Централно заключване - ремонт на машинката
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Централно заключване - ремонт на машинката
Отдавна се каня да пусна тези снимки, може пък да са от полза на някого
Проблема беше следния:
задна лява се заключваше и отключваше само когато си поиска, аз не бях съгласен и смъкнах машинката

след замерване на ключето установих че не прави добър контакт(има един нормално отворен и един нормално затворен контакт) при това положение моторчето върти слабо и механизма не се заключва и отключва докрай

купих си ново ключе(0,50лв), и много сбърках че не го смених, в последния момент реших че може и да стане старото, понеже има едно гумено маншонче (на снимките в червено)

леко надигнах маншончето и пръснах вътре контактен спрей, след съответното раздвижване ключето заработи нормално, както се оказа после - за 10 дни

сега ме мързи да я отварям наново, пък и смених всички копчета на вратата, а те са около 10,и ги намерих за по 1лв броя...ужас
P.S. В крайна сметка го смених това ключе и от доста време си работи безотказно
P.S. №2 Ето още една добра тема по въпроса
viewtopic.php?f=8&t=408315&p=4192860#p4192860

Проблема беше следния:
задна лява се заключваше и отключваше само когато си поиска, аз не бях съгласен и смъкнах машинката





след замерване на ключето установих че не прави добър контакт(има един нормално отворен и един нормално затворен контакт) при това положение моторчето върти слабо и механизма не се заключва и отключва докрай




купих си ново ключе(0,50лв), и много сбърках че не го смених, в последния момент реших че може и да стане старото, понеже има едно гумено маншонче (на снимките в червено)


леко надигнах маншончето и пръснах вътре контактен спрей, след съответното раздвижване ключето заработи нормално, както се оказа после - за 10 дни



сега ме мързи да я отварям наново, пък и смених всички копчета на вратата, а те са около 10,и ги намерих за по 1лв броя...ужас

P.S. В крайна сметка го смених това ключе и от доста време си работи безотказно

P.S. №2 Ето още една добра тема по въпроса

Последна промяна ~Мишо~ на 09 Май 2016, 23:41, променена общо 3 пъти
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Сума мастило сме изписали за щипките , а ти пак си ги взел по един лев!
Щом са ти нови сега няма да се счупят, стойките по кората ще внимаваш да не се отлепят.

Щом са ти нови сега няма да се счупят, стойките по кората ще внимаваш да не се отлепят.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- MRS
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 15.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: E36 318i '95
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Ключето може да се намери във всеки магазин за радио части(там от където купувате кондензатора за климата...),а пък за копчетата - колега Le Transporteur,брат ми в София ми намери по 0,35лв/бр
ма ти кво предлагаш
Да ходя до там за едни копчета





Последна промяна ~Мишо~ на 17 Ное 2007, 11:02, променена общо 1 път
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Машинката която е на снимките се намира под едно черно,пластмасово капаче.То се захваща към механизма на вратата с 2 щифта.С тънка отвертка трябва да бръкнеш м/у капачето и щифтовете и да го повдигнеш нагоре...Механизма на вратата се развива от болтовете при тая операция за да имаш достъп,но да го извадя без по голямо разглобяване така и не успях...
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Благодаря аз още нея вечер не издържах и отидох да си разруша колата.Успях да стигна до него на четвъртия час, но на ентия цикъл-монтаж-демонтаж и му счупих щипките.Само презапоих ключето на по-високо но не се подобри дейсвието на машинката-заключваше 2 към 1.На другия ден си купих"нова" втора ръка и всичко си дойде на място :mhihi:
- chalafa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 24.10.2008
- Местоположение: гр. Павликени
- Кара: 318 is
- Мечтае да кара: M6
здр.-те момчета.я кажете какво да правя ако напълно не работи централното.бошони цели,нови батерийки на ключа.работеше нормално и един ден исках да заключа вратата обаче никаква реакция от страна на колата ми (318ис 96)юмоля помогнете.
Има само два вида коли, BMW и всички останали .
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
chalafa написа:здр.-те момчета.я кажете какво да правя ако напълно не работи централното.бошони цели,нови батерийки на ключа.работеше нормално и един ден исках да заключа вратата обаче никаква реакция от страна на колата ми (318ис 96)юмоля помогнете.
С ключа като въртиш какво става

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
И при мен така стана врътвам клюучът на шофиорската врата и само тя се заклучва предпазителите са здрави.
Свалих модулът зад жабката видимо и там всичко е здраво !!!
Най-вероятно има или някое клеясало клученце или нагорял контакт на клученце?
Някой има ли идеи ?
Свалих модулът зад жабката видимо и там всичко е здраво !!!
Най-вероятно има или някое клеясало клученце или нагорял контакт на клученце?
Някой има ли идеи ?
BMW е автомобил но и девойкосъбирач !!!
http://jega123.hit.bg/angel%20eyes.html
http://jega123.hit.bg/angel%20eyes.html
- ceco_83
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 25.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 М54Б22 '01
Re: Централно заключване - ремонт на машинката
И при мен така стана врътвам клюучът на шофиорската врата и само тя се заклучва предпазителите са здрави.
Свалих модулът зад жабката видимо и там всичко е здраво !!!
Най-вероятно има или някое клеясало клученце или нагорял контакт на клученце?
Някой има ли идеи ?
Свалих модулът зад жабката видимо и там всичко е здраво !!!
Най-вероятно има или някое клеясало клученце или нагорял контакт на клученце?
Някой има ли идеи ?

Re: Централно заключване - ремонт на машинката
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Централно заключване - ремонт на машинката
Браво за темата колега 

Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани