Съвет за сервиз, МОЛЯ! Компютър, табло, ABS - проблеми!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- ALEX_525tds_2000
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 3.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: BMW 530d
Съвет за сервиз, МОЛЯ! Компютър, табло, ABS - проблеми!
Здравейте колеги,
Преди време бях писал за този мой проблем, затова сега само в резюме.
В един момент изведнъж паднаха всички стрелки на таблото (само тази за температурата отиде докрай), светнаха ABS, ASC и това за свещите. Тогава се притесних много, да не би нещо да става с двигателя - прегряване и т.н. Оказа се обаче, че на двигателя нищо му няма - работи идеално. Започнаха се едни диагностики, едно ходене по мъки, едни големи истории. Това, което е ясно за момента е, че не работи ABS-а. Ама не в смисъл на датчици и т.н. Самият ABS е "сбогом Гергино". Така поне твърдят "майсторите"
Моя проблем обаче не е ABS-а в момента. Ще го сменя, когато имам възможност. НО ТОВА С ТАБЛОТО МЕ ВБЕСЯВА ВЕЧЕ! Най-лошото всъщност е, че с това неработещо табло аз на практика нямам контрол над колата. В смисъл - не знам какво се случва с нея.
Посъветваха ме, на първо място да се провери, дали таблото няма някакви хардуерни проблеми. Направих го. Резултат: ТАБЛОТО Е В ПАРФЕКТНО СЪСТОЯНИЕ В ХАРДУЕРЕН СМИСЪЛ. Освен това, майстора каза, че той е първия човек, който го отваря. Имало някаква пломба, която била непокътната, а нямало как да се отваря, без да се счупи тази пломба. Между другото същия майстор каза, че имало в таблото нещо, от което се разбирало, дали колата е на над 500 000 километра или е под тази цифра. Каза, че моята е на около половината разстояние от нулата до 500 000. Така че, ясно било, че колата не е на посочените на километража 137 000 (което и на мен ми е ясно), но се обзалага, че не е на повече от 250 000 - 260 000 километра. Това е между другото.
След това казаха, че вероятно ще трябва да се преинсталира софтуера на компютъра. Добре, ама тоя компютър се оказва, че въобще не допуска "да влезеш в него"?!?! (ако правилно съм разбрал).
Сега в събота един "майстор" ще направи последен опит (така или иначе, той се бори вече доста време с този проблем, нека да опита още нещо - не знам какво е). НО, вече започва да ми писва, защото не е възможно да има НЕПОПРАВИМИ неща. Да, вярно е, че до сега така и не се обърнах към големите лицензирани сервизи - ДАРУ, КАМОР и т.н. Вероятно съм сгрешил. И аз не знам вече...
Така че,
Моля, насочете ме, към кой сервиз би следвало да се обърна, за да съм сигурен, че въпросът ще бъде решен. От София съм. Ще съм ви благодарен включително и за конкретни координати на сервиза - адрес, телефони и т.н.
Поздрави!
Преди време бях писал за този мой проблем, затова сега само в резюме.
В един момент изведнъж паднаха всички стрелки на таблото (само тази за температурата отиде докрай), светнаха ABS, ASC и това за свещите. Тогава се притесних много, да не би нещо да става с двигателя - прегряване и т.н. Оказа се обаче, че на двигателя нищо му няма - работи идеално. Започнаха се едни диагностики, едно ходене по мъки, едни големи истории. Това, което е ясно за момента е, че не работи ABS-а. Ама не в смисъл на датчици и т.н. Самият ABS е "сбогом Гергино". Така поне твърдят "майсторите"

Моя проблем обаче не е ABS-а в момента. Ще го сменя, когато имам възможност. НО ТОВА С ТАБЛОТО МЕ ВБЕСЯВА ВЕЧЕ! Най-лошото всъщност е, че с това неработещо табло аз на практика нямам контрол над колата. В смисъл - не знам какво се случва с нея.
Посъветваха ме, на първо място да се провери, дали таблото няма някакви хардуерни проблеми. Направих го. Резултат: ТАБЛОТО Е В ПАРФЕКТНО СЪСТОЯНИЕ В ХАРДУЕРЕН СМИСЪЛ. Освен това, майстора каза, че той е първия човек, който го отваря. Имало някаква пломба, която била непокътната, а нямало как да се отваря, без да се счупи тази пломба. Между другото същия майстор каза, че имало в таблото нещо, от което се разбирало, дали колата е на над 500 000 километра или е под тази цифра. Каза, че моята е на около половината разстояние от нулата до 500 000. Така че, ясно било, че колата не е на посочените на километража 137 000 (което и на мен ми е ясно), но се обзалага, че не е на повече от 250 000 - 260 000 километра. Това е между другото.
След това казаха, че вероятно ще трябва да се преинсталира софтуера на компютъра. Добре, ама тоя компютър се оказва, че въобще не допуска "да влезеш в него"?!?! (ако правилно съм разбрал).
Сега в събота един "майстор" ще направи последен опит (така или иначе, той се бори вече доста време с този проблем, нека да опита още нещо - не знам какво е). НО, вече започва да ми писва, защото не е възможно да има НЕПОПРАВИМИ неща. Да, вярно е, че до сега така и не се обърнах към големите лицензирани сервизи - ДАРУ, КАМОР и т.н. Вероятно съм сгрешил. И аз не знам вече...
Така че,
Моля, насочете ме, към кой сервиз би следвало да се обърна, за да съм сигурен, че въпросът ще бъде решен. От София съм. Ще съм ви благодарен включително и за конкретни координати на сервиза - адрес, телефони и т.н.
Поздрави!
- ALEX_525tds_2000
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 3.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: BMW 530d
wmb написа:а диагностика на самото табло правил ли си и какви грешки е имало
Доколкото разбрах от това, което ми казаха, направени са всички необходими диагностики. Заключението от тях било, че САМОТО ТАБЛО Е ОК.
Имало проблем в "комуникацията" между компютъра и таблото?!?! Този проблем можело да бъде както софтуерен, така и физически (напр. кебелен).
Обясниха ми, че на по-старите модели BMW кабелите, които "излизат" от различните видове датчици, "влизат" директно в таблото, чийто уреди отчитат сигналите на тези датчици. При по-новите модели (и при моята кола) кабелите на датчиците "влизали" не в таблото, а в компютъра на колата. От компютъра тръгвали други кабели, които "влизали" в таблото. Е, точно тук - на последната "писта" - т.е. МЕЖДУ компютъра и таблото - нещо става в моя случай.
Дайте да намерим някой, който да го оправи това нещо, че яко ме хващат нервите вече. ДАРУ, КАМОР, каквото ще да е...
Извинявайте ако звуча нервно, но наистина съм изнервен вече от тази история...
P.S. Един "майстор" ми каза: "Абе какво се притесняваш бе, не чуваш ли, че колата ти мърка като котка. Няма страшно. Да не ти дреме за таблото." ?!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
стига с тия квартални маистори после може да ти излезе доста по солено, закъснял си но както и да е звънни в ДаруКар да си запазиш час защото ще почакаш, а ако отидеш направо там и нямат много коли може и да те вземат поне при мен така стана:) но аз бях само за смяна на масло в скоростите и дифа тогава,
колкото и добри маистори да имам които ми правят колата, като стане дума за Електроника.. отивам само в ДаруКар
колкото и добри маистори да имам които ми правят колата, като стане дума за Електроника.. отивам само в ДаруКар

- ALEX_525tds_2000
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 3.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: BMW 530d
BMW-E39 написа:стига с тия квартални маистори после може да ти излезе доста по солено, закъснял си но както и да е звънни в ДаруКар да си запазиш час защото ще почакаш, а ако отидеш направо там и нямат много коли може и да те вземат поне при мен така стана:) но аз бях само за смяна на масло в скоростите и дифа тогава,
колкото и добри маистори да имам които ми правят колата, като стане дума за Електроника.. отивам само в ДаруКар
Благодаря.
Този в събота ще го отсвиря май и това е. Обадих се в ДаруКар. Вероятно ще опитам на място, а ако ми откажат, ще си запиша час.
Аз като всеки Бай Ганьо реших да избегна Дару, за да не ми съдерат кожата, та по този повод до сега ми я съдраха разни некомпетентни отрепки, и то без да решат проблема. (всъщност, може и да не са некомпетентни, а просто да не разполагат с необходимата техника, софтури и т.н.).
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
и мене ме беше страх така да не ми съдерат кожата, и аз като тебе така при моите хора защото маи имах отечка /според тях/ и така и не се разбра от къде е, после отидох в дару обясних и ...
според моите хора имало утечка, ама те как го мериха - отвориха багажника и веднага .. а то има системи които трябва да угаснат в течение на времето...
та в дару ми обясни човека маха акумулатора и с нещо тяхно лъже компютъра на колата че е заключена и една по една системите започват да улягат демек да не консумират ток.. и така след един час в дару ми казаха че наистина има утечка, чакане 2 часа.. после ми казаха пък че колата е заспала и няма утечка ама да си гледам вентилатора да не мени обороти т.н. таралеж
и седях половин ден от 8 сутринта до кам 2-3 а и колата ми седя вътре в дару ... и после ме одраха с 30 лв ! /а половин ден колата беше там../
та има и неща които са по ефтини в Дару /макар да са малко/ и после си сигурен в колата ! така че като става дума за електроника изобщо нещо ФИННО по колата само там ходя, много съм доволен и приемчиците са много готини хора /иото или иоцо как беше и този по стария , и при 2мата съм бил но последните пъти при по възрастния с бялата коса/
така че те съветвам да отиваш с пълна газ в Дару /мани ги тия камор смешници, не ми се разправя пък за тях.. едно масло за ск. кутия 1 час чаках да ми кажат и накрая дигнаха ръце, а бях там../
според моите хора имало утечка, ама те как го мериха - отвориха багажника и веднага .. а то има системи които трябва да угаснат в течение на времето...
та в дару ми обясни човека маха акумулатора и с нещо тяхно лъже компютъра на колата че е заключена и една по една системите започват да улягат демек да не консумират ток.. и така след един час в дару ми казаха че наистина има утечка, чакане 2 часа.. после ми казаха пък че колата е заспала и няма утечка ама да си гледам вентилатора да не мени обороти т.н. таралеж

и седях половин ден от 8 сутринта до кам 2-3 а и колата ми седя вътре в дару ... и после ме одраха с 30 лв ! /а половин ден колата беше там../
та има и неща които са по ефтини в Дару /макар да са малко/ и после си сигурен в колата ! така че като става дума за електроника изобщо нещо ФИННО по колата само там ходя, много съм доволен и приемчиците са много готини хора /иото или иоцо как беше и този по стария , и при 2мата съм бил но последните пъти при по възрастния с бялата коса/
така че те съветвам да отиваш с пълна газ в Дару /мани ги тия камор смешници, не ми се разправя пък за тях.. едно масло за ск. кутия 1 час чаках да ми кажат и накрая дигнаха ръце, а бях там../
- ALEX_525tds_2000
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 3.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: BMW 530d
Колеги,
Току-що колата излезе от КАМОР. Много са я похвалили като цяло
В крайна сметка проблема с таблото не е решен. НО, са категорични, че проблема идва от неработещия АБС, който запушвал някакъв "кан" (или нещо подобно - не знам как се казва). Доколкото разбирам, неработещия АБС запушва пътя на електронния сигнал. Така че, съвета им е да сменя АБС-а, след което всичко щяло да си дойде на мястото.
Много са доволни от работата на двигателя и от общото състояние на автомобила. Бях помолил изрично да ми кажат на колко реални километра е колата, защото на километража пише 134 000. Становището на КАМОР е, че реалните километри на колата са 223 000. Доколкото разбирам тези километри не са проблем за този тип автомобил. Или бъркам?!
Казали са също така, че трябва да се сменят четирите тампона на задния носач (носач ли е, мост ли е... както и да е - вие разбирате за какво става дума).
Не мисля че темата ми не е техническа и затова си позволявам да продължавам да пиша по нея.
В резюме: В моя случай проблема с неработещото табло идва от неработещия АБС. Докато не се смени АБС-а няма да има напредък с таблото.
Поздрави!
Току-що колата излезе от КАМОР. Много са я похвалили като цяло

Много са доволни от работата на двигателя и от общото състояние на автомобила. Бях помолил изрично да ми кажат на колко реални километра е колата, защото на километража пише 134 000. Становището на КАМОР е, че реалните километри на колата са 223 000. Доколкото разбирам тези километри не са проблем за този тип автомобил. Или бъркам?!
Казали са също така, че трябва да се сменят четирите тампона на задния носач (носач ли е, мост ли е... както и да е - вие разбирате за какво става дума).
Не мисля че темата ми не е техническа и затова си позволявам да продължавам да пиша по нея.
В резюме: В моя случай проблема с неработещото табло идва от неработещия АБС. Докато не се смени АБС-а няма да има напредък с таблото.
Поздрави!
- ALEX_525tds_2000
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 3.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: BMW 530d
ALEX_525tds_2000 написа:Колеги, Току-що колата излезе от КАМОР.
Извинете за грешката!
Имам предвид ДАРУКАР!
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
в Дару е по добре колега, за ТДС тия км са нищо тъкмо се е поразработила количката
колко пари те одраха в Дару и сега кво правиме,, нов АБС или 2ра ръка, кви пари върви тоя абс

колко пари те одраха в Дару и сега кво правиме,, нов АБС или 2ра ръка, кви пари върви тоя абс
- ALEX_525tds_2000
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 3.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: BMW 530d
BMW-E39 написа:в Дару е по добре колега, за ТДС тия км са нищо тъкмо се е поразработила количката![]()
колко пари те одраха в Дару и сега кво правиме,, нов АБС или 2ра ръка, кви пари върви тоя абс
В ДАРУ ми взеха 110 лева. Това, което са напавили всъщност, е цялостна диагностика и преглед - включително и на ходовата част.
Ааа, не. Нов АБС не ми е по силите. Втора ръка ще търся.
Лошото е, че разбрах, че тези тампони, които трябва да сменя струват по 80 лева единия, а те са 4 бр. Няма ли нещо по евтино???
- Anthony_J
- ентусиаст
-
- Мнения: 875
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530xd, LCI
Колега, караш БМВ все пак и то сравнително нов и скъп модел. Съветвам те да слагаш само оригинални части. 80 лв за тампон не е ужасна цена. Все пак не го сменяш всяка седмица. Освен това ходенето по псевдо майстори води до много по-големи разходи и последствия. След като си се решил да караш такава кола, най-добре ползвай услугите на оторизиран сервиз. То не че там се перфектни, но е много по-добре от кварталният гараж. А онзи, дето познава по таблото като колата е на 500 000 км направо ме разби
Ей, това е гений.

- ALEX_525tds_2000
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 3.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: BMW 530d
Re: Съвет за сервиз, МОЛЯ! Компютър, табло, ABS - проблеми!
Колеги,
Проблемът с моя ABS е решен. Сега работи и всичко по таблото. Явно, че наистина сигнала от задния ляв датчик няма как да "стигне" до километража, ако не работи самия ABS-блок. Казвам го за информация на колегите с подобен проблем.
В крайна сметка избрах скъпото решение. Нов оригинален ABS-блок.
Дано не ви се налага! Успех и бъдете здрави!
P.S. Благодаря за съветите (най-вече на ICE) и съдействието на всички колеги от форума, които ми помогнаха за установяването и отстраняването на проблема.
Специали благодарности на колегата GTO, който с изключителна бързина, точност и рядко срещана в днешно време коректност ми достави чисто нов оригинален ABS-блок.
Вече съм го споменавал някъде във форума, но още веднъж си позволявам да ви препоръчам Веско от сервиз ЮВЕ (той направи опита за ремонт на стария ми ABS-блок; монтажа и "обучаването" на новия ABS-блок и всичко свързано с ABS-датчиците). Компетентен, точен и изключително коректен!
Проблемът с моя ABS е решен. Сега работи и всичко по таблото. Явно, че наистина сигнала от задния ляв датчик няма как да "стигне" до километража, ако не работи самия ABS-блок. Казвам го за информация на колегите с подобен проблем.
В крайна сметка избрах скъпото решение. Нов оригинален ABS-блок.
Дано не ви се налага! Успех и бъдете здрави!
P.S. Благодаря за съветите (най-вече на ICE) и съдействието на всички колеги от форума, които ми помогнаха за установяването и отстраняването на проблема.
Специали благодарности на колегата GTO, който с изключителна бързина, точност и рядко срещана в днешно време коректност ми достави чисто нов оригинален ABS-блок.
Вече съм го споменавал някъде във форума, но още веднъж си позволявам да ви препоръчам Веско от сервиз ЮВЕ (той направи опита за ремонт на стария ми ABS-блок; монтажа и "обучаването" на новия ABS-блок и всичко свързано с ABS-датчиците). Компетентен, точен и изключително коректен!
- ivo1bg
- FC BAYERN
-
- Мнения: 1321
- Регистриран на: 11.08.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 17' 540 I
- Мечтае да кара: Безаварийно
Re: Съвет за сервиз, МОЛЯ! Компютър, табло, ABS - проблеми!




13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани