Е34 фарове - реглаж
Модератор: Технически модератори
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- pantzer3
- ентусиаст
- Мнения: 879
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 М57Д30
- Мечтае да кара: Е65
Е34 фарове - реглаж
Искам да попитам : Как се регулират фаровете ? Късите и дългите поотделно , или заедно с цялата конзола ? Забелязах на късите фарове(като махна пластмасовата кора) по един дълъг бял пласмасов болт ! Ама друго не видях ? Дали той мести цялата конзола с къси и дълги ? Ако е само той , как ще стане хем от ляво на дясно , хем на горе на долу ???
Качих темата във важните и полезни за Е34 .Модератора
Качих темата във важните и полезни за Е34 .Модератора
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- Мнения: 2887
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Въпросният пластмасов "болт" е бял на цвят и до него се стига през двигателното отделение. Ако за него говориш, това е болта за хоризонтално регулиране на късите светлини. Вертикалното регулиране става както го е показал колегата на снимката по-горе.
А хоризонталното регулиране на дългите става през аналогичен малък отвор, през който се стига до малък болт, разположени по диагонал на този за вертикалното регулиране на дългия (вътре към решетката и горе).
Винтовете са за малка кръстата отвертка.
В книгите пише, че при регулиране срещу стена, отстояща на 10 метра от фаровете, отсечената линия на късите трябва да е разположена на разстояние 10 см по-надолу от центъра на фара (късия).
За халогените го давата при стена на 5 метра, 5 сантиметра по-ниска линия на светлинния поток
Успех!
А хоризонталното регулиране на дългите става през аналогичен малък отвор, през който се стига до малък болт, разположени по диагонал на този за вертикалното регулиране на дългия (вътре към решетката и горе).
Винтовете са за малка кръстата отвертка.
В книгите пише, че при регулиране срещу стена, отстояща на 10 метра от фаровете, отсечената линия на късите трябва да е разположена на разстояние 10 см по-надолу от центъра на фара (късия).
За халогените го давата при стена на 5 метра, 5 сантиметра по-ниска линия на светлинния поток
Успех!
- Penchev
- Сватбаря
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Не знам
Аз бих ги направил право напред, т.е. колкото е разстоянието между центровете на фаровете, толкова да е и на стената, или в краен случай десния бих го прибрал малко навътре (към осовата линия) понеже така или иначе странична маркировка на пътя в 90% от случаите няма, поне малко по-добре да осветява осовата линия в далечина, която по-често я нанасят върху пътя. Но малко по-навътре, не много.
Аз бих ги направил право напред, т.е. колкото е разстоянието между центровете на фаровете, толкова да е и на стената, или в краен случай десния бих го прибрал малко навътре (към осовата линия) понеже така или иначе странична маркировка на пътя в 90% от случаите няма, поне малко по-добре да осветява осовата линия в далечина, която по-често я нанасят върху пътя. Но малко по-навътре, не много.
- kumo82
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 211
- Регистриран на: 19.03.2008
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: 525тдс
- Мечтае да кара: 730d
сега съм на вълна ксенон ама немога да си регулирам фаровете въртях белите болтчета ама нищо не става на къси фаровете светят на 5м пред колата и нищо не се вижда а след като въртях болтчетата левия фар почна да свети по напред ама и настрани Кото купих колата единия фар беше спукан още в Германия и там от една морга ми изпаднаха изгодно и двата фара-30евро за двата и като ги смених и се появи проблема а старите ги продадох и немога да си ги сложа нажете конкретно за вдигане кои болтови се въртят и накъде се въртят
- the_gate
- ентусиаст
- Мнения: 1349
- Регистриран на: 15.04.2006
- Местоположение: Любимец
- Пол: Мъж
- Кара: E38
ivan. написа:...колега късия фар оригинален ли е?
кое те притеснява ...че е без декоративния рефлектор ли?
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- Мнения: 2887
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
- predel
- ентусиаст
- Мнения: 1420
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Защо се мъчите?!? Във всеки сервиз имат уред за настройка на фаровете.... Идете и ще Ви ги регулират - струва около 5 лв. и няма да Ви боли глава....
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера
- Fakiro
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 142
- Регистриран на: 5.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е32 740IL E34 525i
- Мечтае да кара: E24 M635CSI(M6) , E34M5 , 850CSI (M8)
Само никой не сподели, като решиме да си регулираме фаровете, механизма (копчето) за авт. регулиране на какво положение трябва да бъде: ниско, средно или високо? Знам,че при ненатоварена кола фаровете трябва да се вдигнат, а при товар-отзад , се свалят за да не заслепяват!
- t_andonov
- ентусиаст
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: Е 30
точно и аз дадох 5 лева и не се занимавах с глупостиpredel написа:Защо се мъчите?!? Във всеки сервиз имат уред за настройка на фаровете.... Идете и ще Ви ги регулират - струва около 5 лв. и няма да Ви боли глава....
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани