Относно шум от хидравличната помпа

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 24.06.2007
Местоположение: София

Относно шум от хидравличната помпа

Мнение от iv444o » 23 Мар 2008, 20:06

Здравейте колеги,
Имам следния проблем от 1-2 месеца, който ще се опитам кратко и ясно да го опиша та да помогнете с Вашия опит, тъй като с търсачката не успях да открия нищо подобно!
Та проблема се състои в това, че от известно време се появи странен шум (подобонен на този които издава щурец - не се смейте :mhihi: ) от областа на хидравличната помпа. Шума се чува най-добре като се застане пред бронята/ решетката, независимо дали колата (Е34 М50В20 Touring) е студена или топла, но най вече при ниски обороти или поне при високите се заглушава от останалите шумове:lol: ! Реших, че шума е от ролките и веднага ги смених с нови заедно с ремаците, но уви пак същото :(
Въпроса ми е дали някой от вас е разглабял хидр.помпа и аджеба имали някаде в нея лагер или втулки, които при износване да издават такъв шум (до сега намерих само това: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=55664&highlight=%F5%E8%E4%F0%E0%E2%EB%E8%EA%E0)
Към колегите с комбитата - нивоматите: От къде се източва (напълно) хидравличната течност и има ли нещо специфично при смяната и (Пенчев вече обясни, че не се обезвъздушава, но въпроса ми е относно изтакването та да не прецакам нещо в нивомата)?
Благодаря предварително на отзовалите се :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 23 Мар 2008, 22:00

отговора е написан в темата която си дал- долей масло и преслушай как е
ако не става - смени го с хубаво а не някой боклук
Изображение

Манчестър Юнайтед Фен
Аватар
Мнения: 585
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: София Местожителство: Sir Matt Busby Way, Old Trafford, Manchester M16 0RA
Пол: Мъж
Кара: E39 525d с много кончета
Мечтае да кара: GT5
Детайли за колата: Е39

Мнение от Nasic » 23 Мар 2008, 22:28

И внимавай капачаката с какъв цвят е :) .
| 89' E34 520i |
| 96' E39 525tds |
| 92' E36 320i turbo |
| 95' E36 316i |
| 97' E39 525tds |
| 02' E39 525d touring |

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 24.06.2007
Местоположение: София

Мнение от iv444o » 24 Мар 2008, 9:23

Нивото на хидравличната течност е "по книга" т.е. 5 мм. под дъното на цедката, а относно смяната ще я направя другия уикенд, затова попитах за източването на старата при колите с нивомат :)
Относното маслото, мисля, че е CHF11 - поправете ме ако греша!

Манчестър Юнайтед Фен
Аватар
Мнения: 585
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: София Местожителство: Sir Matt Busby Way, Old Trafford, Manchester M16 0RA
Пол: Мъж
Кара: E39 525d с много кончета
Мечтае да кара: GT5
Детайли за колата: Е39

Мнение от Nasic » 24 Мар 2008, 9:34

Маслото е от зависимост цвета на капачката, до не са и сменяли капачката :) .
| 89' E34 520i |
| 96' E39 525tds |
| 92' E36 320i turbo |
| 95' E36 316i |
| 97' E39 525tds |
| 02' E39 525d touring |

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 24.06.2007
Местоположение: София

Мнение от iv444o » 24 Мар 2008, 12:31

:dunno:
Кажете нещо за у-вото на хидравличната помпа, никой ли не е разглабял :?:
Колегите с комбитата никакви ги няма :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 25 Мар 2008, 0:07

и мойта беше така,смених маслото и се оправи.ако не си сигурен кво ти е маслото,провери в етк.мойта беше объркано,бяха и налели атф-червен,а тя беше за цхф или нещо подобно,смених го и сега си върви глатко.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 25 Мар 2008, 20:06

На капачката пише какво трябва да е маслото. За комби e ch11f или подобно ползвай търсачката има 1 тема дето бая бях писал за маслото!
Търси "относно хидравлично масло"
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 24.06.2007
Местоположение: София

Мнение от iv444o » 25 Мар 2008, 20:51

Мерси Zubcho, но за маслото вече ми се изясни, а от каде го източваш?
По-важното е, разглабял ли си я тази пущиня - хидравл.помпа? :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 25 Мар 2008, 21:18

Помпата не ама мога да те пратя там дето ми правиха кормилната кутия да ги питаш или телефон да ти дам ако искаш и да питаш в сервиза. Ако не някой друг да помага. Драсни ЛС за телефона да не правим реклама.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 24.06.2007
Местоположение: София

Мнение от iv444o » 25 Мар 2008, 22:07

Ок, ще го имам в предвив, но за сега ще се опитам да се оправя сам, че ми е интересно да я разкостя и да я изчистя :mhihi:
Поздрави!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 26 Мар 2008, 0:05

отвори помпата само в краен случай,ако си сигурен че е строшена.иначе за да смениш маслото се развиват няколко маркуча,развий маркуча дето сиза от казанчето и влиза в помпата,след това развий маркучите на самата помпа,те са за високо налягане,след това я вдигни така че предницата да остане във въздуха и върти ляв,десен докато спре да тече масло,след това завий всичко по обратния ред,налей масло,запали колата и започни да въртиш пълен ляв и десен,доливай масло като му пада нивото докато се обезвъздуши и спе да пада нивото,след това завий капачката и гссссссс :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 26.10.2006
Пол: Мъж
Кара: 320d

Мнение от LBl » 27 Мар 2008, 23:27

И аз имах такъв проблем. Отначало тихо, по късно шума стана непоносим. Тази процедура помогна. Разглобих, измих с бензин, сглобих и даже не се наложи дълго обезвъздушаване. Та исках да кажа, не е страшно да се разглоби помпата, трябва само да се внимава за последователността на елементите... от де извадиш - там да сложиш :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 24.06.2007
Местоположение: София

Мнение от iv444o » 29 Мар 2008, 1:12

Мерси колега, аз точно твойта тема съм я сложил горе, че само това успях да намеря за тая помпа, но мисля и аз същото да направя пък дано изчезне тоя шум :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 26.10.2006
Пол: Мъж
Кара: 320d

Мнение от LBl » 01 Апр 2008, 20:32

Iv444o, за точност темата е на Liceto''X'' ;) Искам да те помоля, като разглобиш помпата, да пишеш какво се е получило, защото за мене беше много странно, че шума изчезна след просто почистване :?:
Може би пък тия помпи искат "по-специфична профилактика" :mhihi:

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook