Климатроник - проблеми
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
Климатроник - проблеми
Уффф то като се почне с проблеми та няма спиране
От известно време климатроника взе да не действа както трябва. На празен ход, примерно на светофар изобщо не духа студено. В движение е наред или поне е значително по-добре. Духа студено. Когато съм на място и вдигна оборотите над 2500 пак е наред. Освен това усещам, че при включен климатик част от мощността се губи, което преди не съм усещал - карам тази кола вече 4 години.
Днес реших да отида на сервиз. Оставям я, а след час-два ми се обаждат. Доляли 500гр. фреон. Трябвало да бъде 1200гр, а съм имал само 700гр. Обаче пак не работи - бил запушен дехидрататора (DRYING CONTAINER). Казвам ок - сменяйте го. 100-на лева някъде + 40лв. труд. No problemo. Обаждат ми се след 2 часа и казват - дехидрататора е повредил компресора. 1000 лв. И климатика не ти е работил изобщо.
Е, как не е работил като го пробвах точно преди да я закарам в сервиза? Казват - не е работил и това е! Щях да го сменя, но просто ме подразни, че аз си знам, че все нещо работеше, а сега след 200лв. няма и следа от климатик. Възможно е да е имало проблем, но някак обясненията не ми изглеждат логични. Пиша тази тема не толкова в търсене на помощ, колкото за информация. Сега ще потърся някакъв друг сервиз за алтернативно мнение. Препоръки за севриз са добре дошли? Чудя се още дали да не си поръчам компресора от Дару Кар - там цената е 1337лв., но ще има гаранция. Тук като попитах за гаранция се спогледаха сякаш ги питах дали са виждали извънземни.
Друга опция е втора употреба или може би ремонт. И двете не ми ги препоръчаха, но ... някой може да има опит?

От известно време климатроника взе да не действа както трябва. На празен ход, примерно на светофар изобщо не духа студено. В движение е наред или поне е значително по-добре. Духа студено. Когато съм на място и вдигна оборотите над 2500 пак е наред. Освен това усещам, че при включен климатик част от мощността се губи, което преди не съм усещал - карам тази кола вече 4 години.
Днес реших да отида на сервиз. Оставям я, а след час-два ми се обаждат. Доляли 500гр. фреон. Трябвало да бъде 1200гр, а съм имал само 700гр. Обаче пак не работи - бил запушен дехидрататора (DRYING CONTAINER). Казвам ок - сменяйте го. 100-на лева някъде + 40лв. труд. No problemo. Обаждат ми се след 2 часа и казват - дехидрататора е повредил компресора. 1000 лв. И климатика не ти е работил изобщо.


Здравей колега, нов компресор вземи от Камор или Дару, дават ти 2 години гаранция, но при монтаж там. Аз имах проблем с компресора на предишната кола Омега и ми го поправиха в Импас 56. Друг сервиз за климатици е Алком ЕСС http://www.alkomess.com/index.html, но не знам дали поправят компресори.
Много вероятно е да ти е заминал компресора, затова не ти е работила като хората на място. Тоя филм го гледах миналата година - след смяна на компресор с такъв втора употреба нещата се оправиха, просто имах късмет да попадна на читав компресор който може да държи налягане(защото гаранция не ти дава никой). Но тази година замина съединителя на въпросния компресор и си сложих нов 560 EUR от колегата CHE и сега се качвам с ушанка в колата
Просто това е правилното решение и най-евтиното - слагай нов 


- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
Няма как да духа студено с неработещ компресор
Щом на празен ход не духа студено означава че не ти работи перката на климатика за което има две причини изгорял мотор на перката или изгоряло крайно съпротивление. Когато имаш някое от последните 2 проблемчета се товари много компресора освен това си бил и с малко фреон се лоши работи. Теоретично компресора може да е сдал багажа докато е бил в сервиза но е малко странно. Освен това компресора почва първо да дрънчи доста преди да сдаде багажа. Моя си работи духа си студено но дрънчи яко знам че е пътник но още върви.

Днес смених компресора с нов и климатроника работи. Взех си и стария компресор. Нямат идея, защо не работи и какъв му е проблема. На всичко отгоре е японски, какъвто бил и оригиналния! А казват, че японските коли са най-надеждни...Дали не може да се разбере какъв му е проблема или да се ползват някакви части от него?
- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
- iv0
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 212
- Регистриран на: 11.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: Е60 535d
EBOR а това, което казваш, че при включен климатик част от мощността се губи е напълно нормално.. и при мен е така
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани