Направи си сам.....150 к.с.

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Направи си сам.....150 к.с.

Мнение от TheBoss » 26 Май 2004, 15:44

Пускам темата тука, въпреки че не съм много сигурен дали тук и е мястото, а не във форума на Е30 и Е34 и дали тука ще се заинтересува някой :)
В http://www.bmworg.ru открих интересно обяснение как собствениците на М20/В20 сами да си направят машините 150 к.с.. Всъщност трябва само да си сложат бутала от М20/В23.
Ето и самата статия: http://bmworg.ru/tuning/engine/m20_basetun.php
Ако някой има проблем с руския език аз ще помогна с удоволствие :)
Have Fun.
Последна промяна TheBoss на 26 Май 2004, 16:48, променена общо 1 път
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 5.03.2003
Местоположение: Sofia i drugi
Пол: Мъж
Кара: E90LCI и E30 Cabrio

Мнение от Dr.Schnaps » 26 Май 2004, 16:29

То истината обикновенно е между редовете ама тука е о6те в 1ва то4ка
1. Коленвал от двигателя M20B23

Така 4е то и със смяна на колянов вал рабоатата се поосложнява. Но е неи3бежно zа6тото се търси промяна на Ходовия Обем от 2,0 на 2,3 което става или с промяна на Хода(Кол. Вал) или с прпмяна на диаметъра на цилиндъра.
А всъ6тност онова 320 което бе6е така брутално продадено на циганите :lol: не бе6е то4но така преработено на 323?
:arrow: "Хората си купуват неща, от които не се нуждаят, с пари, които не притежават, за да впечатлят хора, които не харесват."
:arrow: "Независимо колко добрини или колко злини си направил през живота си, броя на хората, които ще дойдат на погребението ти зависи основно от времето."
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 26 Май 2004, 16:35

бравос ,открихте топлата вода :D :D :D
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 31 Май 2004, 14:27

Яворе, имаш ли ги тея описаните нужните чаркове да го прайм мойто 323 :lol:
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 01 Юни 2004, 18:35

Ма, то за този вал тряа и други биел4ици.




П.П. От този сайт преведох темата ЗА М20
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Мнение от dizelboy » 01 Юни 2004, 22:03

зна4и са шеви открехна как става номера ,задаси смениш вала е никаде кам 600 стотака кобилиците са по 23 кинта пар4ето и другите работи около тех абе има няма 1000 удряш и за допълнителната работа ште ти стъпи 100% кам 1700 кинта ,а наи лесное батко явор продаваше двигател 150 кониа за за 1500 лв ако несе лужа, така4е несе занимаваите с глупости ами си сменете двигателия аз така поне бих направил пак и като продадете вашиа штре сте избили кинтите и сте си спестите разправиите около тази работа,особено около маисторите . :D


разбирасе това сие мое мнение ина4е разбрах 4е темата е само идеина но пак и аз ви давам една идеика
ИзображениеИзображение
Изображение

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 01 Юни 2004, 23:43

а най-истинско е като смениш коляновия вал за да стане 2.5 литра (има такива колянови валове, подпилени във ъглите (splayed), да смениш биялите и буталата, да смъкнеш малко компресията и или да сложиш турбо и/или азот. резултата започва от 300 коня нагоре :)

не се занимавайте с глупости. освен ако не е просто от ученолюбивост ;)
алекс
трабант 601с
разни други возила

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook