Моля за вашата помощ при избор на кола - ЗАКУПЕНА Е46 320д
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
38 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Моля за вашата помощ при избор на кола - ЗАКУПЕНА Е46 320д
Здравейте, имам много сериозна нужда от помощ при избор на кола и се надявам темата да се приеме много сериозно (макар като чета темите намерени от търсачката в 90% от случайте е пълно със спам коментари
)
Положението е следното - ще сменям колата и с приятелката ми ще си взимаме кола около 16-18 хил. ...
първо нещо за мен и стила ми на каране:
- от София съм и карам предимно в центъра
- карам сравнително спокойно освен сутрин когато бързам за работа (ех тези закъснения)... та в тази връзка много ми харесва колата да е много динамична с пластичен двигател ...
- от време на време когато пътя го позволява карам по-бързо, но без изцепки .... не ми е мерак да си играя с колата - най многото което съм правил е да завъртя веднъж колата на ръчна на паркинга на БИЛА през зимата (естествено след 10вечера - няма коли)
- предпочитам по малките коли ... ако ще взимам БМВ то ще е най-много 3-ка ... не сме семейни ... колата ще се кара често (може и предимно) от приятелката ми
- на година изминавам около 12хил км. от които не повече от 2-3 хил са извън градско
сега ... на какво съм се спрял:
- ако ще взимам нова кола това ще е Е46 или Голф/Бора 4 ... ако колата е Е46 ще бъде 318 или 320д .... ако е фолксваген ще е 1.9 ТДИ 110 или 131 коня (турбини с променлива геометрия) .... като цяло клоня към дизелов автомобил ...
- плюсовете на голфа за мен са ... колата е по малка и практична и въпреки това хич не слаба (без проблем качва 200 с 4ма души) ... има предно предаване и до колкото разбирам това е по-сигурно на дъжд, сняг и лед - + това хълмчетата няма да ме плашат нито зиме нито лете.... купето ми харесва повече ... повече ми харесва таблото и конзолите ... обемът в купето и корите прави вади по-плътен звук (уточнявам че нямам никакво желани да слагам туба в багажника) ... колата набира значително по-бързо в ниските обороти и е по-пъргава за града ... чувствам се много сигурно в тази кола - общата ми оценка е че е практична и по-сигурна зимата
- Е46-цата (карал съм 318 118коня).... няма такава кола на визия ... просто ме изпълва тотално ... още не знам кога съм се влюбил в това как изглежда ... вътре купето ми се струва леко ретро ... на фона на общата визия таблото и уредите вътре в колата са като от 90-те години ... не ми харесва това че стандартно задните стъкла не са ел (все пак е БМВ - очаквам повече) ... седалките нямат джобове и като цяло не изглежда особенно практична ... обема на корите е малък и звука от радиото е плосък (казах че туба няма да слагам) ... колата е лагава в града - при нормално тръгване не ускорява много докато не качи във високите обороти ... но като я развъртиш извън града на хубав път или на магистрала просто няма трепване сякаш е залепена за пътя ... чувсвам че карам много по голяма, тежка и сигурна кола и въпреки това дъпра стабилно .... основното ми притеснение е задното предаване ... чувал съм че прави колата нестабилна при сняг и дъжд ... и също че зимата може да заседне при изкачване ... общата ми оценка е че колата е значително по-секси и вози с една идея по-добре
това ми е дилемата ... напомня на вица за практичната жена и секси жената .... моля ви, споделете вашите мнения ... и нека те бъдат съобразени със стила ми на каране и това че колата ще се кара и от жена ...наблягам на това че основно ще е градско ...
много ви благодаря предварително ... за мненията, линковете, и липсата на спам



Положението е следното - ще сменям колата и с приятелката ми ще си взимаме кола около 16-18 хил. ...
първо нещо за мен и стила ми на каране:
- от София съм и карам предимно в центъра
- карам сравнително спокойно освен сутрин когато бързам за работа (ех тези закъснения)... та в тази връзка много ми харесва колата да е много динамична с пластичен двигател ...
- от време на време когато пътя го позволява карам по-бързо, но без изцепки .... не ми е мерак да си играя с колата - най многото което съм правил е да завъртя веднъж колата на ръчна на паркинга на БИЛА през зимата (естествено след 10вечера - няма коли)
- предпочитам по малките коли ... ако ще взимам БМВ то ще е най-много 3-ка ... не сме семейни ... колата ще се кара често (може и предимно) от приятелката ми
- на година изминавам около 12хил км. от които не повече от 2-3 хил са извън градско
сега ... на какво съм се спрял:
- ако ще взимам нова кола това ще е Е46 или Голф/Бора 4 ... ако колата е Е46 ще бъде 318 или 320д .... ако е фолксваген ще е 1.9 ТДИ 110 или 131 коня (турбини с променлива геометрия) .... като цяло клоня към дизелов автомобил ...
- плюсовете на голфа за мен са ... колата е по малка и практична и въпреки това хич не слаба (без проблем качва 200 с 4ма души) ... има предно предаване и до колкото разбирам това е по-сигурно на дъжд, сняг и лед - + това хълмчетата няма да ме плашат нито зиме нито лете.... купето ми харесва повече ... повече ми харесва таблото и конзолите ... обемът в купето и корите прави вади по-плътен звук (уточнявам че нямам никакво желани да слагам туба в багажника) ... колата набира значително по-бързо в ниските обороти и е по-пъргава за града ... чувствам се много сигурно в тази кола - общата ми оценка е че е практична и по-сигурна зимата
- Е46-цата (карал съм 318 118коня).... няма такава кола на визия ... просто ме изпълва тотално ... още не знам кога съм се влюбил в това как изглежда ... вътре купето ми се струва леко ретро ... на фона на общата визия таблото и уредите вътре в колата са като от 90-те години ... не ми харесва това че стандартно задните стъкла не са ел (все пак е БМВ - очаквам повече) ... седалките нямат джобове и като цяло не изглежда особенно практична ... обема на корите е малък и звука от радиото е плосък (казах че туба няма да слагам) ... колата е лагава в града - при нормално тръгване не ускорява много докато не качи във високите обороти ... но като я развъртиш извън града на хубав път или на магистрала просто няма трепване сякаш е залепена за пътя ... чувсвам че карам много по голяма, тежка и сигурна кола и въпреки това дъпра стабилно .... основното ми притеснение е задното предаване ... чувал съм че прави колата нестабилна при сняг и дъжд ... и също че зимата може да заседне при изкачване ... общата ми оценка е че колата е значително по-секси и вози с една идея по-добре
това ми е дилемата ... напомня на вица за практичната жена и секси жената .... моля ви, споделете вашите мнения ... и нека те бъдат съобразени със стила ми на каране и това че колата ще се кара и от жена ...наблягам на това че основно ще е градско ...
много ви благодаря предварително ... за мненията, линковете, и липсата на спам


Последна промяна tankishev на 18 Май 2008, 17:50, променена общо 1 път
- the_gate
- ентусиаст
-
- Мнения: 1349
- Регистриран на: 15.04.2006
- Местоположение: Любимец
- Пол: Мъж
- Кара: E38
какво очакваш да те посъветват в БМВфорум
аз съм ЗА 46-цата(не мисля че е толкова мудна както я описваш)пък е доста икономична(говорим за D)
аз съм ЗА 46-цата(не мисля че е толкова мудна както я описваш)пък е доста икономична(говорим за D)
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Земи 320д-първият успешен дизелов двигател на бмв(малко може да ядосаме колегите с печки е36),много добър разход това ти го казвам от собствен опит на дълъг път около 5!!!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Брато, кога ще се возиш отзад на Е46цата за да ти пука за прозорците? Това е проблем на тези дето са на задната седалка, не твой
Интериора признавам че леко напомня на по старите, но вярвай ми, седнеш ли в него ще намериш че всичко което ти трябва е там и точно на местото си.
Другото нещо е задното предаване. Дори и на сняг, модерните ДСЦ системи си вършат работата много добре. А на сухото няма да си говорим защото там задното е истината.
Спирачките. . . точно веднъж през живота ти ще се наложи наистина да СПРЕШ от 120-130, и в този момент ще благодариш на господ, буда, алах и т.н. че си в БМВ.
Това е мойто мнение. Ако искаш ряз си вземи 320и фейслифт. . . не е чак толкова жадна за бензин.

Интериора признавам че леко напомня на по старите, но вярвай ми, седнеш ли в него ще намериш че всичко което ти трябва е там и точно на местото си.
Другото нещо е задното предаване. Дори и на сняг, модерните ДСЦ системи си вършат работата много добре. А на сухото няма да си говорим защото там задното е истината.
Спирачките. . . точно веднъж през живота ти ще се наложи наистина да СПРЕШ от 120-130, и в този момент ще благодариш на господ, буда, алах и т.н. че си в БМВ.
Това е мойто мнение. Ако искаш ряз си вземи 320и фейслифт. . . не е чак толкова жадна за бензин.
БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
320д обаче 150 коня. може да не се вместиш успешно в 18 бона с екстри, но като те слушам това ти е перфектната кола. дори да вземеш 136 коня варианта, пак за 500+ кинта може да й нашиеш качествен чип и ще ти дърпа достатъчно добре и от сниките.
а голфа трудно има нещо общо с бмв - мое мнение.
проблема ще ти е че под 50000 км на година с такъв дизел не се върти в чужбина, и съответно е доста важно как е била поддържана тези 250000+ километра. ако е добре, то и 400000км не са й проблем.
ако е каран в .бг - поддръжката с голям шанс е доста по-трагична от една немска баварка. А и не си взимай от .бг кола по принцип - също мое мнение.
трето, не си прави заключение по 1-1 кола дето си видял, може е46 да е била от Горубляне трошка а голфа добър. 1 тествана кола далеч не олицетворява всичките
та като цяло - глас за 320д докарана от Германия
а голфа трудно има нещо общо с бмв - мое мнение.
проблема ще ти е че под 50000 км на година с такъв дизел не се върти в чужбина, и съответно е доста важно как е била поддържана тези 250000+ километра. ако е добре, то и 400000км не са й проблем.
ако е каран в .бг - поддръжката с голям шанс е доста по-трагична от една немска баварка. А и не си взимай от .бг кола по принцип - също мое мнение.
трето, не си прави заключение по 1-1 кола дето си видял, може е46 да е била от Горубляне трошка а голфа добър. 1 тествана кола далеч не олицетворява всичките

та като цяло - глас за 320д докарана от Германия

- tin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 602
- Регистриран на: 1.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e36 328i
- Детайли за колата: Estoril blue Convertible - the best e36 :)
Земи си пасат комби 1.9д - 130 к.с. 2002+год, щом си семеен ! добри са имат 333 Nm въртящ момент.
Немоееееее сите да сме с БМВ-та !
Немоееееее сите да сме с БМВ-та !


Аз съм твърдо за Е46! Дори и само за визията да е
Откажи се от тези джобове по седалките (за какво са ти?)! Качествена музика, ако тази не ти харесва, само да искаш ще си направиш с по-класни говорители и без туби
Ако искаш скоростно изстрелване по кръстовищата има Хонда Сивик (имам доволни приятели от тях), но си е само за градски условия
Интериора на Е46 бил ретро? Що бе? Много си е стилен (мое мнение)! Лично аз не бих искал кичозно табло и купища излишни копчета и лампички, а само основните! Накратко взимай Е46!!! А колегите да ти препоръчат кое
И тъй като мен също ме блазни това бижу, ако някой от колегите иска нека сподели кой от двигателите (под границата на акцизите) е за препоръчване:
N42 143 HP, M52 150 HP или M47 150 HP
п.с. Има и M44, но е 118 HP и предполагам е тегав





N42 143 HP, M52 150 HP или M47 150 HP
п.с. Има и M44, но е 118 HP и предполагам е тегав

- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Ако задното беше по-скапаното предаване защо според тебе БМВ и Мерцедес щяха да го предпочетат. Да не говорим за Порше и другите спортни екзотики
И как прецени че оригиналната музика на Е46 е по-скапана от тази в Голф 4 ?!?!? Или може би скърцането на некачествените материали по таблото и корите на Голф е придало някаква изтънченост на аудио-системата
Като ще въртиш 12 000 км. на година защо ти е дизелов автомобил?
За парите които си приготвил ще си вземеш Е46 бензин (318 или 320) с доста повече екстрички (може и задните джамове да са ти ЕЛ
щото гледам че държиш). Цената на бензина и дизела е еднаква по бензиностанциите, но маслото, свещите и другите консумативи на дизела са много по-скъпи 


И как прецени че оригиналната музика на Е46 е по-скапана от тази в Голф 4 ?!?!? Или може би скърцането на некачествените материали по таблото и корите на Голф е придало някаква изтънченост на аудио-системата

Като ще въртиш 12 000 км. на година защо ти е дизелов автомобил?
За парите които си приготвил ще си вземеш Е46 бензин (318 или 320) с доста повече екстрички (може и задните джамове да са ти ЕЛ


"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Аз няма да отрека качествата на голфа, относно здравината, практичността, хубавите дизелови двигатели, предното (наистина за абсолютни начинаещи е по-добре). Има екстри, ала-бала.
Обаче подкрепям покупката на БМВ Е46 -> както сам си разбрал визията на колата е страхотна, а отвътре ми допада много повече от голфа, пасата и т.н. Адски много ми харесва Е46 и не знам дали на теб ти се харесва, но дори да е леко ретро това е плюс за мен:) Дори бих прескочил Е36 и бих се качил директно на Е46, но нямам парите. Та по темата - 320 бензин е по-добрата кола според мен, но наистина 320Д ще бъде по-икономичната кола. Е46 си има всички необходими екстри (ако разбира се вземеш кола с такива, защото има варианти и със сравнително скромни екстри) - АБС, климатрониче, ел. пакети (екстрите за задните пасажери не би трябвало да те интересуват особено щом не си семеен) и други. Спират доста добре, никога няма да се разскърцат като голфа.
Почти задължително е да си вземеш автоматик, защото в центъра на София знаеш какъв е брутален режима - тръгни/спри/тръгни и така до безкрай
Обаче подкрепям покупката на БМВ Е46 -> както сам си разбрал визията на колата е страхотна, а отвътре ми допада много повече от голфа, пасата и т.н. Адски много ми харесва Е46 и не знам дали на теб ти се харесва, но дори да е леко ретро това е плюс за мен:) Дори бих прескочил Е36 и бих се качил директно на Е46, но нямам парите. Та по темата - 320 бензин е по-добрата кола според мен, но наистина 320Д ще бъде по-икономичната кола. Е46 си има всички необходими екстри (ако разбира се вземеш кола с такива, защото има варианти и със сравнително скромни екстри) - АБС, климатрониче, ел. пакети (екстрите за задните пасажери не би трябвало да те интересуват особено щом не си семеен) и други. Спират доста добре, никога няма да се разскърцат като голфа.
Почти задължително е да си вземеш автоматик, защото в центъра на София знаеш какъв е брутален режима - тръгни/спри/тръгни и така до безкрай

BMW only!
За 12 к километра на година няма смисъл от дизеларка. Като ти се вози икономично си вземи бензинка и инвестирай в газова инжекция ем ше се возиш ем ше ти е ефтино.
Ама и за 12 к на година пак няма смисъл от алтернативното гориво понеже ше има да го избиваш 2-3 години 


Fehlende PS werden durch den Wahnsinn ersetzt 

За предното и задното
tankishev написа:Благодаря много за отзивите до сега .... никой обаче не е написал нещо за преимуществата и недостатъците на предното и задното предаване
..... предаване е писано много, но накратко:
- при предното колата, грубо казано има разпределение на масите нещо от рода на 60+/40- преден/заден мост - резултата е силно недозавиване "understeer", защото тежката предница тегли колата извън завоя (лесно губи сцепление);
- при задното, колата общо казано е близо 50/50 и е значително по-управляема, стабилна и приятна за управление, но е възможна и появата на презавиване "oversteer" за любителите на "дрифта".

Естествено 2-та типа задвижване имат и други разлики, и съответно плюсове и минуси. В последния АутоБилд има едно сравнение между Audi S5/BMW M3 E92 и там доста добре обясняват предимствата и недостатъците на предно/задно (Аудито е 4х4, но е с изнесен към предния мост център на тежестта, така че онагледява разликата донякъде).
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
!
земай баварката,стига с тия голфове..
как въобще можеш да ги сравнявш двата модела....
как въобще можеш да ги сравнявш двата модела....
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- Kartoff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 454
- Регистриран на: 31.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535xd LCI
Така и не разбрах как може изобщо да си помислиш, че кола на която средната конзола е обърната към тоя дето се вози, вместо към шофьора била с по добър и практичен дизаин от такава на която даже не се налага да слагаш допълнително някое СД, което може да загрози обстаноивката... Все пак и според мен не може да има база за сравнение между тези две коли, към които си се насочил... Все пак повярвай ми сигурен съм, че и ти повече искаш баварката, но все още не си го осъзнал, защото VW е по евтин и пак би ти свършил работа, но не дей да се циганиш
Аз също съм за Е46, но клоня към по голям двигател...

38 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани