за ангренажния ремък?

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1095
Регистриран на: 21.04.2004
Местоположение: Norge
Пол: Мъж
Кара: е21

за ангренажния ремък?

Мнение от magareto_yori » 16 Юни 2007, 7:33

здравейте енттусиасти:)
днес започнах да сменям ремъка и съответно възникнаха питанки :mhihi:
кажете как се сваля онуй назъбеното колело дето е за сензора на коляновия вал.махнал съм двете ролки който са пред него.това назъбеното е с една ролка заедно,ама не мие ясно как излизат.под конус ли е или са просто набити и със скоба ли трябва да се издърпат?
благодаря предварително :)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 8.01.2007
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: E30 320i и Seat Toledo TDI AFN :))

Мнение от Napalmcho » 16 Юни 2007, 15:03

за С14 ли става въпрос ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 16 Юни 2007, 15:05

И как пък реши, че баш за С14 става въпрос, бе Елине, и ако е за С14 да не би да го знаеш :D
п.с. М20Б25 трябва да е, и аз немога да помогна :)
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1095
Регистриран на: 21.04.2004
Местоположение: Norge
Пол: Мъж
Кара: е21

Мнение от magareto_yori » 16 Юни 2007, 15:36

за м20б25 става въпрос.айди бря,кажете цивилизивания начин за сваляне да не го почвам с чука :mhihi:
Изображение

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 16 Юни 2007, 15:52

Почвай го ;)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 8.01.2007
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: E30 320i и Seat Toledo TDI AFN :))

Мнение от Napalmcho » 16 Юни 2007, 16:40

Б2, пише 325ИС че кара, начи С14. Тей реших, по пътя на логиката щото ИС до колкото знам са или с М42 или с С14, ти сигурно знаеш нещо друго :-) Де да го знам аз кво кара, затуй питам за къв мотор става въпрос. Ти си решил да са заяждаш ли ?

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 16 Юни 2007, 22:55

ма то от 325ис до 325ис пак има разлики :mhihi:....ма иначе много почнахте да ги разбирате S-14ките :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1095
Регистриран на: 21.04.2004
Местоположение: Norge
Пол: Мъж
Кара: е21

Мнение от magareto_yori » 16 Юни 2007, 23:58

ма то от 325ис до 325ис пак има разлики ....ма иначе много почнахте да ги разбирате S-14ките

:mhihi:

ами пише че карам кола 87 година и е 325ис.по пътя на логиката колата е Е30,а 2,5 мотора е М20Б25,демек няма разлика с 325и.С-то идва от различните М-шукарии по окачването и интериора ;)
Заключение:не е с14 :!:
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 17 Юни 2007, 3:37

аз знам,обясни го на другите флудъри :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1095
Регистриран на: 21.04.2004
Местоположение: Norge
Пол: Мъж
Кара: е21

Мнение от magareto_yori » 17 Юни 2007, 5:21

знам че знайш ама има хора дето не са наясно с 325ис-а ;) ти знаеш защо ;)

са по темата :mhihi: днес свалих тва назъбеното за датчика,както аз си знам :mhihi: смених и семеринга и о-ринга на разпределителния вал.до тук добре,обаче долу при коляновия вал сичко беше в масло и мизерия,ремъка обаче беше сух.следва въпроса да се захващам ли да сменям семеринга на вала или не.знам че оня големия болт на вала е стенгнат зверски и се чудя да си прая ли експерименти да го развивам или не.аде опитните да казват как са действа там,че не искам да действам както аз си знам :mhihi:

П.С.Не се чудете що 3 дена сменям ремък,нямам време,баси държавата :censored:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

!

Мнение от павката » 20 Юни 2007, 11:50

коя държава имаш предвид :shock:
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 96
Регистриран на: 3.09.2006
Местоположение: Пловдив

Мнение от RONI » 20 Юни 2007, 12:55

Ми човека е в щатите ве.Иначе по темата аз деиствах така тук до нас има един камионски сервиз свалих всичко отпред броня,маска,радиатор издърпах я до сервиза и там с един мноооого голям пистолет го стрелях тоя болт .Успех.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1095
Регистриран на: 21.04.2004
Местоположение: Norge
Пол: Мъж
Кара: е21

Мнение от magareto_yori » 20 Юни 2007, 16:48

Рони,бате,казаха ми как да го сваля (след малко ще обясня),но реших да не го сменям щот нямам никакво време.даже още не съм я сглобил на цяло.остана да сложа маркучите и антифриза.
са за развиването:ами праиш си една планка,за предпочитане е да е по здрава,да пасне на единия от болтовете,които са за ролките на коляновия вал(планката да е дълга от болта до земята) и напъваш с ключ с удължение (тръба),като идеята е планката да спре коляновия вал от въртене докато напиняш ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 96
Регистриран на: 3.09.2006
Местоположение: Пловдив

Мнение от RONI » 21 Юни 2007, 4:56

Аз и с планка пробвах ма не стана.

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook