zа комбитата

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 8.01.2005
Местоположение: софия

zа комбитата

Мнение от paf40 » 15 Яну 2008, 22:53

имам малак проблем от скоро съм собственик на е34 тдс туринг и сега имам следното питане за задното стъкло от начало не се (1 път на 10 опита сработваше)отваряше а сега след като го отворих на пръсках с ВД и сега се отваря когато пъсна задната чистачка ако някои е имал подобен проблем да сподели какво може да е ????

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 26.06.2006
Местоположение: Мон
Кара: e60ka

s

Мнение от krasi_bmw » 15 Яну 2008, 23:30

виж си кабелите с мека връзка на задния капак около пантите ,като се закъсат и оголят може да дават на късо и се бъркат.Това е щесто срещан проблем при е34 и е36 седан ,дано и при тебе е подобно,и сам можеш да се справиш-успех. :D


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Re: zа комбитата

Мнение от dinozab » 16 Яну 2008, 9:47

paf40 написа:имам малак проблем от скоро съм собственик на е34 тдс туринг и сега имам следното питане за задното стъкло от начало не се (1 път на 10 опита сработваше)отваряше а сега след като го отворих на пръсках с ВД и сега се отваря когато пъсна задната чистачка ако някои е имал подобен проблем да сподели какво може да е ????


Само от кабелите е на сички комбита е така от ляво са за светлините и реотаните за подгряване на джама а на дясната панта са чистачка и ел.отварянето на капака и стъклото.Провери ги 100% имаш оголени и прекъснати кабели ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1786
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: София Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: E34TDS , CL 500, Е65

Мнение от klintan66 » 18 Яну 2008, 20:04

абсолютно кабели при свивката .аз имах същия проблем с моето бившо комби. кола трепач ... честито .виж дали имаш ниворегулиране ---от долу на дифа има една системка----голяма глезотийка

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 8.01.2005
Местоположение: софия

///

Мнение от paf40 » 19 Яну 2008, 0:26

има нивомат моита кола обаче не знам дали бачка товарих я яко тия дни и колата се повдига малко но от студовете все едно ми стои малко по ниска от зад но няма изпъснали амортисиори да се движи тдс дъго няма значение ще я напря като нова само време ми трябва и за койа сам се за мислил ама има време за всичко

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1786
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: София Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: E34TDS , CL 500, Е65

Мнение от klintan66 » 19 Яну 2008, 13:12

е за тва ти говорех. ако наистина си видял лостовата системка с нея можеш да регулираш височината на купето отзад. прави се на запален мотор -на канал- . монтьора мести - ти гледаш-до като на теб ти хареса. голем кеф --много ме е яд че си продадох комбито.

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 19 Яну 2008, 18:52

Колеги, вижте какво е написал МадМакс през 2004 година по повод на регулацията на ниворегулатора ,който уви вече доста време не е влизал във форума :help: :bcry:

Madmax написа:Виж сега пък аз какво ще ти кажа. Ако ти е клекнала задницата е сигурно от пружините. Мойта кола е с нивомат и съм го регулирал. По фабрични данни разстоянието между веждата на калника и долния край на джантата трябва да е 521 мм за 15'' джанти и 530 мм за 16''. Ако ти си в тези мерки плюс минус 5 мм, значи нямаш нужда от реглаж. В противен случай може да си поиграеш да правиш реглаж. Значи от лявата страна на диференциала се намира регулаторът за автоматично регулиране на височината. Представлява хидравличен клапан, който пропуска течност в двете посоки (от помпата и към резервоара) в зависимост от положението на командния лост. Въпросният лост е свързан с малък шарнир(дълъг около 30 см) за стабилизиращата щанга на задното окачване. По фабрични данни реглажът се прави при натоварен автомобил( при Туринг) трябва да се качат 280 кг в багажника. Трябва да бъде качен по такъв начин, че колата да е на гумите си и да може да се работи отдолу. На канал става. За да се регулира трябва да се разхлаби скобата която фиксира шарнира на командния лост към стабилизиращата щанга, така че скобата да може да се върти около щангата. (По добър вариант е да се свали целия шарнир в същност). Внимавай, защото обикновено гайките са силно корозирали и трябва качествен инструмент, най-добре малко гедоре 1/4'' с шестостенна вложка 8 мм. По такъв начин командният лост може да се движи напред и назад. След разхлабването се запалва двигателят и се регулира. Преместването на лоста назад сваля колата, а напред я вдига. Регулира се като се мерят разстоянията между калника и джантата. Когато се постигне нужното разстояние командният лост се застопорява в средно положение посредством щифт с диаметър 3 мм в отвора на лоста и тялото на регулатора, които са направени за тази цел. След това се стяга скобата на шарнира към стабилизиращата щанга(ако е свален шарнирът трябва да се монтира обратно). Общо взето това е. Разтоварваш колата и гледаш дали се е запазило регулираното разстояние.


Аз тогава съм си проверил ,чрез товарене с въпросния баласт от 280 кг в багажника автомобила и се оказа,че в толеранса от плюс/минус 10 мм аз съм в горния край на нормата :idea:

Като подложите системата на тест знайте,че след като я натоварите е хубаво да направите едно кръгче ,за да поработи колата и тогава да мерите :idea:


Георги Пенчев
Изображение

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook