Проблем със запалване на TDS.

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 25.10.2007

Проблем със запалване на TDS.

Мнение от Gele1 » 25 Окт 2007, 23:01

Проблема е следният:
Когато е студена,пали перфектно.При топъл двигател паленето е много трудно.
От вчера я имам колата и незнам какво става.Досега карах само бензинови.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 25 Окт 2007, 23:08

използвай търсачката
има точно същите теми много
иначе честито за колата
сложи снимки да се порадваме и ние
много безавариини километри ти пожелавам
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 26 Окт 2007, 0:52

Честита кола колега.Обикновено трудно пали топла когато ти се е разтегнала веригата.Това може да се компенсира като завъртиш ГНП в посока калника но с това се променя момента на впръскване на горивото-увеличава се ъгъла на впръскване,което от своя страна изисква да се промени количеството на горивото ,което преминава през дюзите-има тема по въпроса ,но ако нямаш опит най-добре прежали 40 лв. и отиди на диагностика.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Re: Проблем със запалване на TDS.

Мнение от stambo_81dg » 26 Окт 2007, 7:57

Gele1 написа:Проблема е следният:
Когато е студена,пали перфектно.При топъл двигател паленето е много трудно.
От вчера я имам колата и незнам какво става.Досега карах само бензинови.


тва вече .... ко става с те тдс-и :help: :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 11.05.2006
Местоположение: Пловдив

Мнение от alb » 26 Окт 2007, 8:35

Може да не е от веригата, а от самото бутало на ГНП, както беше при мен. От кофти нафта и с времето се деформира незабележимо, а от топлината тази деформация се увеличава и не може да се движи плавно в леглото си. Като се охлади, се свива и започва по-лесно палене. Разбира се, говорим за микрони. Кое от двете е, може да установиш на диагностика.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 26 Окт 2007, 9:24

Честита придобвка брат да ти е жива и здрава и мн да те слуша,само нафта и смяна масло да иска :mhihi: .Ако ти го прави това като е загряла на работна температура - ако ти пали до 3тата-4тата врътка няма да се плашиш - КАРАЙ не се занимавай с глупости да дава6 пари да сменяш комплекта верига и т.н. или да бараш главата на помпата.Няма ТДС който като е топъл да ти пали от първото завъртане.Колеги дайте мнения на новия "печкар" :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 26 Окт 2007, 9:53

Моят TDS пали и студен и топъл само като види ключа. ;)По принцип ако е добре регулиран TDS пали с пъти по-бързо от бензина. ;) Освен това не ставаш роб на подгряването сутрин и спирането вечер.Не търчиш посред нощ да я припалваш ,защото навън е -10 градуса и ти си се присетил ,че си я изгасил на газ и това означава ,че ще ти запали при следващото затопляне на времето.За разбитите дебитомери по-добре да не говориме-те са си просто консуматив. :mhihi:

И ако случайно си за смяна на вериги,виж дали не можеш да минеш само с горната,но съм 90% сигурен ,че ще минеш само с регулировка на помпата,ако разбира се някой не я е пипал поради същата причина преди това и вече няма резерви за увеличаване на ъгъла.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 11.05.2006
Местоположение: Пловдив

Мнение от alb » 26 Окт 2007, 9:57

Wenzy написа:Честита придобвка брат да ти е жива и здрава и мн да те слуша,само нафта и смяна масло да иска :mhihi: .Ако ти го прави това като е загряла на работна температура - ако ти пали до 3тата-4тата врътка няма да се плашиш - КАРАЙ не се занимавай с глупости да дава6 пари да сменяш комплекта верига и т.н. или да бараш главата на помпата.Няма ТДС който като е топъл да ти пали от първото завъртане.Колеги дайте мнения на новия "печкар" :mhihi:


Моята пали от първо завъртане и топла и студена, разликата е че всичко по помпата е сменено. Разбира се за 3-4 врътки не си струва да дава една торба пари, макар че проблема с времето ще се задълбочава и няма да се самооправи. :mhihi:

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 26 Окт 2007, 10:52

zvetiko написа:Моят TDS пали и студен и топъл само като види ключа. ;)По принцип ако е добре регулиран TDS пали с пъти по-бързо от бензина. ;) Освен това не ставаш роб на подгряването сутрин и спирането вечер.Не търчиш посред нощ да я припалваш ,защото навън е -10 градуса и ти си се присетил ,че си я изгасил на газ и това означава ,че ще ти запали при следващото затопляне на времето.За разбитите дебитомери по-добре да не говориме-те са си просто консуматив. :mhihi:

И ако случайно си за смяна на вериги,виж дали не можеш да минеш само с горната,но съм 90% сигурен ,че ще минеш само с регулировка на помпата,ако разбира се някой не я е пипал поради същата причина преди това и вече няма резерви за увеличаване на ъгъла.


Ти колко БМВта на газ си карал? Май само си чувал за някакви проблеми с БМВ и газ? Ама я си карай бързопалещия тдс, а и се надбягвай с бавните М50-тки! :twisted: :twisted: :twisted:
Изображение


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Re: Проблем със запалване на TDS.

Мнение от dinozab » 26 Окт 2007, 11:13

Gele1 написа:Проблема е следният:
Когато е студена,пали перфектно.При топъл двигател паленето е много трудно.
От вчера я имам колата и незнам какво става.Досега карах само бензинови.

Честита предобивка колега със здраве да си я караш и да те радва много.Сега по проблема ти :!:
Възможни причини:
:arrow: Разтегната верига
:arrow: Хиравлично бутало на помпата
:arrow: Слаб акумолатор (ако пада напрежението му под 9 волта при въртене)
:arrow: Стартер четки
:arrow: Разхерметизиране на горивната система
Мисля че има и още една възможна причина която трябва да я проверя и ще пиша.
Но както казаха колигите ако ти върти 3-4 пъти и тогава пали не я закачай.Има коли които им пада акумолатора от въртене като са топли но все пак ти си решаваш ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 26 Окт 2007, 11:23

Колега,карал съм доста години и затова не искам да чуя повече за BMW на газ.Гърмяла ми е при много отговорни изпреварвания,замръзвала ми е при -20 градуса и едвам съм я подкарвал,да не говориме ,че когато ходя по работа до Турция,всеки път трябва да я махам,защото турците не пускат коли с газови уредби.М51 ми харесва страшно с това,че ако го пипнеш може да ускорява страшно бързо и с регулировките на помпата може да направиш все едно караш съвсем друга кола.При М50 нещата са установени и без чип няма промяна.
.Изобщо не искам да си обиждаме колите-нали са BMW ;),но вие бензиджиите каквато и тема да се пусне ,въртите ,сучете и накрая стигате до TDS,какъв боклук е. ;) Поне досега,не съм видял някой с TDS да се радва когато някоя 520 има проблем.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Проблем със запалване на TDS.

Мнение от zvetiko » 26 Окт 2007, 11:25

dinozab написа:
Gele1 написа:Проблема е следният:
Когато е студена,пали перфектно.При топъл двигател паленето е много трудно.
От вчера я имам колата и незнам какво става.Досега карах само бензинови.

Честита предобивка колега със здраве да си я караш и да те радва много.Сега по проблема ти :!:
Възможни причини:
:arrow: Разтегната верига
:arrow: Хиравлично бутало на помпата
:arrow: Слаб акумолатор (ако пада напрежението му под 9 волта при въртене)
:arrow: Стартер четки
:arrow: Разхерметизиране на горивната система
Мисля че има и още една възможна причина която трябва да я проверя и ще пиша.
Но както казаха колигите ако ти върти 3-4 пъти и тогава пали не я закачай.Има коли които им пада акумолатора от въртене като са топли но все пак ти си решаваш ;)


Колега ,ако акумулатора и четките са зле,нямали да създават по-голям проблем когато колата у студена.


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Re: Проблем със запалване на TDS.

Мнение от dinozab » 26 Окт 2007, 11:29

zvetiko написа:
dinozab написа:
Gele1 написа:Проблема е следният:
Когато е студена,пали перфектно.При топъл двигател паленето е много трудно.
От вчера я имам колата и незнам какво става.Досега карах само бензинови.

Честита предобивка колега със здраве да си я караш и да те радва много.Сега по проблема ти :!:
Възможни причини:
:arrow: Разтегната верига
:arrow: Хиравлично бутало на помпата
:arrow: Слаб акумолатор (ако пада напрежението му под 9 волта при въртене)
:arrow: Стартер четки
:arrow: Разхерметизиране на горивната система
Мисля че има и още една възможна причина която трябва да я проверя и ще пиша.
Но както казаха колигите ако ти върти 3-4 пъти и тогава пали не я закачай.Има коли които им пада акумолатора от въртене като са топли но все пак ти си решаваш ;)


Колега ,ако акумулатора и четките са зле,нямали да създават по-голям проблем когато колата у студена.

Да ти кажа чесно много ти е логичен въпроса ама явно е така щото моя като го смених и всичко се оправи с топлото палене.За тия работи за стартера акумолатора и горивната система прави парчета щото като е топла помпата в резервояра на качва горива на контакт ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 26 Окт 2007, 11:33

Ясно колега-Дино трябва да почнеш да ни зземаш пари за уроците. :mhihi:


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 26 Окт 2007, 11:38

zvetiko написа:Ясно колега-Дино трябва да почнеш да ни зземаш пари за уроците. :mhihi:

Пари неща по килце ракийка за съветче може :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook