E36 316 M40 turbo

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

E36 316 M40 turbo

Мнение от ludiagsm » 21 Дек 2007, 3:31

ето малко снимки от миналата седмица гаража на зайо тунинг

http://youtube.com/watch?v=qG_Ed_lEI4w

Изображение

Изображение

Изображение


Изображение

Изображение


Изображение

Изображение



Изображение

Изображение

Изображение

Е36 316 турбалан ве4е има навъртяни малко над 300км градско на 0,5 бара смея да твърдя че върви пове4е от е36 325(все пак имам си и едно такова ;) )



турбинката е IHI VF34 ballbearing (демек лагерна яка ,не е много уда4на за 0,5 бара но скоро ще надуя на пове4е)

Понеже колата си имаше перфектен празен ход и вси4ко си и беше наред с работата на мотора в оригиналния си вид и така реших да запазя стандартната си електроника мотроник. Останаха стандартните компоненти ''дебиломер'' и дюзи тн. дмек колата си се опрявя сама с празния ход и атмосферните режими като естествено и навързах набързо една "аларма" смт6 и един мап сензор та да се корегира горивото и аванса когато има нужда

тези дни ще променим мястото на допълнителните инжектори в момента 4етирите пръскат в една тръба преди дроселовата клапа а след това на всеки порт ще си има отделна допълнителна дюза и ще впръсква горивото директно на 15-тина см разстояние от смукателния клапан

бензиновата помпа е стандартната за момента няма проблеми

съединителя е sachs sport усилен притискател и кевларен феродов диск(имах ги нали4ни та ги сложих ;))

маховика е алуминиев fidanza( и него го имах )

генерацията е на 63 мм от турбината до тръбата на задното гърне , гърнето си е стандартното 316-ково в резултат колата се спъва доста заради него но пък е доста тиха и за момента докато се настройва ще си остане за да слушам дали случайно няма да тропка аванс ;)

акумулатора замина в багажника прокарах( 50 квадрата кабел), където оригинално седи при вси4ки 6естцилиндрови е36-ци

друго кво , еми върви си много добре според мойте разбирания тихи4ка комфортна само турбинката и блоуофа се чуват. По силното ускорение се усеща от 3000 до към 6000 оборота. За сега обортите са ограничени на 6200 както си е стандартно за 316-ките

питайте ако има нещо скоро ще има още актуално инфо снимки и видеота пък може и на дино да отиде ама сигурно другата година :mhihi:
Последна промяна ludiagsm на 08 Яну 2009, 20:41, променена общо 4 пъти

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1139
Регистриран на: 8.12.2005
Местоположение: ВРАЦА
Пол: Мъж
Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ

Мнение от БОРКО-ЧИПА » 21 Дек 2007, 8:46

Луд твоя ли е таз м40-ска :roll:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 21 Дек 2007, 10:02

БОРКО-ЧИПА написа:Луд твоя ли е таз м40-ска :roll:
еми да :uups:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 21 Дек 2007, 10:19

eвридейката ...:lol:
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 21 Дек 2007, 11:27

Дифа стандартния ли си е ? Нямам търпение да му чуя звука от блоуофа и да видя клип с Оборотомера :D

Какво направи бе човек пак няма да мога да спя нормално тъкмо спрях да мисля за колата и сега като се почне :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1520
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 21 Дек 2007, 11:28

Айде Захо ти си сега :lol:
Пита разпитва...сега вече имаж пример за подръжание 8)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 21 Дек 2007, 11:32

Zaho написа:Дифа стандартния ли си е ? Нямам търпение да му чуя звука от блоуофа и да видя клип с Оборотомера :D

Какво направи бе човек пак няма да мога да спя нормално тъкмо спрях да мисля за колата и сега като се почне :mhihi: :mhihi: :mhihi:


стандартния диф и кутия блоу офа нещо не съска добре некув муден е ама се 4ува де сигорно 6те го сменя с такъв като на ис-а предполагам 4е колата в момента е около 200коня ама скоростите и бързо свършват и е приятна за каране като пипне 3000 оборота турбото си показва рогцата ;)
Последна промяна ludiagsm на 21 Дек 2007, 11:35, променена общо 1 път


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 21 Дек 2007, 11:32

Nightmare написа:Айде Захо ти си сега :lol:
Пита разпитва...сега вече имаж пример за подръжание 8)


Comming soon... :yes:


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 21 Дек 2007, 11:38

ludiagsm написа:
Zaho написа:Дифа стандартния ли си е ? Нямам търпение да му чуя звука от блоуофа и да видя клип с Оборотомера :D

Какво направи бе човек пак няма да мога да спя нормално тъкмо спрях да мисля за колата и сега като се почне :mhihi: :mhihi: :mhihi:


стандартния диф и кутия блоу офа нещо не съска добре некув муден е ама се 4ува де сигорно 6те го сменя с такъв като на ис-а предполагам 4е колата в момента е около 200коня ама скоростите и бързо свършват и е приятна за каране като пипне 3000 оборота турбото си показва рогцата ;)


Човече нямам търпение да пуснеш нещо клипче :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 21 Дек 2007, 11:47

Zaho написа:
ludiagsm написа:
Zaho написа:Дифа стандартния ли си е ? Нямам търпение да му чуя звука от блоуофа и да видя клип с Оборотомера :D

Какво направи бе човек пак няма да мога да спя нормално тъкмо спрях да мисля за колата и сега като се почне :mhihi: :mhihi: :mhihi:


стандартния диф и кутия блоу офа нещо не съска добре некув муден е ама се 4ува де сигорно 6те го сменя с такъв като на ис-а предполагам 4е колата в момента е около 200коня ама скоростите и бързо свършват и е приятна за каране като пипне 3000 оборота турбото си показва рогцата ;)


Човече нямам търпение да пуснеш нещо клипче :D


може днес по-късно да направя некво с жи си ема

Мародератор
Аватар
Мнения: 12338
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 21 Дек 2007, 13:32

ludiagsm написа:предполагам 4е колата в момента е около 200коня ама скоростите и бързо свършват и е приятна за каране като пипне 3000 оборота турбото си показва рогцата ;)


200 коня при 0.5 не е ли много за М40? :) все си мислех, че това е по-скоро възможно при М42/44.... :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1926
Регистриран на: 12.09.2003
Местоположение: с.Градина/гр.Първомай
Пол: Мъж
Кара: 98' e36 318i
Мечтае да кара: e36 ///M3
Детайли за колата: M43B18

Мнение от BMWMHartge » 21 Дек 2007, 13:44

браво...а каж нещо за горене извън. вътре :mhihi:
93' e36 320i coupe
98' e36 318i sedan

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 21 Дек 2007, 14:56

BMWMHartge написа:браво...а каж нещо за горене извън. вътре :mhihi:


ако карам леко и си гледам манометъра ако не надува турбината си хар4и като всяка нормална 316-ка подам ли пове4еко газ ве4е турбнинката се развърта и се включват допълнителните дюзи и почва да хар4и пове4е но не е нещо фрапиращо както примерно е ис-а на 2,3 бара

ами с 50 лв 95 минах 200км като леко леко и на по4ти всеки светофар се заигравам с разни ентусиасти давам му яко газ до 3-та и после гледам колко е дале4е в огледалото след това на следващия сфетофар свалям джама :) за да си поговорим и да видя странното изражение на лицето когато ме пита: кво е тва бмв с къв мотор е и аз кажа: еми 316 турбо :shock: :mhihi: и после пак пилежи и така ве4е 2 дена и нещо към 350 км


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 21 Дек 2007, 15:53

ludiagsm написа:
BMWMHartge написа:браво...а каж нещо за горене извън. вътре :mhihi:


ако карам леко и си гледам манометъра ако не надува турбината си хар4и като всяка нормална 316-ка подам ли пове4еко газ ве4е турбнинката се развърта и се включват допълнителните дюзи и почва да хар4и пове4е но не е нещо фрапиращо както примерно е ис-а на 2,3 бара


Ето за това говорех когато някои хора ми се присмиваха и пишеха глупости по темите ми ;) А сега сигорно гледат така :shock: :shock: :shock: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 540
Регистриран на: 6.01.2005
Местоположение: гр.София ж.к.Надежда-4
Пол: Мъж
Кара: Старо BMW
Мечтае да кара: Ново BMW

Мнение от bimbolet » 21 Дек 2007, 16:32

Евала Иво.... :clap:
Изображение

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook