Проблем със запалване на TDS.
Модератор: Технически модератори
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Проблем със запалване на TDS.
Проблема е следният:
Когато е студена,пали перфектно.При топъл двигател паленето е много трудно.
От вчера я имам колата и незнам какво става.Досега карах само бензинови.
Когато е студена,пали перфектно.При топъл двигател паленето е много трудно.
От вчера я имам колата и незнам какво става.Досега карах само бензинови.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
използвай търсачката
има точно същите теми много
иначе честито за колата
сложи снимки да се порадваме и ние
много безавариини километри ти пожелавам
има точно същите теми много
иначе честито за колата
сложи снимки да се порадваме и ние
много безавариини километри ти пожелавам

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Честита кола колега.Обикновено трудно пали топла когато ти се е разтегнала веригата.Това може да се компенсира като завъртиш ГНП в посока калника но с това се променя момента на впръскване на горивото-увеличава се ъгъла на впръскване,което от своя страна изисква да се промени количеството на горивото ,което преминава през дюзите-има тема по въпроса ,но ако нямаш опит най-добре прежали 40 лв. и отиди на диагностика.
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
Re: Проблем със запалване на TDS.
Gele1 написа:Проблема е следният:
Когато е студена,пали перфектно.При топъл двигател паленето е много трудно.
От вчера я имам колата и незнам какво става.Досега карах само бензинови.
тва вече .... ко става с те тдс-и


Може да не е от веригата, а от самото бутало на ГНП, както беше при мен. От кофти нафта и с времето се деформира незабележимо, а от топлината тази деформация се увеличава и не може да се движи плавно в леглото си. Като се охлади, се свива и започва по-лесно палене. Разбира се, говорим за микрони. Кое от двете е, може да установиш на диагностика.
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Честита придобвка брат да ти е жива и здрава и мн да те слуша,само нафта и смяна масло да иска
.Ако ти го прави това като е загряла на работна температура - ако ти пали до 3тата-4тата врътка няма да се плашиш - КАРАЙ не се занимавай с глупости да дава6 пари да сменяш комплекта верига и т.н. или да бараш главата на помпата.Няма ТДС който като е топъл да ти пали от първото завъртане.Колеги дайте мнения на новия "печкар" 


- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Моят TDS пали и студен и топъл само като види ключа.
По принцип ако е добре регулиран TDS пали с пъти по-бързо от бензина.
Освен това не ставаш роб на подгряването сутрин и спирането вечер.Не търчиш посред нощ да я припалваш ,защото навън е -10 градуса и ти си се присетил ,че си я изгасил на газ и това означава ,че ще ти запали при следващото затопляне на времето.За разбитите дебитомери по-добре да не говориме-те са си просто консуматив.
И ако случайно си за смяна на вериги,виж дали не можеш да минеш само с горната,но съм 90% сигурен ,че ще минеш само с регулировка на помпата,ако разбира се някой не я е пипал поради същата причина преди това и вече няма резерви за увеличаване на ъгъла.



И ако случайно си за смяна на вериги,виж дали не можеш да минеш само с горната,но съм 90% сигурен ,че ще минеш само с регулировка на помпата,ако разбира се някой не я е пипал поради същата причина преди това и вече няма резерви за увеличаване на ъгъла.
Wenzy написа:Честита придобвка брат да ти е жива и здрава и мн да те слуша,само нафта и смяна масло да иска.Ако ти го прави това като е загряла на работна температура - ако ти пали до 3тата-4тата врътка няма да се плашиш - КАРАЙ не се занимавай с глупости да дава6 пари да сменяш комплекта верига и т.н. или да бараш главата на помпата.Няма ТДС който като е топъл да ти пали от първото завъртане.Колеги дайте мнения на новия "печкар"
Моята пали от първо завъртане и топла и студена, разликата е че всичко по помпата е сменено. Разбира се за 3-4 врътки не си струва да дава една торба пари, макар че проблема с времето ще се задълбочава и няма да се самооправи.

- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
zvetiko написа:Моят TDS пали и студен и топъл само като види ключа.По принцип ако е добре регулиран TDS пали с пъти по-бързо от бензина.
Освен това не ставаш роб на подгряването сутрин и спирането вечер.Не търчиш посред нощ да я припалваш ,защото навън е -10 градуса и ти си се присетил ,че си я изгасил на газ и това означава ,че ще ти запали при следващото затопляне на времето.За разбитите дебитомери по-добре да не говориме-те са си просто консуматив.
И ако случайно си за смяна на вериги,виж дали не можеш да минеш само с горната,но съм 90% сигурен ,че ще минеш само с регулировка на помпата,ако разбира се някой не я е пипал поради същата причина преди това и вече няма резерви за увеличаване на ъгъла.
Ти колко БМВта на газ си карал? Май само си чувал за някакви проблеми с БМВ и газ? Ама я си карай бързопалещия тдс, а и се надбягвай с бавните М50-тки!




- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Re: Проблем със запалване на TDS.
Gele1 написа:Проблема е следният:
Когато е студена,пали перфектно.При топъл двигател паленето е много трудно.
От вчера я имам колата и незнам какво става.Досега карах само бензинови.
Честита предобивка колега със здраве да си я караш и да те радва много.Сега по проблема ти

Възможни причини:





Мисля че има и още една възможна причина която трябва да я проверя и ще пиша.
Но както казаха колигите ако ти върти 3-4 пъти и тогава пали не я закачай.Има коли които им пада акумолатора от въртене като са топли но все пак ти си решаваш

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Колега,карал съм доста години и затова не искам да чуя повече за BMW на газ.Гърмяла ми е при много отговорни изпреварвания,замръзвала ми е при -20 градуса и едвам съм я подкарвал,да не говориме ,че когато ходя по работа до Турция,всеки път трябва да я махам,защото турците не пускат коли с газови уредби.М51 ми харесва страшно с това,че ако го пипнеш може да ускорява страшно бързо и с регулировките на помпата може да направиш все едно караш съвсем друга кола.При М50 нещата са установени и без чип няма промяна.
.Изобщо не искам да си обиждаме колите-нали са BMW
,но вие бензиджиите каквато и тема да се пусне ,въртите ,сучете и накрая стигате до TDS,какъв боклук е.
Поне досега,не съм видял някой с TDS да се радва когато някоя 520 има проблем.
.Изобщо не искам да си обиждаме колите-нали са BMW


- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем със запалване на TDS.
dinozab написа:Gele1 написа:Проблема е следният:
Когато е студена,пали перфектно.При топъл двигател паленето е много трудно.
От вчера я имам колата и незнам какво става.Досега карах само бензинови.
Честита предобивка колега със здраве да си я караш и да те радва много.Сега по проблема ти![]()
Възможни причини:
Разтегната верига
Хиравлично бутало на помпата
Слаб акумолатор (ако пада напрежението му под 9 волта при въртене)
Стартер четки
Разхерметизиране на горивната система
Мисля че има и още една възможна причина която трябва да я проверя и ще пиша.
Но както казаха колигите ако ти върти 3-4 пъти и тогава пали не я закачай.Има коли които им пада акумолатора от въртене като са топли но все пак ти си решаваш
Колега ,ако акумулатора и четките са зле,нямали да създават по-голям проблем когато колата у студена.
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Re: Проблем със запалване на TDS.
zvetiko написа:dinozab написа:Gele1 написа:Проблема е следният:
Когато е студена,пали перфектно.При топъл двигател паленето е много трудно.
От вчера я имам колата и незнам какво става.Досега карах само бензинови.
Честита предобивка колега със здраве да си я караш и да те радва много.Сега по проблема ти![]()
Възможни причини:
Разтегната верига
Хиравлично бутало на помпата
Слаб акумолатор (ако пада напрежението му под 9 волта при въртене)
Стартер четки
Разхерметизиране на горивната система
Мисля че има и още една възможна причина която трябва да я проверя и ще пиша.
Но както казаха колигите ако ти върти 3-4 пъти и тогава пали не я закачай.Има коли които им пада акумолатора от въртене като са топли но все пак ти си решаваш
Колега ,ако акумулатора и четките са зле,нямали да създават по-голям проблем когато колата у студена.
Да ти кажа чесно много ти е логичен въпроса ама явно е така щото моя като го смених и всичко се оправи с топлото палене.За тия работи за стартера акумолатора и горивната система прави парчета щото като е топла помпата в резервояра на качва горива на контакт

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
zvetiko написа:Ясно колега-Дино трябва да почнеш да ни зземаш пари за уроците.
Пари неща по килце ракийка за съветче може



26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани