Въпрос за филтър
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- ka4i
- ентусиаст
-
- Мнения: 1080
- Регистриран на: 31.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 touring
Въпрос за филтър
Доста неща изчетох от това което открих с търсачката, но пак удрям на камък.Колата е 316 `92 година,седан, без климатик.НЕ мога да си открия филтъра в купето.Гледах доста картинкаи,четох доста теми, свалях си жапката поне 5 пъти / заболя ме кръста вече /, гледах зад двигателя и нищо не намирам никъде.Моля някой с такава кола,да каже по- дяволите АЗ ТРЯБВА ЛИ ДА ИМАМ ФИЛТЪР ИЛИ НЕ.
пс.Накрая съм решил малко да го побългаря, ама ще ви кажа как, като разбера дали имам/нямам филтър.
пс.Накрая съм решил малко да го побългаря, ама ще ви кажа как, като разбера дали имам/нямам филтър.
- 33k
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 12.02.2008
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: .....
- Мечтае да кара: X6M
сваляш жапката и е там ама е набутан яко и не се вижда.. доста нерви ще изхабиш докато го откриеш. като застанеш срещу жапката се пада отляво там се махат едни тръби на парното и кабели и се развиват болтчета.. поне на мойта кола е тей

- laviatan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3206
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
не объркваи колегата!-когато колата е без клима-филтъра не е при жабката- а е отпред -конусовиден и се намира отпред при моторчето за парното-проблема е че още по-сложна е смяната и е доста по-скъп от другия
-предстои ми интервенция и на мен



- ka4i
- ентусиаст
-
- Мнения: 1080
- Регистриран на: 31.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 touring
laviatan написа:не объркваи колегата!-когато колата е без клима-филтъра не е при жабката- а е отпред -конусовиден и се намира отпред при моторчето за парното-проблема е че още по-сложна е смяната и е доста по-скъп от другия-предстои ми интервенция и на мен
![]()
10x
- ka4i
- ентусиаст
-
- Мнения: 1080
- Регистриран на: 31.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 touring
- agent smit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 29.10.2007
- Местоположение: в град без закони
- Пол: Мъж
Справка за част
Номенклатурен номер : 64119404386
Описание : МИКРОФИЛТЪР
Ед.цена (с ДДС) : 94.68 BGL
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
И като се има в предвид, че трябва де се сменя май-малко два пъти годишно, цифрата става сериозна.
Номенклатурен номер : 64119404386
Описание : МИКРОФИЛТЪР
Ед.цена (с ДДС) : 94.68 BGL
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
И като се има в предвид, че трябва де се сменя май-малко два пъти годишно, цифрата става сериозна.
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
- laviatan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3206
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
- ka4i
- ентусиаст
-
- Мнения: 1080
- Регистриран на: 31.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 touring
- laviatan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3206
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
- agent smit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 29.10.2007
- Местоположение: в град без закони
- Пол: Мъж
Ето как се сменя:
1 Pull off rubber part and pry out grill.
2 Remove screws from cable channel.
3 Remove screws on right-hand side and take off holder.
4 Remove screws on left side and pull out air collector in upwards direction.
Note:
Air collector will be difficult to pull out.
5 Unclip microfilters at left and right sides and lift them out.
Caution!
On M50 engines the filters must be squeezed together while removing.

1 Pull off rubber part and pry out grill.

2 Remove screws from cable channel.

3 Remove screws on right-hand side and take off holder.

4 Remove screws on left side and pull out air collector in upwards direction.
Note:
Air collector will be difficult to pull out.

5 Unclip microfilters at left and right sides and lift them out.
Caution!
On M50 engines the filters must be squeezed together while removing.

- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани