09.2005
Кара: любимата ни марка да е първа ;)
Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)

Мнение от spower » 29 Май 2008, 11:30

Archangel написа:Излиза, че и мен ме объркахте с по-горните два поста.
Може ли някой компетентен колега да разясни разликите и начина на работа на климатик, климатроник и вентилатор?
Доколкото разбирам климатроника се пуска със снежинката, когато не е пуснат е вентилатор? Но на вентилатора могат ли да му се настройват градусите? И въобще за какво е горната врътка при решетките с по три степени за студено/топло, ако това се контролира от панела на климатроника?

като вдигнеш градусите се включва топлия въздух и си духа на колкото си ги поставил примерно 22С , това за трите степени , което е по средата когато е на синьо вкарва от вън въздух без промяна в тенпературата му , ако завъртиш на червено го завърта през парното и и го смесва и духа по топло, би следвало да е независимо от климатроника ... :roll:
Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25: :lalala: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 17.01.2008

Мнение от 1976 » 29 Май 2008, 12:59

Въпросът е, че винаги преди да напусна колата изключвам всичко - вентилатор, климатроник, каквото и да е... и едва тогава загасям двигателя. Спирам наистина целия уред - намалам вентилатора до нула деления и то загасва, но щом врътна ключа отново всичко тръгва?! Наистина ли може това да е програмируемо?

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook