Как да направим от 1.8 карбуратор на 1.8 инжвкцион

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

пияния майстор
Аватар
Мнения: 1211
Регистриран на: 6.11.2007
Местоположение: Там далеч,зад реката
Кара: на мастика с айрян
Мечтае да кара: е30 М3

Как да направим от 1.8 карбуратор на 1.8 инжвкцион

Мнение от remaka » 08 Ное 2007, 15:08

На първо време трябва 3та тръба за бензина дебитомер и пр за инжекциона помпа,глава,колектори,инсталацията на компютъра,компютър филтър със кутията му от 1.8 инж.Сваля се главата и колекторите и се сменяват с тези на инжвкциона,инсталацията и компютъра се сменяват (тои е в купето отпред отдясно над жабката) сменява се и панела на бушоните слага се 3та тръба за излишния бензин от резервоара и помпата се закача на меката връзка при него.Като направите и това което ме мързи да опиша въртите,палите и газ на умирачка!!!!
p.p.По-добре инсталацията да я върже жичкаджия за сигурност!!!
леко и безаварийно Двигателя е М10 2-ен стоп мех.инжекцион!!!!!
Последна промяна remaka на 12 Ное 2007, 13:23, променена общо 1 път

Ох, на баба!
Аватар
Мнения: 3297
Регистриран на: 6.02.2007
Местоположение: Берлин
Пол: Мъж
Кара: селскостопанска машина
Мечтае да кара: 4етириосен самосвал

...

Мнение от bavareca_86 » 08 Ное 2007, 15:46

na първо време не се занимавай с глупости ;)
БМВ фен с Е30-ска и малко акъл си е неочаквано добра комбинация
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 325
Регистриран на: 3.10.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от Brani » 08 Ное 2007, 16:06

:D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 249
Регистриран на: 4.07.2005

Мнение от karadimov » 09 Ное 2007, 10:24

аз успях и вие ще успеете

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 492
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: УК
Пол: Мъж
Кара: л Е21, а сега Е28
Детайли за колата: Ниски и бавни.

Мнение от KriK4eTo » 09 Ное 2007, 22:34

Предполагам говорите за М10Б18 моторя ,та какво спечелихте от цялата работа като сложихте механичния инжекцион .Ква е фаидата от тая работа и по интересно ми е главата защо пък се сменя ?
Изображение

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 09 Ное 2007, 23:14

Логично - карбураторната глава няма място за дюзите - нали трябва да има забити дюзи, които да пръскат бензина? При карбуратора горивната смес се "пързаля" по входящите колектори. А какво се печели - колата върви повече, работи по-добре - тия 20+ годишни карбове иди намери читав, те са по-усложнение от инжекцията!
BMW only!


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 09 Ное 2007, 23:29

KriK4eTo написа:Предполагам говорите за М10Б18 моторя ,та какво спечелихте от цялата работа като сложихте механичния инжекцион .Ква е фаидата от тая работа и по интересно ми е главата защо пък се сменя ?


А къде пише, че е сложена Механичен инжекцион :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 17.09.2007
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: насъскана сенокосачка 3.5НР
Мечтае да кара: ИКАРУС по линия 280 или 94
Детайли за колата: Е30 М10Б18 04.88 с ръждата, скоро в ОПЕЛ форума!
няма удар само със самолет и с подводница .За сега!
има шпер, но вие като скорости на "ЧАВДАР"
разход на гориво:виж за"ЗИЛ 131"!!!

Мнение от димящият вожд » 10 Ное 2007, 0:36

първо да вметна,че дюзите са "забити" в всмукателният колектор.
и второ ти трябва ел помпа за горивото-3 бара.
трето освем всичките масрафи има и някои недостатаци, като дебитомер релето за студеното палене,които струват един сак пари.
но все пак ти си знаеш
От свиня маз и от комунист власт се взима само с дране!

газарията и селенията нЕмат почивен ден

рано или късно всяка е30 става "Опел" - ако не ми вярвате вдигнете мокета.




remaka - те му намерили мотор на цена скрап той мисли как некви карбуратори и колектори да слага...боже..,слез си прибери вересийте......

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 10 Ное 2007, 19:39

Fuel pump maximum pressure . . . . . . . . . . . . . . . . . . 6.3 to 6.9 bars

Тва по Хайнес ;)
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 10 Ное 2007, 20:08

Toва мисля да е налягане за механичната инжекция и механичните дюзи? Щото за електронната би трябвало да е 3 барова помпата :roll:
BMW only!


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 10 Ное 2007, 20:34

Ама вие съвсем се оплетохте, само от дискусията, кво остава ако почнете и да го правите :?:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 10 Ное 2007, 23:20

amd написа:...

Тя, "електронната" е по-скоро "електрическа", само управлението и е "електронно"...
И, "ДА" - данните, които съм дал са за "електронна" ;)
Пропуснал си 3-тата думичка! Ай малко четене преди писането, а?
Там има и FPR ;) Т.е. "3 бара в системата" не значи "помпа на 3 бара"!
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

пияния майстор
Аватар
Мнения: 1211
Регистриран на: 6.11.2007
Местоположение: Там далеч,зад реката
Кара: на мастика с айрян
Мечтае да кара: е30 М3

Мнение от remaka » 12 Ное 2007, 13:15

приятел на карбураторната глава са други колекторите и не стават тези от инжекциона!!!!!
Сещаш ли се!!!! А ако някой е видял на М10 ел.инжекцион да ми го снима за да го видя!!!А за цялата процедура отиват 2 дни работа и от 350 до 500лв зависи как си намерите частите!!!!!
И не ви трябват майстори и сервизи аз го правих сам с помоща на 1 приятел със 318и и по него гледах какво ми трябва!!!!!!
Все пак на оптимистите успех!!!!!!!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 482
Регистриран на: 2.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Zik » 15 Ное 2007, 12:47

Ми аз лично съм имал М10 В18 с ел.инжекцион. Нямам снимки на маторя да ти покажа. Колекторите мисля че стават на всички защото не мисля че за всяка горивоподаваща система да са променяли главите на М10. Има разлика в клапаните. Карбураторните глави са с по малки клапани, а главите с инжекцион(било той механичен или ел.) са с по-големи клапани(в диаметър)

пияния майстор
Аватар
Мнения: 1211
Регистриран на: 6.11.2007
Местоположение: Там далеч,зад реката
Кара: на мастика с айрян
Мечтае да кара: е30 М3

В грешка си

Мнение от remaka » 15 Ное 2007, 14:22

Е ще те разочаровам ама не стават поне всмукателните за изпускателните всички знаем че стават!!!!!!!!Поне на тази глава която имах аз не ставаха иначе нямаше да купувам друга това все пак е излишен разход!!!!!!!!!!

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook