Проблем с пръскалките
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
			13 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
- hell's angel
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 526
 - Регистриран на: 27.02.2002
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: овца във вълча кожа...
 
Проблем с пръскалките
Здравейте,
Появи ми се някакъв странен проблем по система за миене на предното стъкло. Първоначално почна да работи когато си иска - демек помпаш си по лоста и ту пръсне ту не
  
  
 Сега спря съвсем. Правих се на разбирач мерих с мултицет. Помпата дава верига, на буксата идват 12 волта при дръпнато лостче, сменях релета проследявах кабели - всичко си е наред 'дет се вика. Сглобих всичко - сядам, давам контакт - дърпам лостчето бзъъъът - и пръска, ма аз не вярвам давам пак - бзъъуууууут (на умряло все едно се товари помпата) почнаха да пикаят дюзите и спря дърпам пак лоста и няма никой даже помпата не включва.
Пръскалките са почти чистак нови оригинални с вградени клапанчета и подгряване.....Всичко е чисто никъде няма запушено.....
К'во да го правя т'ва
  
  
			
		Появи ми се някакъв странен проблем по система за миене на предното стъкло. Първоначално почна да работи когато си иска - демек помпаш си по лоста и ту пръсне ту не
Пръскалките са почти чистак нови оригинални с вградени клапанчета и подгряване.....Всичко е чисто никъде няма запушено.....
К'во да го правя т'ва
- kriso85
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 4093
 - Регистриран на: 28.11.2006
 - Местоположение: София/Сандански
 - Пол: Мъж
 - Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
 - Мечтае да кара: BMW M
 
Свали казанчето и го измий. И слагай само скъпи препарати 
  Забрави за тези 2 лв. - 10 литра 
			"Try not. Do or do not. There is no try"  Yoda

		- hell's angel
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 526
 - Регистриран на: 27.02.2002
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: овца във вълча кожа...
 
Re: Проблем с пръскалките
hell's angel написа:Всичко е чисто никъде няма запушено.....
Re: Проблем с пръскалките
hell's angel написа:... Пръскалките са почти чистак нови оригинални с вградени клапанчета и подгряване.....Всичко е чисто никъде няма запушено...
Това че са нови пръскалките не пречи да се запушат. Кой знае по маркучите какви буклуци са се налепили и като си ги поразмърдал при смяната ....
- hell's angel
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 526
 - Регистриран на: 27.02.2002
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: овца във вълча кожа...
 
Проблема се реши момци, благодаря за съветите.
Ако ви се случи сменяйте помпата без да се замисляте - нищо че дава верига
 не бачка  
			
		Ако ви се случи сменяйте помпата без да се замисляте - нищо че дава верига
- bmw325ci
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 421
 - Регистриран на: 12.04.2005
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: M50B25,M50B30,S50B30
 - Мечтае да кара: M1 Procar
 - Детайли за колата: 325i, E36 BTCC Replica, E36 M3
 
- hell's angel
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 526
 - Регистриран на: 27.02.2002
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: овца във вълча кожа...
 
- cod-cdbp
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 8775
 - Регистриран на: 18.12.2006
 - Местоположение: село Кестеново
 - Пол: Мъж
 - Кара: мфили
 
принципно моите помпи не бачкага изобщо преди 
а те са общо 3 - 1 за халогените и фаровете и 2 за сапуна и водата на стъклата
та една от 2-те не работеше - съответно недостатъчно налягане за да се отворят клапаните на пръскалките
отворих самата помпичка и вътре моторчето беше се спекло от ръжда - смазах го с WD-40 и после го раздвижих с клещи след което го намазах с грес (особено мястото където лагерува с корпуса) и го затворих
помпата се отваря силово и е без резба по средата където се съединяват двете капачки така че дерзайте силно
същата профилактика е полезна за всичките помпички за да няма проблеми. а клапите на пръскалките се слагали за да не поливат с вода при висока скорост ( тез беемвета мноу бързи бре )
вариан е също да са се спекли и самите клапи на пръскалките
те се свалят от капака и се разглабят съвсем лесно - имат една П-образна пластинка която заключва цялата пръскалка да не се разглабя и след това се дърпа долната част с щуцерите която се изважда от горната - останалото е супер елементарно и мисля че и сами можете да видите кое - как. гумените клапи може да се намажат с глицерин, грес или технически вазелин за да не спичат
поздрави
			а те са общо 3 - 1 за халогените и фаровете и 2 за сапуна и водата на стъклата
та една от 2-те не работеше - съответно недостатъчно налягане за да се отворят клапаните на пръскалките
отворих самата помпичка и вътре моторчето беше се спекло от ръжда - смазах го с WD-40 и после го раздвижих с клещи след което го намазах с грес (особено мястото където лагерува с корпуса) и го затворих
помпата се отваря силово и е без резба по средата където се съединяват двете капачки така че дерзайте силно
същата профилактика е полезна за всичките помпички за да няма проблеми. а клапите на пръскалките се слагали за да не поливат с вода при висока скорост ( тез беемвета мноу бързи бре )
вариан е също да са се спекли и самите клапи на пръскалките
те се свалят от капака и се разглабят съвсем лесно - имат една П-образна пластинка която заключва цялата пръскалка да не се разглабя и след това се дърпа долната част с щуцерите която се изважда от горната - останалото е супер елементарно и мисля че и сами можете да видите кое - как. гумените клапи може да се намажат с глицерин, грес или технически вазелин за да не спичат
поздрави

			13 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	

			
 