Въпрос за съединителя?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 30.06.2007
Местоположение: Русе, Бургас
Пол: Мъж
Кара: БМВ 535д-06г;

Въпрос за съединителя?

Мнение от KARAIVANOV » 17 Сеп 2007, 22:33

Колеги, имам един много странен проблем, значи като сменям скоростите и когато отпускам съединителят, колкото и бавно да го правя, все прелажка, не е точно лажкане, а като го отпусна...(тялото на хората които возя отива на пред) малко е сложно за обеснение, такъв ефект се получава като чукнеш спирачката, незнам дали е нормално, обеснявам си го с голямата компресия, ама мисля че за такава кола не би трябвало да е нормално. Само когато сменя примерно на 1200 - 1500 оборота не го прави, но ако си ускоря нормално примерно до 3000 оборота и сменя на др предавка става този проблем.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 18 Сеп 2007, 7:50

и при мен го има този ефект... Вчера бях в М-Кар (пловдив) и ми правиха Инспекция 1 уж, но смениха само маслото и филтрите, всичко друго си било наред... При мен освен това на тихи обороти от свободна понякога ми е трудно да включа на първа или на която и да е друга, освен на втора. Мине ли лоста през втора си включвам безпроблемно. Някой ме посъветва да проверя маслото в скоростната кутия, но забравих да питам в сервиза дали са го направили...

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1619
Регистриран на: 10.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
Мечтае да кара: 5GT 535i

Мнение от Lucky » 18 Сеп 2007, 9:20

Не са. Проверяват само при изрично напомняне.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 30.06.2007
Местоположение: Русе, Бургас
Пол: Мъж
Кара: БМВ 535д-06г;

Мнение от KARAIVANOV » 18 Сеп 2007, 13:30

При мен скористите си влизат без проблем,нямам никакви проблеми с вклучването, само този ефект странния, ако някои знае да пише.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 18 Сеп 2007, 15:09

До колкото знам, причината е износване на маховика. Дори и да си с нов съединител, не може да се получи плавно превключване. При ТДС, както предполагам знаеш, гасенето на вибрациите се прави от пружините, които за разлика от другите модели, са монтирани в маховика, а не в притискателния диск на съединителя.
Предполагам, че и като започнеш да отпускаш плавно съединителя (т.е. си на полусъединител) на педала се усещат леки вибрации.
Чел съм мнения във форума, в които споделят, че производителя препоръчвал маховика на ТДС да се сменя на 3-4 смени на съединителя, но аз лично не съм попадал на такъв документ. Та може и да е вярно.
Изображение
ИзображениеИзображение

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook