Парно - студено ; двг-то - топло ; духането - чат-пат ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
36 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Парно - студено ; двг-то - топло ; духането - чат-пат ?
Не разбирам какво и е. Колата загрява нормално, но само на стрелката. Неще да духа като хората топло.
Ако се движи колата, духа, но ако спра на светофар, духането се захлажда. Искам да духа винаги горещо, но не разбирам какво се прави.
Възможно ли е да е от термостат, макар, че уж скоро го сменях с хубав (немски).
Ако се движи колата, духа, но ако спра на светофар, духането се захлажда. Искам да духа винаги горещо, но не разбирам какво се прави.
Възможно ли е да е от термостат, макар, че уж скоро го сменях с хубав (немски).
Последна промяна Pin2 на 11 Ное 2007, 19:06, променена общо 1 път
Парно - студено ; двг-то - топло ??? антифриз - няма ; изтекъл? - не ; глътнал го матора - да ; гарнитура? - не ; главата - спукана ; риза на цилиндъра - нема ; 2-3 заплати отиват за ремонта? - мноо ясно
;
Това беше моя случай, надявам се да си остане доста частен и никой да не го сполетява. Може да са запушени/да не работят клапите на парното или наистина да е спаднал антифриза, първо парното спира.
А, чакай сега видях, че си писал. че духа нормално като тръгнеш само на празен ход е проблема - еми точно същото беше и при мен, почти съм сигурен, че ти е спаднал антифриза, провери го.

Това беше моя случай, надявам се да си остане доста частен и никой да не го сполетява. Може да са запушени/да не работят клапите на парното или наистина да е спаднал антифриза, първо парното спира.
А, чакай сега видях, че си писал. че духа нормално като тръгнеш само на празен ход е проблема - еми точно същото беше и при мен, почти съм сигурен, че ти е спаднал антифриза, провери го.
We love you Ronnie!
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Виж си водната помпа,може да е тръгнала.
Демек ако е от тея с бакелитовата перка,с времето се износва матеряла старее и тя започва да се рони ( в някои случаи превърта около оста,което води до моментално прегряване),следователно няма достатъчно циркулация на течността в охладителната система.
Предполагам на място като дадеш малко обороти около 1500-2000 пак духа топло?
Дано да съм прав ,че това е най ефтиния вариант
Демек ако е от тея с бакелитовата перка,с времето се износва матеряла старее и тя започва да се рони ( в някои случаи превърта около оста,което води до моментално прегряване),следователно няма достатъчно циркулация на течността в охладителната система.
Предполагам на място като дадеш малко обороти около 1500-2000 пак духа топло?
Дано да съм прав ,че това е най ефтиния вариант


vld написа:Виж си водната помпа,може да е тръгнала.
Демек ако е от тея с бакелитовата перка,с времето се износва матеряла старее и тя започва да се рони ( в някои случаи превърта около оста,което води до моментално прегряване),следователно няма достатъчно циркулация на течността в охладителната система.
Предполагам на място като дадеш малко обороти около 1500-2000 пак духа топло?
Дано да съм прав ,че това е най ефтиния вариант
Това е много вероятно! За 70к км които съм минал с тази кола, това може би е единственото което не съм сменял. Винаги съм се чудил за тази перка, но явно тази седмица ще я опаткам, за да не опатка тя мен. Добре е, че някой ми го каза, че пак щях да се правя на приятно разсеян.
Само едно въпросче. Кое се сменя около тази перка? Кое е помпа, кое е перка... заедно ли вървят ? Да кажем, че съм с пласмасовата .. какво правим ?
- ///M3-E36
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 769
- Регистриран на: 7.09.2004
- Местоположение: Bulgaria | Cyprus
- Пол: Мъж
- Кара: Third E36 :)
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: За тез пари...
А кво ще кажете за климатроник(дигитален), който духа яко студено, при положение, че съм го нагласил на 30-32 градуса? ПОнякога решава да духа топло, но.. имам чувството че има нрав тая машинка и ме кара да залепвам за волана от студ..
Не знам как да ви го опиша.. просто духа както му падне. Освен като пусна да си духа студено - тогава с ие наред - прай студеното
Не знам как да ви го опиша.. просто духа както му падне. Освен като пусна да си духа студено - тогава с ие наред - прай студеното

- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
На ниски обороти ,течността циркулира през парното значително по-бавно, и ако си поусилил вентилатора му на по- големи обороти, нормално да позахладнее обдухването.И ако се наредят предположенията на колегите за помпа, полуотворени-затворени клапани и т.н.....може да се поразсее мъглата 

"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Pin2 написа:vld написа:Виж си водната помпа,може да е тръгнала.
Демек ако е от тея с бакелитовата перка,с времето се износва матеряла старее и тя започва да се рони ( в някои случаи превърта около оста,което води до моментално прегряване),следователно няма достатъчно циркулация на течността в охладителната система.
Предполагам на място като дадеш малко обороти около 1500-2000 пак духа топло?
Дано да съм прав ,че това е най ефтиния вариант
Това е много вероятно! За 70к км които съм минал с тази кола, това може би е единственото което не съм сменял. Винаги съм се чудил за тази перка, но явно тази седмица ще я опаткам, за да не опатка тя мен. Добре е, че някой ми го каза, че пак щях да се правя на приятно разсеян.
Само едно въпросче. Кое се сменя около тази перка? Кое е помпа, кое е перка... заедно ли вървят ? Да кажем, че съм с пласмасовата .. какво правим ?
Помпата е цел елемент който се състои от корпус в който има една ос на лагери ,от едната страна има перка (която не се маха всичко е капсоловано)от другара страна се закрепва виското.
С други думи отиваш в магазина и си копуваш водна помпа ,сменяш я и готово,неможе да и смениш само перката.
Аз до сега съм сменял и на двете и цената е горе долу около 100лв. малко надолу,от Даскалов кар на раковска с метална перка.

Имам още едно поредно питане пак свързано с парното.
Като пусна парното на 1-ва, 2-ра, 3-та степен духа когато си иска. Т.е. все едно има термодатчик, който определя някъква температура, но ... няма нищо такова. Както си духа, на една от тези степени и изведнъж спира! Само и единствено на 4-та си духа винаги. Т.е. там никога не спира.
Много ми е странно защо така се получава. Говоря за парното, без да съм пуснал климатика.
Като пусна парното на 1-ва, 2-ра, 3-та степен духа когато си иска. Т.е. все едно има термодатчик, който определя някъква температура, но ... няма нищо такова. Както си духа, на една от тези степени и изведнъж спира! Само и единствено на 4-та си духа винаги. Т.е. там никога не спира.
Много ми е странно защо така се получава. Говоря за парното, без да съм пуснал климатика.
Pin2 написа:... Кое се сменя около тази перка? Кое е помпа, кое е перка... заедно ли вървят ? Да кажем, че съм с пласмасовата .. какво правим ?
Ето ти една картинка (No1 е водната помпа) и се сменя във вида в който я виждаш заедно с гарнитурата (No2)
http://bmwfans.info/original/E36/Cou/32 ... l-11_1503/
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Pin2 написа:Имам още едно поредно питане пак свързано с парното.
Като пусна парното на 1-ва, 2-ра, 3-та степен духа когато си иска. Т.е. все едно има термодатчик, който определя някъква температура, но ... няма нищо такова. Както си духа, на една от тези степени и изведнъж спира! Само и единствено на 4-та си духа винаги. Т.е. там никога не спира.
Много ми е странно защо така се получава. Говоря за парното, без да съм пуснал климатика.
Ето нещо което виси горе като важна тема:
Engi написа:...
резистора за степените на парното - много просто ще познаете, че ви е изгорял: парното почва да духа само на четвърта степен, а на останалите 3 въобще не работи. получава се най-вече от нередовната смяна на филтъра на парното. смяната му не е сложна, цената му е около 80-100лв. ( не съм сигурен колко е точно ), но все пак на кой му е притрябвала една такава ненужна инвестиция, при положение, че може просто редовно да си сменяте филтъра.
...
При теб явно все още не е тотално изгорял,по вероятно е да не прави контакт някъде щом има явление "ту го има ту го няма"

36 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани