E36 316 M40 turbo
Модератор: bum_bum
- ludiagsm
- старши ентусиаст
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
E36 316 M40 turbo
ето малко снимки от миналата седмица гаража на зайо тунинг
http://youtube.com/watch?v=qG_Ed_lEI4w
Е36 316 турбалан ве4е има навъртяни малко над 300км градско на 0,5 бара смея да твърдя че върви пове4е от е36 325(все пак имам си и едно такова )
турбинката е IHI VF34 ballbearing (демек лагерна яка ,не е много уда4на за 0,5 бара но скоро ще надуя на пове4е)
Понеже колата си имаше перфектен празен ход и вси4ко си и беше наред с работата на мотора в оригиналния си вид и така реших да запазя стандартната си електроника мотроник. Останаха стандартните компоненти ''дебиломер'' и дюзи тн. дмек колата си се опрявя сама с празния ход и атмосферните режими като естествено и навързах набързо една "аларма" смт6 и един мап сензор та да се корегира горивото и аванса когато има нужда
тези дни ще променим мястото на допълнителните инжектори в момента 4етирите пръскат в една тръба преди дроселовата клапа а след това на всеки порт ще си има отделна допълнителна дюза и ще впръсква горивото директно на 15-тина см разстояние от смукателния клапан
бензиновата помпа е стандартната за момента няма проблеми
съединителя е sachs sport усилен притискател и кевларен феродов диск(имах ги нали4ни та ги сложих )
маховика е алуминиев fidanza( и него го имах )
генерацията е на 63 мм от турбината до тръбата на задното гърне , гърнето си е стандартното 316-ково в резултат колата се спъва доста заради него но пък е доста тиха и за момента докато се настройва ще си остане за да слушам дали случайно няма да тропка аванс
акумулатора замина в багажника прокарах( 50 квадрата кабел), където оригинално седи при вси4ки 6естцилиндрови е36-ци
друго кво , еми върви си много добре според мойте разбирания тихи4ка комфортна само турбинката и блоуофа се чуват. По силното ускорение се усеща от 3000 до към 6000 оборота. За сега обортите са ограничени на 6200 както си е стандартно за 316-ките
питайте ако има нещо скоро ще има още актуално инфо снимки и видеота пък може и на дино да отиде ама сигурно другата година
http://youtube.com/watch?v=qG_Ed_lEI4w
Е36 316 турбалан ве4е има навъртяни малко над 300км градско на 0,5 бара смея да твърдя че върви пове4е от е36 325(все пак имам си и едно такова )
турбинката е IHI VF34 ballbearing (демек лагерна яка ,не е много уда4на за 0,5 бара но скоро ще надуя на пове4е)
Понеже колата си имаше перфектен празен ход и вси4ко си и беше наред с работата на мотора в оригиналния си вид и така реших да запазя стандартната си електроника мотроник. Останаха стандартните компоненти ''дебиломер'' и дюзи тн. дмек колата си се опрявя сама с празния ход и атмосферните режими като естествено и навързах набързо една "аларма" смт6 и един мап сензор та да се корегира горивото и аванса когато има нужда
тези дни ще променим мястото на допълнителните инжектори в момента 4етирите пръскат в една тръба преди дроселовата клапа а след това на всеки порт ще си има отделна допълнителна дюза и ще впръсква горивото директно на 15-тина см разстояние от смукателния клапан
бензиновата помпа е стандартната за момента няма проблеми
съединителя е sachs sport усилен притискател и кевларен феродов диск(имах ги нали4ни та ги сложих )
маховика е алуминиев fidanza( и него го имах )
генерацията е на 63 мм от турбината до тръбата на задното гърне , гърнето си е стандартното 316-ково в резултат колата се спъва доста заради него но пък е доста тиха и за момента докато се настройва ще си остане за да слушам дали случайно няма да тропка аванс
акумулатора замина в багажника прокарах( 50 квадрата кабел), където оригинално седи при вси4ки 6естцилиндрови е36-ци
друго кво , еми върви си много добре според мойте разбирания тихи4ка комфортна само турбинката и блоуофа се чуват. По силното ускорение се усеща от 3000 до към 6000 оборота. За сега обортите са ограничени на 6200 както си е стандартно за 316-ките
питайте ако има нещо скоро ще има още актуално инфо снимки и видеота пък може и на дино да отиде ама сигурно другата година
Последна промяна ludiagsm на 08 Яну 2009, 20:41, променена общо 4 пъти
- БОРКО-ЧИПА
- ентусиаст
- Мнения: 1139
- Регистриран на: 8.12.2005
- Местоположение: ВРАЦА
- Пол: Мъж
- Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
- Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ
- ludiagsm
- старши ентусиаст
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
- Sharo
- старши ентусиаст
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
eвридейката ...
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- Zaho
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
Дифа стандартния ли си е ? Нямам търпение да му чуя звука от блоуофа и да видя клип с Оборотомера
Какво направи бе човек пак няма да мога да спя нормално тъкмо спрях да мисля за колата и сега като се почне
Какво направи бе човек пак няма да мога да спя нормално тъкмо спрях да мисля за колата и сега като се почне
- ludiagsm
- старши ентусиаст
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Zaho написа:Дифа стандартния ли си е ? Нямам търпение да му чуя звука от блоуофа и да видя клип с Оборотомера
Какво направи бе човек пак няма да мога да спя нормално тъкмо спрях да мисля за колата и сега като се почне
стандартния диф и кутия блоу офа нещо не съска добре некув муден е ама се 4ува де сигорно 6те го сменя с такъв като на ис-а предполагам 4е колата в момента е около 200коня ама скоростите и бързо свършват и е приятна за каране като пипне 3000 оборота турбото си показва рогцата
Последна промяна ludiagsm на 21 Дек 2007, 11:35, променена общо 1 път
- Zaho
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
Nightmare написа:Айде Захо ти си сега
Пита разпитва...сега вече имаж пример за подръжание
Comming soon...
- Zaho
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
ludiagsm написа:Zaho написа:Дифа стандартния ли си е ? Нямам търпение да му чуя звука от блоуофа и да видя клип с Оборотомера
Какво направи бе човек пак няма да мога да спя нормално тъкмо спрях да мисля за колата и сега като се почне
стандартния диф и кутия блоу офа нещо не съска добре некув муден е ама се 4ува де сигорно 6те го сменя с такъв като на ис-а предполагам 4е колата в момента е около 200коня ама скоростите и бързо свършват и е приятна за каране като пипне 3000 оборота турбото си показва рогцата
Човече нямам търпение да пуснеш нещо клипче
- ludiagsm
- старши ентусиаст
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Zaho написа:ludiagsm написа:Zaho написа:Дифа стандартния ли си е ? Нямам търпение да му чуя звука от блоуофа и да видя клип с Оборотомера
Какво направи бе човек пак няма да мога да спя нормално тъкмо спрях да мисля за колата и сега като се почне
стандартния диф и кутия блоу офа нещо не съска добре некув муден е ама се 4ува де сигорно 6те го сменя с такъв като на ис-а предполагам 4е колата в момента е около 200коня ама скоростите и бързо свършват и е приятна за каране като пипне 3000 оборота турбото си показва рогцата
Човече нямам търпение да пуснеш нещо клипче
може днес по-късно да направя некво с жи си ема
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
ludiagsm написа:предполагам 4е колата в момента е около 200коня ама скоростите и бързо свършват и е приятна за каране като пипне 3000 оборота турбото си показва рогцата
200 коня при 0.5 не е ли много за М40? все си мислех, че това е по-скоро възможно при М42/44....
- BMWMHartge
- старши ентусиаст
- Мнения: 1926
- Регистриран на: 12.09.2003
- Местоположение: с.Градина/гр.Първомай
- Пол: Мъж
- Кара: 98' e36 318i
- Мечтае да кара: e36 ///M3
- Детайли за колата: M43B18
- ludiagsm
- старши ентусиаст
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
BMWMHartge написа:браво...а каж нещо за горене извън. вътре
ако карам леко и си гледам манометъра ако не надува турбината си хар4и като всяка нормална 316-ка подам ли пове4еко газ ве4е турбнинката се развърта и се включват допълнителните дюзи и почва да хар4и пове4е но не е нещо фрапиращо както примерно е ис-а на 2,3 бара
ами с 50 лв 95 минах 200км като леко леко и на по4ти всеки светофар се заигравам с разни ентусиасти давам му яко газ до 3-та и после гледам колко е дале4е в огледалото след това на следващия сфетофар свалям джама за да си поговорим и да видя странното изражение на лицето когато ме пита: кво е тва бмв с къв мотор е и аз кажа: еми 316 турбо и после пак пилежи и така ве4е 2 дена и нещо към 350 км
- Zaho
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
ludiagsm написа:BMWMHartge написа:браво...а каж нещо за горене извън. вътре
ако карам леко и си гледам манометъра ако не надува турбината си хар4и като всяка нормална 316-ка подам ли пове4еко газ ве4е турбнинката се развърта и се включват допълнителните дюзи и почва да хар4и пове4е но не е нещо фрапиращо както примерно е ис-а на 2,3 бара
Ето за това говорех когато някои хора ми се присмиваха и пишеха глупости по темите ми А сега сигорно гледат така
- bimbolet
- младши ентусиаст
- Мнения: 540
- Регистриран на: 6.01.2005
- Местоположение: гр.София ж.к.Надежда-4
- Пол: Мъж
- Кара: Старо BMW
- Мечтае да кара: Ново BMW
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани